Tror alle brude vil blive overrasket over hvor mange ting der faktisk kan gå galt når man nu planlægger den store dag ..
Jeg er til mit held rigtig hurtigt ude , vi skal først giftes til marts så det har jeg gjort jeg har kunne få det lokale jeg ønskede , kirken og min drømmekjole som ligger og venter på mig
Det eneste der var ved at gå galt for os var jeg sad på nettet og lavede vores invitationer , da de var færdige blev jeg så ivrig efter at få dem hjem at jeg bare bestilte dem.. min kære forlovede kunne så tilføje efter jeg glad fortæller jeg har købt dem at det nok ikke var særlig smart fordi vi ikke rigtigt havde snakket med præsten om tid og dato til vores held kunne præsten godt så invitationerne passer men hold da op jeg havde mange tanker indtil jeg fik snakket med præsten