musling87

Medlem
  • Antal besvarelser

    605
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    2

Alle besvarelser af musling87

  1. http://www.grafical.dk/Pages/Search.aspx?search=Perlemor Her kan i få perlemors papir - 10 stk 16 kr
  2. Har du forresten kunstige øjenvipper på? De ser så kraftige ud, men stadig naturlige, virkelig flot!
  3. Super fede billeder! Det første er virkelig godt og det hvor i går på togskinnerne er jeg helt vild med!!
  4. Ihh dejligt med svar! Havde altid troet at man havde corsage på, på bryllupsnatten, men føler mig mere tilpas i en fræk natkjole så det vil jeg da os foretrække!
  5. Smuuk smuk kjole!
  6. Billede billede billede!!
  7. Tak:D de er ret høje og alligevel utrolig behagelige at have på
  8. Billeder!! Tillykke med den:)
  9. Hihi den første frisure er præcis den samme som jeg tænker jeg vil have! Du kan sagtens have et diadem eller headpiece. Men det kommer an på hvad du vil udstråle der afgør hvad du skal vælge:)
  10. Hvor har du købt dem henne? :-) Samme sted som kjolen - casa lezar skoene er fra rainbow couture:)
  11. Vi har et forsamlingshus, så vi bestemmer selv, vi har dog valgt DJ til kl 03.00 også kan vi sætte computeren på hvis folk vil feste videre. De Bryllupper jeg har hørt om varer som regel til kl 05-06.00.
  12. Casa lezar de er fra rainbow couture. Fik dem til 1/2 pris
  13. Jeg så det også... jeg kunne godt være i tvivl om nynne og thommas lever lykkeligt til deres dages ende sammen...
  14. Enig med gybbelgoppel. Vi sendte dog ud 8 mdr før. Vi sendte ikke save the date ud, vi fortalte bare alle vi vidste vi ville invitere om datoen...
  15. Ihhh hvor lyder det hele dejligt:) hvad lød menuen på?
  16. Så er der kun 6 mdr og 15 dage til brylluppet! Og det er i dag 6 mdr siden h2b friede! Også har vi 4 årsdag! Og h2b kom hjem med den smukkeste buket blomster! Også har vi været ude og spise, så dejligt med en kæresteaften!
  17. Ihh glæder mig til at se fotografens billeder:)
  18. Jeg sover hos mine forældre sammen med to veninder
  19. Uhh lyder spændende! Tillykke med det kommende bryllup! Tror ikke vi har meget andet på vores liste udover blomster (supplering til bordpynt) også havde i vidst ikke medregnet udgifter til invitationer:)
  20. Hvor har i bestilt jeres ringe? :-)
  21. Suuuuper fede billeder!! Glæder mig til flere billeder:-)
  22. Ihhhh hvor spændende!! Glæder mig til at se den!
  23. Hej zillaer Jeg og h2b ville godt have en violinist i kirken til at spille canon in d. Den lyder ikke super fantastisk på orgel alene, er der nogen der kender nogen violinister på Sjælland? Eller har erfaring med nogen? Det er ikke så nemt at finde på nettet desværre:(