Mor-Til-To

Gaver til gæsterne...

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal man ha gave som gæst :tunge:

Hvis man har overnattene gæster synes jeg det er en hammer go ide med "dagen derpå" poser. Eller ved jeg ikke lige hvad og hvorfor man skulle give sine gæster gaver?!

Favourbox, er en rigitg fin/sød/sjov ide. Så er der toilet kurve, som man vel egenligt godt kan kalde for en gave, hvis der lige er noget man som gæst står og mangler. Som bind, parfume, panodiol el. plaster... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have små favorbokse - som kommer til at indeholde:

189340_10150269916729096_554759095_7375358_4014334_n.jpg

Personlige chokolader (Fordi vi kan :tunge: )

19_29_xl.jpg

Pariserlinser (de passer i vores farvetema :wink: )

WEB_002_200x178.jpg

Snebolde (De passer til vores tema - Winter Wonderland :biggrin: )

Det hele kommer i en favorboks med et stykke lyseblå/hvidt/sølv silkepapir (Har ikke helt bestemt farven endnu) og blir bundet med et bånd med et manillamærke der fungerer som navneskilt.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer