Anne & Nicolaj

Medlem
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Anne & Nicolaj

  • Rank
    Ny bruger
  • Birthday 06/05/1981

Profile Information

  • Vielses dato
    07.07.2012
  • Type vielse
    Skoven kirke, Jægerspris
  • Køn
    Kvinde
  • Lokation
    Bautahøj, Kulhuse
  • Interesse
    Hus - vi er lige flyttet i vores første hus. :) Bryllupsplanlægning, arbejde, familie og venner
  1. Hej....... Vi har haft selv samme problematik oppe og vende. H2B vil gerne have buffet og jeg har givet mig. Jeg havde ellers en del bekymringer omkring taler m.m., men heldigvis har vi fået løst det hele. Vores forret bliver serveret ved bordet og dernæst er der buffet. For at gøre en lang historie kort - selvfølgelig kan man have buffet. Vi tænker at det gør at vi kan komme rundt og snakke med alle gæster, så vi arbejder nu på at lave sådan én bytte bytte plads aftale med bestemte gæster.
  2. Ligger på sofaen og ser "Hvad bruden ikke ved". Synes godt nok nogle af dem er nogle stride bananer. :D

  3. Lene T: Måske .... prøv at kigge her: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=royal+blue+shoes Shedevil: Nej hvor er den sød den medaljon.
  4. Mon ikke det er meget almindeligt at det er strømpebåndet! Skal ud og finde et selv. :heart:
  5. Vi står lidt i samme situation. Vi har allerede en gæsteliste som har sneget sig op på 64 mennesker, men egentlig er der mange flere vi gerne ville have med til vores bryllup. Vi har valgt vores nærmeste venner til brylluppet. Og har talt om hvad vi så gør med kollegaer, bekendte og andre. Vi er kommet frem til: At inviterer alle dem som vi ikke har med til brylluppet til en "efter bryllupsfest". Altså en fest med bryllupskage, snacks og masser af drikkevarer. Vi har i den forbindelse fået lejet et forsamlingshus. Tænker at det godt kan betale sig økonomisk..... i forhold til reception på selve dagen (som jeg egentlig helst vil undgå) og så får vi forhåbentlig en fed fest ud af det.
  6. Vi har valgt musik under middagen fra. Forhåbentlig betyder det også at der ikke kommer sange. Men nu leder vi jo så efter nogle der kan sætte gang i dansegulvet og ikke mindst spille bryllupsvalsen. H2B og jeg er totalt uenige. Han vil gerne have DJ eller computer med musik, mens jeg gerne vil have et band... Mon ikke vi kommer til enighed.
  7. Vi skal giftes den 7. juli 2012 og har netop sendt STD-kort ud til vores gæster. Invitationerne regner vi med skal ud ca. 4 måneder før dagen så det må vel blive...... (regne regne.... ) omkring marts.... Nå men så er vi i god tid...
  8. Vi står lidt i samme situation som jer, men har ikke bøjet os. Vi har valgt at inviterer min nevø og niece på 17 med til brylluppet og så kusiner/fætre på samme alder. Dette har givet lidt hovedrysten hos min svigerinde som har 2 børn på 8 og 5. Jeg er fuldstændig enig i at det må være op till en selv og mavefornemmelsen.
  9. Vil da lige takke for linket... De har virkelig nogle flotte brudekjoler....
  10. Vi satser stærkt på kl. 13.30. Mightystar: ???? Kun mellem kl. 13-14?
  11. Vi skal have vores sammen med vores gæster inden middagen. Vi holder ikke reception som sådan, men vores gæster og vi skal have champagne, bryllupskage og en kold øl et par timer før middagen. Planen er at vi så åbner gaver samtidig med.
  12. Så traf jeg beslutningen...... og det var mavefornemmelsen der vandt. Sangen blev "Lean on me". Synes alligevel den er bedst. Takker for alle jeres søde imput.
  13. Hej Conni, Det var dog en rigtig god idé. Kompromis er vist vejen frem. Tusinde tak.