-
Antal besvarelser
45 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af Stephanie K D
-
Vi skal til Maldiverne, hvis alt går efter planen, glæder mig utrolig meget.
-
Hej Mette Ved du hvordan man kan komme i kontakt med Tanja Lykke?
-
Tak begge to, Jeres tråde han virkelig give mig lyst til at lave min egen.
-
Haha. Ok. Jeg har siden i morges siddet og overvejet, hvordan jeg kan komme til at holde Buena Vista fest snart... Må blive en sommerfest måske næste år. Vi bliver også omkring 50... Men nu er vores strandtema jo noget specielt - eftersom det er på en "rigtig" strand. I Kenya. Med gæster fra hele verden. Så vi har ikke gjort specielt meget ud af konkylier osv - eftersom det hele er der og vi håber at tropenatten og fantastiske gæster gør hele stemningen perfekt - Mit profilbillede er et billede af restauranten, hvor vi skal feste om aftenen og natten... Det bliver skønt Det lyder rigtig spænende, men må man spørge, hvor meget det løber op i?
-
Altså vi har strandtema, men vi skal ikke vies på en strand, vores strandtema er med konkylier, søstjerner, sand, og med blå (sådan en hav farve) og beige/lyse farver. Og vi bliver ca. 70 gæster. Vi har så valgt at leje et beboerhus så vi selv kan pynte det, så vi kan få det lige som vi vil have det.
-
Vi sender også ud i oktober og vi skal giftes i august 2012.
-
Kære Zillas Jeg har været herinde i et stykke tid nu, men det er først her for en månedstid siden at jeg virkelig er blevet besat af BK, jeg er her inde næsten hele tiden, og når jeg ikke er her inde tænker jeg ikke på andet. Mit problem er, at jeg virkelig gerne kunne tænke mig at starte min egen bryllupsplanlægning som i kan følge, da jeg virkelig gerne vil dele min planlægning og mine resultater med jer, men jeg aner ikke, hvordan jeg skal gøre, for at komme igang. Håber at i vil hjælpe mig. Stephanie K D
-
Rigtig god tråd, så den er jeg helt med på. Vores tema er et strandtema, men med krikelig vielse og det helt store DIY projekt. Farve: Blå og beige Pris kategorien mellem 100.000 - 120.000
-
Vi skal giftes den 25 august 2012 i Taastup Nykirke kl. 13.00 Glæder mig
-
Hej allesammen Vi bruger velkommen og velbekommen sange, for hyggens skyld. Mightystar jeg synes at din velkommen sang er virkelig god og anderledes end hvad man plejer at høre. Du har tilfældigvis ikke en velbekommen sang der passer til? Stephanie K D
-
Vi laver favourboxe til vores gæster, og her vil være lidt forskelligt i. så som: Tandstikkere panodiler tyggegummi (prøvepakker med 2 stk i hver) specielle M & Ms ( http://www.mymms.com/weddings/ ) Plaster
-
Nej det skal jeg ikke, jeg skal giftes i Taastrup Nykirke.
-
Det tror jeg gerne på, for den er ikke så langt væk og den er nem og sidde og bladre i. Jeg synes også jeg kunne kende kirken fra jeres billeder
-
Rigtig mange tak for hjælpen. Det er en rigitg god måde med bogen så har man alle de gode billider samlet et sted. vi i viet i høje taastrup krike i den gamle bydel?
-
Mange tak. Hvad hedder ham den anden fotograf? Har i selv fået lavet bogen eller var det noget i tilkøbte Med venlig hilsen Stephanie K D
-
Hej jeg synes de er helt vild flotte, kan du evt. anbefale en fotograf? Jeg kommer selv fra Taastrup. Stephanie K D
-
Hej Mette Stort tillyykke med brylluppet. Dine billeder er virkelig blevet gode, har i haft en fotograf på hele dagen? Med venlig hilsen Stephanie K D