Camils

Det Gamle Mejeri vs. Odder Parkhotel

10 indlæg i dette emne

Det er ganske vist ret tidligt ude, taget vores bryllupsdag i betragtning :blush: Men vi har allerede nu kig på nogle steder, som vi synes kunne være spændende/sjove at holde festen. Vi lægger vægt på at maden er god, men at det ikke er sindssygt dyrt, og så skal der være overnatningsmulighed, fordi vi højst sandsynligt får nogle gæster fra udlandet. Gæsterne skal dog selv betale for deres overnatning.

Indtil videre har vi primært haft kig på Det Gamle Mejeri og Odder Parkhotel, som begge virker til at være overskuelige rent økonomisk, samtidig med at der er flotte omgivelser, professionel service og ikke mindst god mad.

Men, men, men... Min kærestes bror sidder i kørestol, og vi vil gerne have, at han så vidt muligt selv kan komme rundt. Det gør ikke noget, at der er et par trin op til hoveddøren, men der må ikke være trapper til toiletter og lignende vigtige steder. Ved I kloge piger herinde, om der er uoverskueligt mange trapper de to steder? Eller kan I eventuelt anbefale nogle steder i Østjylland (gerne i nogenlunde nærhed af Aarhus), som kan møde vores krav, samtidig med at min svoger kan komme rundt? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Odder park hotel er et dejligt sted..... østjylland er et vidt begreb... hvilket område skal det være i?

Vi komme begge to fra Aarhus, og bor her. Så jeg tænker lidt at den sydlige 'grænse' er omkring Odder, mens den nordlige er ved Randers. Og så nok heller ikke længere ud end Silkeborg. Vi vil helst ikke alt for langt væk fra Aarhus, men vil stadig gerne kunne nyde af, at der er en masse fantastiske steder i Østjylland :)

Men det lyder da godt at du synes Odder Parkhotel er dejligt. Har du været der til noget selskab eller arrangement? :)

0

Del dette indlæg

jeg har været til et bryllup og 2 fødselsdagen, samt et weekend arrengement med arbejde, og hver gang har man følt sig velkommen og har fået noget fantastisk mad....

har også været til bryllup på sabro kro, og det var nu også rigtigt dejligt, men mig bekendt er de også i samme kæde som odder park hotel

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har arbejdet mange år på Odder Parkhotel, men det er ved at være nogle år siden. Hvis standarden stadig er som dengang, kan jeg varmt anbefale dig det. Der er ingen problemer for kørestolsbrugere på Odder, der er rampe af fliser op til hovedindgangen og toiletter uden store dørtrin, som ligger på den etage hvor man kommer ind. De fleste selskabslokaler ligger på det niveau/etage hvor man kommer ind så der er ingen problemer i forhold til din forespørgsel.

Tag ud og se stedet og snak med menneskene.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer