Guest Bryllup 8. september 2012

Musik til bryllup

8 indlæg i dette emne

Vi er ved at finde musik til vores bryllup - men nøj hvor er der mange muligheder!

Vi vil gerne der kommer gang i festen og at dette allerede starter med en god stemning under maden som ender ud i et fyldt dansegulv. Vi hælder lige nu mest til en DJ - spørgsmålet er bare om vi skal have en pianist under middagen eller om en DJ kan varetage denne opgave lige så godt? Vi er i kontakt med Flashligt gruppen - er der nogle der har erfaringer med dette firma og deres løsninger med hh DJ eller DJ og pianist?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg i og med at vi har kendt Jesper og Flashlight-gruppen i mange år og vi supplerer hinanden godt: De er fra Fredericia og vi er fra Nordsjælland. Hvis vi får forespørgsler ind i Jylland og ikke lige selv står og skal/vil til Jylland i forbindelse med familiebesøg o.l. så henviser vi til dem til netop Flashlight-gruppen (eller Limelight i det nordjyske).

Såvel Flashlight-gruppen som vi har en DJ/pianist løsning (det vi selv kalder en pakkeløsning) og jeg har også selv haft Flashlight-gruppens pianist med ude og kan sige god for hende. For vores vedkommende vælger 9 ud af 10 det vi kalder en ren Diskobil løsning hvor Dj'en også spiller under middagen; De fleste gør det angiveligt fordi det er den biligste løsning, men der er faktisk også en del som gør det fordi det giver den mest alsidige musik under middagen, og fordi Dj'en kan løfte opgaven med musik til festsangene (hvad Flashlight-gruppens folk også kan).

Så ja baseret på mine egne erfaringer og de tilbagemeldinger vi får fra vores mange bryllupskunder så kan en DJ sagtens løfte den opgave. Men ønsker man "levende musik" under middagen så kan DJ'en naturligvis ikke lave det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt en pianist både under middagen og efter. Men han er også dygtig og talentfuld, så han kan få gang i et dansegulv efter middagen. Vi vil gerne have en pianist under middagen, fordi der nok kommer en del sange, så synes jeg det er så rart at musikkeren kan spille med, så bliver der ligesom sunget mere til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt musik under middagen fra. :biggrin: Forhåbentlig betyder det også at der ikke kommer sange. Men nu leder vi jo så efter nogle der kan sætte gang i dansegulvet og ikke mindst spille bryllupsvalsen.

H2B og jeg er totalt uenige. Han vil gerne have DJ eller computer med musik, mens jeg gerne vil have et band... :rolleyes: Mon ikke vi kommer til enighed.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt musik under middagen fra. :biggrin: Forhåbentlig betyder det også at der ikke kommer sange.

Det tror jeg ikke du skal regne med. Jeg husker da tilbage i tid inden vi begyndte med "sang-konceptet" og der var der lige så mange sange som i dag (faktisk flere for deter som at det nogle gange er stagneret lidt). Hvis I har det sådan så skal I næsten skrive i indbydelsen at sange frabedes (det kan man godt tillade sig). Der er såmænd også nogle som skriver at indslag helt frabedes men der er min oplevelse så at middagen bliver meget anonym (men det er jo set fra min side som "udenforstående" og som én der ikke kender selskabet).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer