kierbye

Medlem
  • Antal besvarelser

    248
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af kierbye

  1. vi sparer op hen af vejen, vi havde ca halvdelen da vi fastsatte datoen
  2. jeg købte mit på ebay til 25kr inkl fragt.... og jeg synes bare det er perfekt
  3. nr 2 eller 4
  4. jeg synes det er rigtigt flot med 5 armet sølvlysestager. de flyder lidt og passer super fint på et rundt bord. eller nogle fade med flydelys og røde roser
  5. Ej hvor er det bare dejligt at høre, et kæmpe tillykke her fra
  6. tænkte jeg også, men ja denne gang var det sandt, for jeg har det jo allerede liggende her hjemme i skabet
  7. Hejsa Jeg fandt sløret på ebay til 5 dollers, jeg kan se at den sælger ejg købte det af ikke har det længere, men har fundet en anden hvor det heller ikke koster alverden, og det ser ud til at være det samme slør http://www.ebay.com/itm/Ivory-Net-Beads-Wedding-Accessories-Two-Layers-Veil-Comb-25-30-Days-Arrive-/200713588480?pt=AU_Wedding_Clothing&hash=item2ebb764f00#ht_3825wt_952
  8. Da jeg var 15 år var jeg barnepige for 2 små børn og deres forældre skulle giftes, Jeg kom med som ''gæst'' til deres bryllup og sad mellem børnene og holdt ellers øje med dem. det fungerede super fint, for da de blev trætte 2 jeg dem med hjem til mig hvor de sov og så kom forældrene dagen efter. kunne det være en ide og betale en barnepige for at komme med, det fungerede i hvertfald fint den gang
  9. Så er den endelig bryllupskage bestilt vi har fundet en privat i århus der laver kager - hun kan findes her ja og nu er vi endelig blevet enige om en kage.... det bliver den bryllupskage Mette Blomsterberg lavede i det søde liv - den kan findes her
  10. Så er bryllupskagen bestilt, det bliver denne http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Opskrifter/2010/Uds_10/20100624132034.htm
  11. vi skal have hvidguld ringe og min er der så 13 diamanter i, det ligner sølv, men holder sig nemmere pænt, da det er et blødere metal, så det ikke så nemt bliver ridset
  12. Hej Er der nogen der kan hjælpe med ideer til bryllupsrejse?? Vi har 5 dage efter brylluppet der er afsat til dette... Nogen ideer anyone? knus
  13. som jeg sagde tidligere, så er du bare super smuk i den kjole
  14. altså søren har bestilt min buket ved bang og thy i århus, og det er dem der også har lavet mette marits brudebuket da der var kongeligt bryllup.... og deres priser ligger fra 1000 og op
  15. Hej i dejlige brude Jeg vil forresten lige fortælle at min kommende mand er amatør fotograf og er ved at samle er portefølge så han kan starte sin egen foto biks op. dette gøre at han kan lave bryllupsfotos til en meget farvorabel pris, mod accept fra jer om at ham må bruge billederne til fremtidig markedsføring. Han har endnu ikke taget bryllupsbilleder, men har allerede booket 3 bryllupper ind her til sommer. Ellers har han tidligere gjort i model fotos, natur og kunst fotografi. han har blandt andet taget det billede jeg har på min profil her. Og han redigerer selvfølgelig også billederne Så sig til hvis det kunne være noget Knus Mona
  16. Det er også en fantastisk flot kjole, faldt faktisk netop også for den Er det den du har købt også? Ja det er også den jeg har købt, købte den i starten af januar, så tror faktisk man kan købe de der her og nu tilbud hele tiden. det er også den jeg har købt, jeg synes bare det er fed at mit tøj har været så billigt, for så kan jeg med go samvittighed gemme det som et minde
  17. ellers er der 123gold.de har ikke selv bestilt der fra men har læst om andre her inde der har gode erfaringer.... har været der inde og søge om man kan få et sæt guldringe fra omkring 200 euro, så det er da inden for budget
  18. Vi tager 3 uger til thailand, som vi selv planlægger, både for at vi kan få det på vores måde, men også for at spare lidt penge.... vi tager afsted onsdag efter brylluppet og starter med 2 dage i Bangkok, derefter drager vi lidt nordpå hvor vi skal ud og besøge et kloster hvor der er nogle munke der passer tigere, efter besøget skal vi overnatte på et hotel i jungelen hvor man får et hotelværelse der er bygget på en tømmerflode. dagen efter foregår gennem jungelen på elefantryg. Efter det drager vi til Phuket på et luxushotel hvor vi får vores egen bungalow på stranden der skal vi så være i 14 dage. for til sidst at drage tilbage til Bangkok hvor vi spenderer de sidste 3 dage inden vi vender snuden hjemad det kommer til at koste ca 10.000 pr mand
  19. Jeg tænker på om du skal igang med at sylte, nu ved jeg ikke hvad menuen lyder på til jeres bryllup, men det er da rigtigt lækkert med f.eks syltede blommer til oksekød, og ja ellers saft der kan blandes til velkomst drinks eller bare som alternativ drik i stedet for altid at få rå mængder af sodavand.... ja jeg mener jo ikke der er noget mere lækkert end at få et gras koldt hjemmelavet saft
  20. det avr nu ikke danske kroer og hoteller ejg tænkte på... for det er jo som sådan ikke en kæde, men der er montra som kæden hedder
  21. jeg har været til et bryllup og 2 fødselsdagen, samt et weekend arrengement med arbejde, og hver gang har man følt sig velkommen og har fået noget fantastisk mad.... har også været til bryllup på sabro kro, og det var nu også rigtigt dejligt, men mig bekendt er de også i samme kæde som odder park hotel
  22. Odder park hotel er et dejligt sted..... østjylland er et vidt begreb... hvilket område skal det være i?
  23. Ja der er kun 2 mdr og 5 dage til den store dag for vore vedkommende. og dermed er det kun små ting der mangler Kjolen blev købt i oktober, forsamlingshuset er booket, det er falling forsamlingshus, 1 times kørsel fra randers men dog tæt hvor jeg er vokset op. mandens tøj er også købt kirken er bestilt, det bliver gylling kirke. kagen laver en privat der bor i århus, som også lavede kage til min venindes bryllup, og der var det super lækkert. og fordi hun er privat er det til en overkommelig pris. menuen er endeligt fastlagt. røget svinemørbard med ostechips - oksesteg, saltbagte kartofler, balsamico bagte svampe og rødløg og rødvins sauce - kagen og frugtfade .... og til natmad, pålægsbord. der er booket en DJ fra flachlight gruppen der er booket piger til servering der er bestilt blomsterbinder til brudebuketten ringene er købt mht til fotograf så er vi så heldige at et vennepar vi har som er fotografer har meldt sig på banen. bryllupsrejsen er bestilt..... 3 uger i thailand, det er lige til at holde til det vi mangler er en tur til tyskland efter drikkelse og snacks, bordkort/favourbokse og bestilling af duge og servietter.
  24. nu ved jeg ikke om det må være uden for åårhus, men i så fald er nordsminde kro og odder parkhotel også fantastisk, har kun haft gode oplevelser de steder
  25. vores er hero med maria carey