-
Antal besvarelser
605 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
-
Days Won
2
Alle besvarelser af musling87
-
Hvis kroppen ikke er vant til de tunge grøntsager oplever man at blive meget oppustet i starten fordi den kommer på "overarbejde", men maven vænner sig til det, også kommer man tilgengæld i den anden grøft... Sukker (og derfor også ris og lyst brød, pasta osv) giver meget oppustet mave ;-) Fuldkorn, grøntsager og protein, så bliver maven dejlig flad ;-) Ja efter nv bliver jeg også meget oppustet, men det hjælper nemlig ikke at spise tungt og brød ;-) En let salat er også dejligt...
-
Hmm tror ikke jeg forstår? Hvis du mener oppe i halsen, så jo der sidder nåle i på billedet da udskærimgen skal være en lille smule lavere end oprindeligt
-
Det ser rigtig smukt ud. Hvor langt er sløret? Og hva med billede af kjole?
-
Tak, jeg havde ellers mine tvivl i starten, men mine veninder var så begejstrede, og må indrømme at jeg nu godt kan se at det var det helt perfekte valg!! Tak! Ja sløret er købt efterfølgende,så var meget spændt på at prøve det sammen, heldigvis passede det til kjolen
-
Tusind tak, bliver også bare mere og mere glad for den Lige på det billede svæver den noget ja, men det er måden jeg står på, når jeg står almindeligt svæver den kun lidt - skal heller ikke falde i den ;) Ihh det lyder da dejligt at du vil læse den god læselyst
-
Tak
-
Lidt flere billeder som bliver slettet igen i morgen! Kan ikke udelukke at H2B snuser rundt herinde
-
Tak, jeg er også helt tosset og forelsket i den kjole og slør. Prøvede det først sammen i dag, så det var så fedt at det passede sammen det hele!
-
Tak :-) Det kan du tro, der kommer billedspam længere nede :-)
-
Tak, jeg synes det er meget prinsesse agtigt, og jeg elsker det! Ulempen er bare at kirken ikke er voldsomt stor, så jeg kommer til at fylde meget i den lille kirke
-
Ja jeg er også tosset med sløret! Det er købt brugt til 300 kr men skrædderen mente det var et meget meget dyrt slør, så følte mig lidt dum da jeg kom med det i en plastikpose :*/ men dejligt at have gjort et godt køb
-
Så havde jeg et dejligt gensyn med kjolen! Det var fantastisk! Kunne slet ikke få mig selv til at lægge den fra mig igen!
-
Drinkspinde, drinkskort, ?
-
Tak, jeg synes nu også din er rigtig fin. Ja, det løber lynhurtigt op, men for 35 personer kan jeg godt lave dem med sider på :-) Jeg tænker at jeg stadig kan lave to covers af et lagen hvis jeg deler det på langs og bruge et andet lagen til at klippe op til siderne.Der kan vel blive til 3x2 stolesider i et lagen. Jeg var forbi min mor i dag og hun ville gerne sy mine chair covers hvis jeg kom med en demo i de rigtige mål Tak mutti! Åhh ja det kan være jeg lige skulle prøve det, og se om det fungere hos mig også... På den måde er det jo ikke et helt lagen til hver stol Det må der lige regnes på!
-
Hvilken skrift har du brugt til gæstebogsbilledet? :-)
-
Det er da bare mega flot! Og meget flottere end min version! Men synes det bliver for dyrt med et lagen til hver når man skal lave 50 Men virkelig flot
-
Fedt!! Dejligt at kunne hjælpe med lidt inspiration du må lige vise resultatet
-
Hmm det kommer an på hvor meget stof du vil have i siderne. Vi har valgt spare udgaven, og lader et lagen gå til to stole. Men så dækker stoffet også kun sædet og ca. 15 cm udover også selvf hele vejen ned foran stolebenene.
-
Evner??? Det kræver absolut ingen evner!! Jeg har delt et lagen i ikea. Lagt det henover stolen, sat nåle i hver side(ved ryglænet) og syet der. Intet andet er syet.... :-)
-
Så er jeg begyndt på stolebetræk og sløjfer, jeg skal nok blive lidt bedre til at binde sløjfer! og betrækket er for langt og skal klippes til, men synes da man kan fornemme det endelige resultat Så er der kun 49 to go
-
Det er nogle utrolig smukke billeder i har fået taget!
-
Browniebund med hindbærmousse og hvid chokolademousse og friske bær på toppen
-
Helt klart det mørke. Det klæder dig rigtig godt. Synes ikke det skal være anderledes end den farve på billedet. Den farve klæder dig rigtig godt!
-
Fantastisk morgenlæsning! Det har da bare været en helt perfekt dag. I er bare så smukke
-
Jeg har set to forskellige i arnoldbusk