musling87

Medlem
  • Antal besvarelser

    605
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    2

Alle besvarelser af musling87

  1. Det kan i sagtens! Præcis som Rose09 siger, masser af lys, lyskæder under åben himmel... Det kunne da ikke være mere romantisk
  2. Jeg ville først søge en skrædder. De kan gøre VIRKELIG meget ved kjolen... De kan lægge ud, lægge stof på så den dækker mere osv. Hør hvad de kan gøre og hvad det vil koste. Er ret sikker på at det kan gøres for mindre end en ny kjole til 7000 kr :-)
  3. Jaaa, har bestilt så mange ting på nettet, og nu begynder de første ting at komme! Dugene og servietterne er kommet i dag. Har lavet en demo af hvordan servietterne skal være...
  4. Du kan evt leje dem på diverse udlejningssider??
  5. Nu er pakningen købt!! Glæder mig til at prøve det!!
  6. De er super fine! Hvorfor køber du ikke karton hos grafical?
  7. Den kan sagtens være god nok, men jeg tog nok ikke chancen med internetkøb. Men hvis du kan komme ud og prøve dem er det jo fint :-)
  8. Hvordan laver du de fine franske negle? Nu tænker jeg mest på hvordan du får den hvide kant så skarp og fin?
  9. Hvor har du set det tilbud???? Er det der stadig??? Jeg kan ikke finde det i deres webshop
  10. Håber i får en dag der er alt hvad i har drømt om :-)
  11. Hvor meget af det endte i med at bruge?
  12. Ej hvor er det fint! Rigtig winter wonderland!
  13. Det er også bare så fint! Har også overvejet at hænge dem op, der er bjælker i loftet så det ville være nemt, ved bare ikke om bjælkerne vil passe med bordene bjælkerne går på tværs og bordene skal gå på langs
  14. Tak Jeg glæder mig helt vildt til at prøve mig frem, men må hellere vente til foråret når blomsterne rigtig kommer i salg, og vi præcist ved hvad der skal i vaserne. Ville godt have bonderoser og siv, i den høje vase, men ved ikke om det vil gå an, eller om jeg skal bruge nogle andre blomster
  15. Billede af de vaser jeg vil bruge til borddekorationerne
  16. ORGH den er fed!!!! Fedt for jer! :-D
  17. Super smukke sko! Skal du have strømpebukser/selvsiddende strømer på? Hvis ja, hvad gør du så når der er åben tå - Jeg har nemlig det problem, og ved ikke helt hvad jeg skal gøre
  18. Super fine sko! Det har du gjort godt Men du har ret, der skal ikke gøres mere ved dem! Det er en fed farve de har
  19. Nu har vi fået bestilt tid hos kokken, så vi kan arrangere menuen, og vi har også arrangeret møde med Couture cakes, så nu skal vi i tænkeboks og finde ud af hvordan kagen skal se ud! I får lige et billedspam!
  20. Total fed kuffert!!! Det tænker jeg også at vi skal have. En til herrerne og en til kvinderne
  21. Ihh tak!! Er også lidt stolt over det