Jeg synes at det vildt svært med tidspunktet for vielsen. Egentlig ville vi gerne vies lidt sent på dagen, men når man så regner tidsplanen ud ender vi nok med at det allerede skal være kl 14. Vi tænker at vores tidsplan ser nogenlunde sådan her ud:
Kirke kl. 14. færdig kl. 15 (1 time i kirken med lykønskninger, ris osv. efter vielsen)
Transport til location for billeder ca. 30 min. kørsel. dvs. kl. 15.30
1 time til at få taget billeder dvs. kl. 16.30
kl. 17 rammer vi feststedet og skal have lidt velkomstdrinks (Der vil i ventetiden blive sereveret en let anretning for gæsterne) og så vil vi gå til bords kl. ca. 18...
Men synes at det er svært.... også fordi man skal nå at være færdige med maden til kl. 00 så man kan nå brudevalsen...