Victorias secret

Medlem
  • Antal besvarelser

    2,334
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    7

Alle besvarelser af Victorias secret

  1. Vi havde også 45 min. kørsel, og vi blev gift kl. 13.30 - det gik lige. Men kun lige. Vores gæster fik mad mens vi var ude og få taget billeder og så fik vi kage, og så tullede vi lidt rundt mellem gæsterne og gavebordet inden middagen startede. Jeg kunne sagtens have brugt en time mere da.
  2. Sødeste smukke dig, kæmpe tillykke med i går. Jeg var stort set ikke ved en computer i går, så nåede ikke at skrive det. Hold nu op! Det er jo som taget ud af et eventyr! Jeg glæder mig SÅ meget til at se billederne og læse beretningen.
  3. Nårh hvor sødt med beskederne Glæder mig til at læse mere
  4. Jeg tror da at Aagaard er ringe som alle andre kendte mærker. Ganske glimrende ? Vi kiggede også selv på Aagaard i første omgang til min forlovelsesring, men blev anbefalet et andet mærke med en bedre sten i, og så købte vi den (for den var guuuude smuk), men startede som sagt med Aagaard. Og de laver mange smukke ringe.
  5. Det er så svært at holde den kjole hemmelig! Bare det at undgå ikke at tale over sig... Så held og lykke ;)
  6. Og jeg elsker at stå og nusse min kjole lidt hehe - i efterkrigstiden
  7. Jeg havde det også sådan. Det er fy fy tanker, og de er svære at offentliggøre, fordi de tanker er ikke "berettiget" og andre kan ikke sætte sig ind i det. Jeg var selv meget - ja bitter måske. 1 års planlægning, og i starten var det sjovt og spændende, men endte som en kamp der gik mig meget på, fordi det var så svært at finde det jeg ønskede (vi ønskede). Hele den der "lyserøde" følelse var ikke eksisterende. Og det gik mig så meget på. Gør det til dels stadig, men jeg tænker ikke så meget på det mere. Jeg er ikke i tvivl om at vi har haft "det bedste bryllup", men jeg syntes bare der var så mange ting som ikke var "godt nok" alligevel. Og bagefter? Ingen lyserød sky Jeg følte en overgang at de 120.000 vi skød i det bryllup bare var penge ud af vinduet, men der er jeg da heldigvis blevet fornuftig (ellers dør man af bitterhed). Selvom min kjole ikke sad godt nok, mit hår slet ikke var det jeg havde ønsket, vores fotograf (som ellers skulle være så god - og han er virkelig også topfotograf) levede bare på INGEN måde op til vores forventninger, musikeren var ved at stille op da vi ankom - det havde jeg da en forventning om var sket tidligere, der var de forkerte dekorationer på bordene, og jeg var nødt til at smide min kjole under forretten, for jeg var ved at omkomme i den - for oveni, var jeg jo også hundesyg og havde kun fået 3-4 timers søvn. Men det er tanker som jeg kun har delt med de færreste, fordi jeg føler virkelig ikke at jeg kan tillade mig det, og som Blomst skriver, måske skal man have fokus på det gode i stedet for. Lige præcis - men det er satme svært! Og meget af det var da skide ligegyldigt... Nå men altså, nu hvor det er på afstand, så var det en smuk, dejlig og ikke mindst kærlighedsfyldt dag. Vi havde de mest fantatiske indslag og vores gæster hyggede sig så meget. Jeg vil gerne have et bryllup mere - ikke en ommer, ALDRIG. For det vil det aldrig blive. Jeg vil bare gerne opleve det hele igen, selvom det jo aldrig bliver det samme. Men det er sådan en smuk glad dag, og næste gang - så kan jeg nok nyde det lidt bedre Så mit bedste råd er: giv tid, og anerkend dine følelser. På sigt husker du kun alt det dejlige og smukke, heldigvis.
  8. Vi har haft brudepar på både Brydeland og Allegaarden, og jeg mener ikke at nogle af dem havde det en hel uge. Det ene par havde kun Brydeland en weekend. Diskobil: Nej, Brydeland er ikke budget ;), men når de også kigger på Christiansminde osv - som koster 1000 kr. kuverten mener jeg, så kan jeg lige så godt nævne det
  9. Ulriksholm har vi faktisk lige været på, vi bor ikke så langt derfra Pudsigt lille sted, og så er jo hans private hjem Han var virkelig flink, men alle hans private ting var jo over det hele, og man måtte sidde i møblerne osv, men det var lidt spøjst. Han vidste hele tiden hvor vi var Tornøes har jeg slet ikke hørt om, men så lige det også ligger i Kerteminde. Christiansminde kender jeg. Det kiggede vi selv på til vores bryllup. Flot udsigt, men det løber godt nok også op. Heromkring os ligger der Møllekroen i Agedrup, det er ganske pænt, og så er der jo Brydeland i Åsum. Og der kan man overnatte Hvis det lige skal være "i nærheden" af Kerteminde. Nå ja og Havens Gourmet i Åsum, det er også rigtig godt. Men uden overnatning.
  10. Mht. mulig overnatning, så havde vi et sted hvor der ikke var mulighed for overnatning - og vi bor i Odense og holdt festen i Fredericia. Jeg var hunderæd for om folk ville køre hjem selv, fordi vi havde planlagt et brag af en fest (planlagt ;) ) Jeg tror 3 par kørte hjem selv (1 par skulle alligevel op til 2 børn, 1 ammede og 1 drikker aldrig så kunne lige så godt køre), og ellers havde resten sørget for at blive hentet af andre. Hele vejen fra Odense! Dem der så bor på længere væk bliver måske ikke lige hentet men er der så ikke et hotel i nærheden? Vi overnattede selv på Hindsgavl slot, der lå 3 min. kørsel fra vores feststed. Det andet, med budget, det er jeg nok ikke den rette til. Vi betalte for det vi ønskede, og det kostede. Men umiddelbart syntes er min erfaring at det ikke rigtig kan betale sig at stå for det selv. Jo man sparer måske et par tusind kr., men set i optikken af alt det arbejde - og ansvar - man selv skal stå med, så lever jeg heller af havregryn i 5 mdr., og så betaler mig fra det. Man kan jo efterhånden få mad i alle prisklasser. Hvad er det for et sted i har kigget på?
  11. Tag det fra en der var nødt til at smide kjolen under forretten ;) - tag en skiftekjole med!
  12. Jeg syntes det komme an på om det er champagne, eller Asti og Verdi og den slags. Champagne drikker folk som regel kun et glas af, fordi det er "surt" (der er noget galt med deres smagsløg høhø). Verdi og Asti er sødt, så det plejer folk at drikke mere af.
  13. Jeg ville tage en ekstra med uanset. Gerne en hvid/creme dog, så det passer ind i "temaet" ;)
  14. Selvom folk siger det ikke handler om det, så er jeg altså også overbevist om , at det handler meget om hvor "sart" man er. Jeg er overbevist om at vi to ville høre skrigende og larmende unger, hvor andre måske ikke ville bide mærke i det. Det er i hvert fald min opfattelse, at jeg tit oplever børn der støjer og larmer, hvor andre ( oftest folk der selv har børn), overhovedet ikke har bidt mærke i det. Givetvis Men i de tilfælde her burde de altså være gået ud, i mine øjne. Så "stille" var det heller ikke. Slet ikke. Men måske er jeg bare sart hehe
  15. Manner jeg kommer til alle de forkerte bryllupper Eller mig gør det jo ikke noget.. Jeg får bare så ondt af brudeparret - men måske har de ikke noget imod det. Det kan jo være de kan lide børn De lader sig i hvert fald ikke mærke med det. Men jeg krummer altid tæer på deres vegne.
  16. Jeg har været der et par gange. Det er et super lækkert lokale, og hvis vi orkede gør-det-selv så havde vi holdt vores bryllup der. Beliggenheden er kanon, det er nyt, "moderne omgivelser" om man så må sige, der er plads til 90 mener jeg, der er borde og stole og service, så det skal man ikke leje. Eneste minus er at køkkenet er lidt lille. Det er ikke derude du anretter 4 retters gourmetmad til 90 gæster ;) Men man kan trække nogle gardiner , så man ligesom laver 2 rum i stuen, og så kan man jo bruge den forreste del til anretning, hvis det er nødvendigt.
  17. Jeg kan altså bare ikke genkende handlingen med at forældre tager affære... Måske fordi jeg ikke selv har børn at jeg lægger mere mærke til det? Gang på gang på gang er der grædende, klynkende, skrigende børn i kirken, og jeg har oplevet 1 gang, at moren gik ud med barnet. 1 gang! Og jeg kommer ret til til bryllup Og sidder på bagerste række så jeg kan høre det hele. Om aftenen skal jeg ikke kunne udtale mig, fordi det er sjældent at der har været børn med der - og det syntes jeg er en god plan ;)
  18. Panayotis har også prisgaranti - de skilter bare ikke med det. Kan du finde din kjole et andet sted til en mindre pris, så matcher de den pris. Jeg fandt min kjole i Panayotis, og jeg vil også sige, at de er så fantastiske derinde med betjening og service - dog halter prisen altså lidt meget, de tager meget mere for alt. Så da min kjole kostede 9900 kr., ville jeg godt lige tænke over det, for det er da mange penge, og skulle være sikker. Da jeg var i Tønder ved Askepot og Valentino efterfølgende, fordi der var en anden kjole jeg var lun på, der havde de "min" kjole også. Prøvede den, var solgt, og prisen var så 3700 kr. mindre end ved Panayotis. Så købte den der, fordi jeg kendte ikke deres prisgaranti på det tidspunkt. Men havde jeg vidst det, så havde jeg købt den ved Panayotis.
  19. Altså som sagt, så skal jeg ikke noget den 4.10 ;)
  20. Der sker jo ikke noget ved at kigge. Jeg gik relativt hurtigt igen, og jeg syntes de er meget spøjse derinde hehe. Men det er jo smag og behag. De kjoler jeg blev præsenteret for kostede 8000+ ca.
  21. Jeg kender kun Certina, og jeg tror måske godt at du kan nå at få et for 2500 kr. Det er et super lækkert mærke, med rigtigt urværk i. Jeg fik et i morgengave af min mand - og jeg elsker det! Jeg har så lige givet ham et i 1 års bryllupsgave, også Certina, og det er virkelig lækkert.
  22. Jeg havde vel også et ret stort slæb på min kjole, og elskede det! Men jeg var ikke hys - som mange er, sorry, og løftede ikke op i slæbet på noget tidspunkt. Har man slæb på kjolen, skal det være på gulvet og ikke i hånden - i mine øjne. Jo self. ved dans og sådan, hvor man ikke kan komme omkring i langt slæb ;) Ellers lad være. Ja den bliver beskidt på undersiden, og hvad så? Der ligger vel ingen under din kjole hehe. Min er minimalt beskidt af at slæbe rundt efter mig i mange timer (jeg måtte desværre smide kjolen om aftenen pga. jeg var dårlig, ikke pga. slæbet). Så hvis du ikke er hys med at det er på gulvet, så vælg slæb, og få din syerske til at lave ophæng i den (du bliver givetvis træt af at rende med en dansestrop), eller gør som dronningen og få syet et aftageligt slæb Hvis du føler det er i vejen, så vælg en kjole uden slæb
  23. Årh hvor fint med buketten på graven Det syntes jeg også er et rigtigt godt valg.
  24. Nu alt det her er oppe og vende, så vil jeg da også gerne slå et slag for at man i det hele taget kigger lidt på hvad det er man putter i munden.. Mange andre dyr vi indtager, lever også et direkte usselt liv (ganske vist uden tvangsfodring). Jeg vil altid gerne vide mere om oprindelse, leveforhold, slagteforhold osv. Det skal gerne være lokalt, på græs og gerne øko men ikke nødvendigt. Sådan nogle dyr der har masser af pels, og hvor ungerne går ved moren til de er naturligt fravænnet Nå det er nok en ønskeverden, men er der bare 1 mere der kigger på dyrevelfærd og kvalitet, og bæredygtighed vel, så er vi da godt på vej
  25. Her er min bobber