Casper+Annemette

Campingbryllup - Hvad synes I ?

9 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Min kæreste og jeg har snakket om, at vi faktisk godt kunne tænke os at blive viet på den campingplads, hvor vi er fastlæggere. Vi har leget lidt med denne tanke, da pladsen er vores andet hjem og fordi vi føler at menneskerne omkring os dernede er vores 2 familie. Det skal siges at jeg har droppet kontakten med mine forældre grundet alkohol og af den årsag, føler jeg at det ville være forkert at blive viet i en kirke - for der har jeg et ønske om st min far skal følge mig op. Derudover elsker jeg vandet og skoven. Der ligger en skov med udsigt ud over vandet 5 km fra pladsen, og har en tanke om st det kunne være flot at blive viet i denne skov og med denne udsigt... Så har jeg tænkt lidt på at komme tilbage til campingpladsen som en gift kvinde og holde festen på campingpladsen i et telt, vi kan låne gratis på pladsen - så er stedet det skal holdes på plads og billigt ;) Men men men, jeg vil så gerne giftes i en flot hvid kjole med perler og blonder på, men tænker I dette bliver for meget, på en campingplads?

Håber at høre nogle af jeres meninger, ris/ros osv :)

Vh Annemette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan gøre lige præcis det I har lyst til :)

Jeg tænker at I sagtens kan holde et hyggeligt romantisk bryllup på campingplads, med massere af lys (!!), blomster og lignende. Hertil ville en fin blondekjole da passe rigtig godt ind og den kan sagtens have perler på :)

post-70770-0-44762800-1390943305_thumb.p

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det lyder romantisk og kan bare blive SÅ flot! :loveshower: Netop som Rose90 siger, masser af lyskæder og andet dejligt så at pynte op med... :cheerleader3:

Og du kan da sagtens have din kjole på. Mange brudekjoleforhandlere som jeg snakkede med på messen sagde at når man kommer til sin aftale så snakker man gerne med konsulenten om hvilket slags bryllup man skal have og hvad man evt ønsker at bære. Så du kan sagtens finde lige den kjole som passer til dit romantiske campingbryllup! :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syntes det er en fed ide og særligt når I er ivrige campister og fastlæggere på campingpladsen og dermed en del af jer. At I så kan låne telt m.v. gratis er jo kun en ekstrafordel + at I ikke skal tænke over toiletforhold mv. da det allerede er der. Naturligvis vil der være nogle krav om at vise hensyn på et sted som en campingplads men der kender I jo også forholdene og folk kender jer. Go for it. :lol:

Det vedrørende kjolen skal jeg ikke gøre mig klog på men umiddelbart er det næppe anderledes end de mange som holder festen som et havebryllup hvor man også ser brudekjoler på samme måde som ved alle øvrige fester

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Annemette. Tillykke med den forestående begivenhed. det lyder dejlig afslappet med en vielse på en campingplads og kjolen skal vel være derefter. Hvis I har brug for hjælp til selve ceremonien har vi et lille firma, der tilbyder at arrangere en smuk og personlig bryllupsceremoni i jeres have eller hvor I ønsker det. Sammen finder vi ud af hvad ceremonien skal indeholde af musik, sange og Ja-ritualet og vi skriver en personlig tale til jer med udgangspunkt i jeres liv og kærlighed og holdninger og værdier og fremtidsdrømme. Vi kommer over hele landet og stifteren af firmaet er tidligere sognepræst, som så at der er behov for bryllupsceremonier uden for kirken også. Hun tilbyder også en kristen ceremoni, hvis man ønsker det.Vi har ry for at være højtidelige og afslappede og lægger megen vægt på, at overholde traditioner og ritualer. Det koster 4.000 kr + moms og dækker en vielsessamtale hjemme hos jer, udarbejdelse af ceremonien og talen, gennemførelse af ceremonien, evt. kontakt til musikere og feststed samt transport efter aftale. Vi dækker hele landet og gerne udendørs. Vi behøver ingenting - I skal bare have en plan B - på grund af vejret.
Vi synes jo, at ceremonien som viser jeres store kærlighed er det vigtigste minde I kan give jer selv og gæsterne. Den glemmer de ikke. Så kan man måske spare på kjolen eller maden - det er ikke den I husker. Kig evt. på vores hjemmeside www.livsceremonier.dk og du er også velkommen til at ringe helt uforpligtende.
Mange hilsner Ane Christensen tlf 26122629 mail ac1601@gmail.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan I sagtens. Det er vigtigt at man er tro mod sig selv og hvis campinglivet er en del af jer, så skal det naturligvis også være en del af jeres bryllup. De bedste bryllupper jeg har været med til har været de personlige bryllupper, hvor man har kunnet se brudeparret afspejlet i de valg man har gjort for festen. Vi er fx udpræget hjemmemennesker, så der er ingen tvivl om at vores fest skal holdes i hjemmelige trygge rammer hvor vi kan være os selv.

Med andre ord - go for it!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer