Stephanie K D

Jeff og Stephanie's bryllup - 25. august 2012

14 indlæg i dette emne

Her er lidt om os

Jeg hedder Stephanie og er 23 år, jeg er netop den 31. august 2011 blevet udlært, som administrativ kontorassistent, min H2B er også 23 år, og er uddannet tømrer, vi har været kærester i snart 6 år og 10 måneder, gennem de snart 7 år har vi oplevet en masse gode ting sammen, så selvfølgelig var jeg ikke i tvivl, da han faldt på knæ den 18. januar 2011 (på min fødselsdag) og spurgte om jeg ville giftes med ham, at svaret var JA..!

Jeff og jeg kommer begge fra Taastrup og her har vi også slået os ned, tæt på familie og venner.

Vi mødes i 10 klasse (Linie 10, som skolen hedder), hvor Jeff havde et godt øje til mig, hvilket jeg ikke vidste, for at være helt ærlig, havde jeg slet ikke bemærket ham, før engang i november, hvilket var lidt komisk, da det startede med at vi skulle lave nogle dukker ud af vat og nelonstrømper og er der noget der giver mig kvalme, mere end de to ting, så nej. Jeff var så heldig at han sad ved siden af mig denne dag, så han fik selvfølgelig lov til at lave min dukke for mig :wink: og derefter begydte vi at samme lidt sammen og den 29. december 2004 besluttede vi, at starte et forhold op.

Vi har dog også fået udviet vores lille familie (som jeg kalder den) hen ad vejen, for i dag har vi sammen to dejlige katte, Max og Mikkel, som elsker at lave sjov og ballade :biggrin: , men Max og Mikkel var ikke nok, så den 1 juni 2009, måtte vi have os en lille hundehvalp, som skulle hedde Kenzo, han er bare vores lille guldklump, og fylder utrolig meget i vores hverdag.

Kenzo er nok det bedste der er kommet ind i vores liv - i får lige et billede fra han var helt lille, den dag vi hentede ham

post-47176-0-94739600-1318869650.jpg

Han er af racen Rhodesian Ridgeback, bare så dejlig en hund.

Men hvem havde troet at vi i dag en masse år senere, står vi i den situation at vi skal giftes den 25. august 2012, hvilket jeg glæder mig utrolig meget til

To do liste

Er der styr på.

Praktiske ting

Vielse: Taastrup Nykirke, Taastrup kl.13.00

Lave gæsteliste - stadigvæk under vejs

Budget: indtilvidere er vi på lige knap 130.000

Fotograf med hele dagen + on location:

Musik:

Transport til/fra kirken osv.:

Toastmaster:

Gavekoordinator

Forlover:

Tema: Strand/hav tema

Ringe

Menu

Kjole: Inspiration

Bryllupskage: Indspiration

Gommen

Jakkesæt

Sko

DIY

Invitationer:

STD kort

Hjemmelavede frimærker

Kirkehæfter

Favorbokse

Indhold til favorboxes

Gæsteposer til de overnattende på stedet

Toiletkurve

Indhold til toiletkurvene

Bordkort

Menukort

Sanghæfter

Redigeret af Stephanie K D
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer