-
Antal besvarelser
2,334 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
-
Days Won
7
Alle besvarelser af Victorias secret
-
Det kan det vel egentlig også godt ske at han gør Men grunden til han ikke havde svaret var nu, at han var ude at rejse Det skal han da være velkommen til hehe. Ja det ved jeg, jeg har mailet frem og tilbage med ham. Lige da jeg så du havde opdateret, troede jeg lige du havde fået billederne. Men vi venter videre
-
Jeg er bare godt vant ;) Jeg syntes bare ikke det var noget ekstraordinært. Ud over jeg nær knækkede en kindtand i min ene forret pga. en skal fra en hummer/krebs, så var maden ok. Det var bare ikke "hold nu kæææft det smager godt" og ej heller noget sådan nyfortolkende. Personalet var flinke - men ikke sådan ekstraordinært, og vinen blev hældt op på dråben i glasset, det syntes jeg sku er at gå i små sko. Næ så heller Under Lindetræet, der elsker jeg at komme
-
Altså næste gang så vælger vi tapas Vi havde det også oppe og vende dengang, men valgte "det traditionelle", fordi vi var bange for at fortryde. Og det er vi glade for. Men næste gang vil jeg heller have tapas - og livemusik hele aftenen ;) Jeg hader bare når en restaurant ikke lever op til forventningerne. Især når man giver 1600-2000 for en middag for 2 personer. Så jeg gider ikke på Pasfall igen. Jeg håber i finder det HELT rigtige
-
Jeg kender ikke deres catering, men har spist på restauranten. Det var rigtig godt - det wauvede mig bare ikke. Men stadig rigtig godt. Ved så ikke lige hvor brugbart det var
-
Jeg har kun oplevet playlister 2 gange - og det fungerede bare ikke. Den der havde ansvaret for at starte og stoppe musikken under taler mm. fik ikke startet musikken igen efter et indslag, så det var noget rod. Man er også mere låst af en playliste tænker jeg, hvor en DJ kan lurer stemningen og spille det der lige passer til selskabet. Det er jo dog bare min egen oplevelse.. for andre kan det jo sagtens fungere
-
Lige som jeg skrev herinde, så fik han svaret De kommer en gang i løbet af næste uge Fedest! Man skulle næsten tro at han sad og læste med
-
Haha, dejligt, at der er nogen, der følger med Jeg har altså ikke glemt jer, men jeg har ikke fået nogen billeder endnu. Har skrevet til fotografen i onsdags, men har ikke hørt tilbage fra ham endnu Tænker jeg må skrive til ham igen, hvis jeg ikke har hørt noget, når weekenden er ovre. Min utålmodighed vokser lidt, for hver dag. Måske specielt fordi, at vi ikke har så mange af andres billeder, så jeg savner lidt billeder fra dagen. Glæder mig sådan til de kommer. Bare han stadig lever Jeg skrev til ham for nogle dage siden også, og han har heller ikke svaret mig - men det er jo en helt anden historie Jeg tror han har rigtig meget at se til, men derfor syntes jeg da at han skal svare alligevel og komme med en ca.dato.
-
Altså kommer der ikke snart mere?? Sidder og glor efter en opdatering hver dag i din tråd
-
Nu ligner det sådan et smuk kalavergang som i 1800 tallet Men det hjælper jo ikke så meget, hvis det stadig er for meget..
-
Men det er vel i det mindste klart bedre med bh? den er i hvert fald noget mindre...
-
Det er så dejligt, at I alle følger med :D Vi var seks personer og frisøren ankom kl. 07:45. Jeg kan heller ikke se, hvordan han skulle nå det, men man stoler vel på en prof. Han har stadig ikke haft nogen former for fornuftig sans Men self. stoler man jo på en prof. - han skulle have et slag med en våd frossen avis!
-
Jeg sidder altså og lapper det hele i mig Og som alle andre siger - hvor er det bare møgærgerligt med frisøren! Var det 6 personer fra kl. 8.30 til 13? manden må da ikke have haft nogen former for fornuftig sans.. Jeg skulle hjemmefra kl. 13 til vores bryllup og jeg var ved frisør kl. 8.30. Hun havde kun mig.
-
Hvor meget er et sindssygt beløb?
-
Hm- syntes ikke det gjorde nogen forskel om jeg brugte bh eller ej. Men jeg må hellere prøve igen og lige tjekke mine bliver "adskilt" lidt mere Ellers må du sku skubbe dem ud i armhulerne hahahahahaha Ej spøg til side. Jeg håber du finder en løsning.
-
Hvilken slags bh skal du have på? Jeg har også stor barm, og der er næsten aldrig plads til den i nogle kjoler, men jeg kan se at der er forskel på hvilken bh jeg har på. Det bliver pænere når jeg har en bh på der lige som adskiller brysterne lidt mere (ja ja det var så en sætning jeg aldrig havde troet jeg skulle skrive ) Jeg ved ikke om det ville kunne gøre noget for dig..
-
Jeg vil også sige, at det handler om hvad kjolen er lavet af. Jeg havde stivere i min = babs og nutte på 75 G/H sad hvor de skulle
-
Dét er også for ringe! Uanset hvilken pris man ligger i, så svarer man på sine henvendelser når man driver firma. Vi prøver så vidt altid at svare vores kunder inden for et døgn (altid), fordi den service manglede jeg i den grad selv, dengang vi planlagde. Jeg tror det er glippet 2 gange for os, den ene hvor min telefon ikke hentede mine mails ind da vi var på ferie sydpå, og den anden var sendt herfra, men der var problemer med kundes mail, så hun fik ikke mit svar (heldigvis rykkede hun selv for svar, for jeg anede jo ikke, at hun ikke havde fået den). Min første tanke var, om det var pga. mailtekniske problemer, siden det er alle? Men altså, skal man vente mere end et par dage med at få svar, så ville jeg personligt slet ikke indgå samarbejde med sådan en. 14 dage eller mere, så ville det være fuldkommen udelukket.
-
Haha, det er jo LIGE mig du beskriver der! Folk blev ved med at samle mit slør op, for det var jo synd, at det blev beskidt Jeg blev ved med at smide det på gulvet Nu skulle det jo bruges, når jeg kun kunne have det på den ene dag. Det viste sig også, at min kjole var overraskende robust, det er kunne foret, der er gået en lille smule i stykker, fordi jeg trådte i det under brudevalsen. Og den sad endda fast i døre og alt muligt Men jeg havde en fest med den Jeg knuselsker den kjole, og den bliver stensikkert aldrig solgt. Det er den eneste der findes af slagsen ellers, da prøvekjolen gik til i vandskaden, og blonden ikke bliver produceret længere, så den er kun min Kan du ikke få lagt den lidt ud igen? Det plejer man da at kunne? Det kunne da være fedt at få lov til at komme i den igen, især når du nu blev tvunget ud af den alt for tidligt. Jeg har ikke engang hjerte til at få lavet min om til dåbskjole Det kunne ellers være fedt. Vi i øvrigt give dig helt ret med, at det ikke er stedet, der nødvendigvis gør et billede, men i meget højere grad vinkel, lysindfald, beskæring og redigering. Og synes altså det er lidt snyd, at du snyder mig for billeder, når nu jeg elsker fede billeder Hvis jeg skal have taget TTD-billeder, så tror jeg, at jeg vil have taget dem af nogen andre, så de får et lidt andet udtryk end Martins, synes det kunne være lidt fedt at få en anden type billeder af kjolen også. Har i øvrigt heller ikke rigtig hjerte til at lave en rigtig TTD, men kunne godt tænke mig at rulle i skovbunden og klatre i træer måske Jeg ved ikke om den kan lægges ud. Jeg har faktisk aldrig tænkt på det.. Altså du skal gemme din kjole til at din datter kan bære den engang Jeg vil heller ikke have en rigtig TTD. bare flere fede billeder - af mig - og nogle mere utraditionelle. Jeg har masser af ideer til billeder selv, og lige nu kan jeg jo ikke komme i tanke om nogle. Pernille, vores ene brud, hun havde også en Lasse Spangenberg kjole, med strudsefjer. Den kjole kom sku igennem lidt af hvert. Mega fedt. Og den overlevede
-
Det er jo så også både med gommen og brudens forberedelse, mandens fotograf kom kl. 9, og Martin dukkede op hos mig kl 10, så tror virkelig, der er blevet fyret mange billeder af. Kan også godt lide, at jeg selv kan vælge lidt Det er jo ikke altid de samme billeder, man synes er gode Læste heeele din tråd for nyligt, og synes da også at erindre, at du tabte dig ret meget op til brylluppet? Nogen gange kommer man jo til at tage lidt på igen Tror altså også jeg bliver nød til at få taget nogen billeder på et tidspunkt, hvor at jeg kan tillade mig at kjolen bliver lidt mere "brugt". Martin var til photoshootet ret overrasket over at jeg valgte at sætte mig på noget ret råt beton Men altså kjolen skal jo ikke sælges, og jeg kommer sikkert ikke til at bruge den igen, før tidligst til kobberbrylluppet, hvilket jo egentlig er lidt synd, når nu jeg synes den er så fantastisk Du må sige til, hvis du finder nogen uimodståeligt gode locations, så kan jeg jo prikke lidt til manden Jo jeg skulle da være slank til bryllupet. Og der er så røget 5 kg på igen + kjolen jo faktisk blev lagt aaalt for meget ind, så jeg kunne ikke holde ud af have den på. Jeg overvejede i weekenden her at sælge den. Det kan jeg bare ikke! Så sælger jeg mit hjerte. Så må den ligge der og blive ædt af møl de næste 40 år hehe. Martin kommer jo også overalt i landet, så han har sikkert også en masse ideer. Min opfattelse er at ingenting kan bruges til alt. Det handler bare om vinkel (og her ville jeg så have indsat et billede med det var giga stort, så slettede det igen) Jeg ELSKER bare når bruden ikke er sart med kjolen. Det er så fedt. Lader slæb være slæb og bare vader derud af, ligger på trapper, beton, græs - alt.
-
Hehe, så skulle jeg da også lige læse vores kontrakt igennem Men der stod godt nok ikke noget lige om det. Men tænker også 4 uger er meget rimeligt, kan se at vi i følge kontrakten får 600-800 billeder, men synes at jeg har kunne læse herinde, at der ofte kommer flere fra ham, men nu må vi se. Tænker også, at det må tage en hel del tid med redigering Laver I egentlig Trash the Dress billedserier? 600-800 er MANGE billeder, vi er "kun" oppe på 400 (uden brudens forberedelse), og det er altså svært at begrænse sig til. Vildt nok egentlig Jo det gør vi da. Vi har ikke gjort så meget i det, men det er SUPER fedt at lave, og jeg spotter jo fotomuligheder overalt. Ville selv gerne have taget nogle, bare af mig alene - eftersom Jesper jo skal tage dem hehe, men kan sku ikke passe kjolen
-
Nej, har vi desværre ikke Men tænker det tager den tid det tager, men bliver nok rigtig utålmodig, når der er gået 3-4 uger Glæder mig også lidt til at komme i gang med beretningen Ok - jeg troede det stod i jeres kontrakt 3-4 uger skal i nok regne med. Han laver jo et godt stykke arbejde. Vi har selv 4 ugers levering, for det tager bare tid at lave så mange - og når man så har bryllup hver lørdag, så der er jo maaaaange billeder skal laves. Men vi venter spændt
-
Ihh du er gået i gang. Meget meget spændende Så håber jeg bare du snart får billederne. Har i en leveringsdato?
-
Det kan godt betale sig at have is i maven og evt. lede efter den samme kjole andre steder. Min egen kostede 9900 ved Panayotis, ny model. Jeg kunne få 10% hvis jeg købte den med det samme. Men det var mange penge, så jeg ville godt liiiige summe over den, og faktisk også lige vise min far den. Jeg havde også set mig lun på en anden kjole, fra Lucca - en udgået model, så de havde den kun ved Askepot og Valentino i min str., så der kørte jeg ned. Og dernede havde de sørme også den kjole jeg prøvede i Panayotis, og som havde lagt mig ned i tårer - til 6700 kr. Det er da alligevel lige en slags penge ikke.. Så jeg købte den dernede At de så skrev til mig fra Panayotis, at de ville give mig den til samme pris som jeg havde givet dernede, ja det måtte de jo gerne have sagt lidt før, for det er da nemmere at køre til Vejle end Tønder når man bor i Odense, og jeg havde jo betalt for den. Nå men en anden brud herinde har så købt sin kjole herinde i år, som er magen til min, i Panayotis. Sidste kjole, så hun fik den nedsat - men stadig ikke så billigt som jeg købte min som ny model sidste år. Damn en lang smøre :D = det kan betale sig at undersøge markedet! Selvom man ikke kender mærket kan man ofte glo billeder igennem på google, og så genkende kjolen,og dermed finde ud af hvad mærke og model det er.
-
Jeg er helt vild med de billeder i har fået taget om aftenen ude i marken - det er noget jeg syntes alle skal gøre. Det er SÅ super fedt og lækkert at se på i aftenlyset
-
Wow! Meget meget smukt