Livanna

Medlem
  • Antal besvarelser

    33
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af Livanna

  1. Kan kun anbefale det! Jeg får det lavet, og har fået lavet en tester inden, så vi kunne se hvordan det blev. fx. om det var for mørkt eller lyst. Bare husk at skrubbe dig godt på til, og følg deres anvisninger. Og så få lavet det et godt sted. Jeg får det selv lavet hos tanning danmark og kan klart anbefale dem God fornøjelse.
  2. Faldt lige over denne tråd. Sjovt jeg ikke har set den før. Håber I har haft en fantastisk bryllupsdag. Vi rejser også til Bali på bryllupsrejse i August. Så måske vi ses dernede
  3. Vi skal først mødes med præsten 5 dage før vielsen.. Synes det er liiidt stressende, men det kunne ikke passe på andre måder. Og når præsten selv har foreslået det, tænker jeg det må være okay
  4. Det var kun min der havde en forlovelsesring. Det var nu også en antik ring min h2b havde fået af min mor, så han var ikke ude og købe. Han får en vielsesring i stedet
  5. Jeg tror også min bliver kastet. Det gør mig ikke noget at det er en amerikansk tradition. For det første tror jeg ikke min buket bliver flot tørret, for det andet har jeg ikke nogen der er begravet i nærheden, og så skal vi rejse 2 dage efter + der er en masse skønne ugifte veninder. Så jeg håber de kan få lidt glæde af buketten også
  6. Vi har fået min Svigerfar som er ferm med et kamera til at tage parbilleder imens vi selv er ude til photoshoot Måske I kan få en gæst til at gøre det?
  7. http://livoganders.dk/
  8. Jep. Min H2B har så lokket min blomsterkyndige veninde med for at få lidt hjælp. Det var vidst en rigtige god løsning (håber jeg )
  9. Hej. Jeg har været der til et arrangement med jobbet, hvor vi også sov der nogle nætter. Jeg synes stedet er super lækkert. Spurgte faktisk også om prisen ift. mit bryllup, men vi havde desværre ikke selv råd.. Men jeg synes både det flot, hyggeligt, god service og super lækker mad. Så jeg kan sagtens anbefale stedet. Og så har de også gode overnatningsmuligheder.
  10. Hej. Jeg er helt vild med din gæstebog. Jeg har kigget inde på photobox - synes dog ikke helt jeg kan finde den model du har brugt... Har du evt. et link til din bog?
  11. Jubiii sikke en fantastisk god tråd Tænk at jeg slet ikke har set den før. Jeres bryllupstema er fuldstændig lig vores, og vi er fra Bagsværd. Så hyggeligt at kunne følge med her på sidelinjen, og blive inspireret Og dejligt der kom styr på hele kjolesituationen - pyhhhh Jeg har min kjoletilpasning om en uge, så håber godt nok ikke jeg render ind i samme problemer. Nå men glæder mig til at følge dig
  12. Hvor ser det hele bare fantastisk ud! Håber alt det sidste falder nemt på plads. Og at I får en fuldstændig fantastisk dag i morgen. Nyd det :-)
  13. Nu er det alt for længe siden jeg har kommenteret. Hold da op, hvor er der sket meget. Og hvor bliver du smuk i kjole, med negle, hår osv. Hvor er det bare spændende - nu er det virkelig lige om lidt Glæder mig til at følge med de sidste dage op til, og ikke mindst se billeder fra dagen. Vi skal selv have stof/tyl i loftet, så du må sige til hvis det skal sælges bagefter Rigtig god fornøjelse de næste dage - nyd det.
  14. Hej Bridezillas Min veninde skulle oprindeligt have bundet min buket, men grundet ferie lige op til brylluppet, har hun måtte aflyse.. Øv Men nå, hun tager min H2B med ud og kigge, da hun bare har styr på det med blomster.. og det har min H2B ikke Nå men spørgsmålet er: kender nogen af jer skønne brude en god blomsterhandler i Lyngby, Bagsværd, Gladsaxe eller Herlev området ift. brudebuketten, og noget som man rent faktisk kan betale sig fra? Til info skal vi skal giftes i Gladsaxe kirke. Jeg selv og veninden er fra Jylland, så ved ikke lige hvor de gode blomsterhandlere kan finde i mit område
  15. Ihhh 1000 tak for jeres input begge to Så har jeg en idé om, hvor jeg skal sende H2B og veninden hen
  16. Jeg kan klart anbefale Rebecca fra Xtend ved kongens nytov til det hele! Har brugt hende de siden jeg flyttede til KBH for 7 år siden. Og hun skal både lave mit hår og min make-up
  17. SHiiiiit … Det er godt nok også mange penge i så skal af med .. Jo jeg tror vi finder nogle som kan gøre det for 500,- hver og så må min gamle veninde og hendes veninde som har erfaring, stå i spids for det Det lyder da også som om i skal have en gigantisk feeeest … Ja det er det Måske vi kan nøjes med 3, hvis I kan.. Ville alligevel spare lidt penge.. Synes det lyder meget fornuftigt med 1-2 der er gode og 1-2 der bare kan hjælpe lidt og gøre som "overtjenerne" siger... Nogle gymnasiepiger eller lign.. Håber i hvert fald det bliver en god fest, og folk ikke går tideligt hjem
  18. Det er mange penge.. Men lyder desværre meget om vores budget. Vi bliver 70 mand og vil have 4 tjenere.. De skal både hjælpe med reception, servering, bar, natmad osv.. Og de koster 130,- men har alle meget tjenererfaring, hvilket var det vi ville have, for at de kan "tænke selv" så vi ikke skal tage stilling til noget.. Vi vil have 2 stk på fra 12.00 til 01.00 og 2 stk fra 17.00 til 24.00, så det løber op... Måske i kan nøjes med 2 dyre, og 2 hjælpere?
  19. Årrrh, jeg bliver da helt rørt .. Hvor er det dejligt at høre vores inspiration og tema kan bringe glæde hos andre Og fedt med huset, det lyder da som en drøm.. Der er da heller ikke længe til jeres store dag Det håber vi i hvertfald at vi gør… Jeg synes det er så vildt at der kun er 25 dage tilbage! Tusinde tak, jeg elsker også bare den kjole … Min ultimative drømme kjole … Det er virkelig en kæmpe hjælp! Og bliver også helt motiveret til, at nu skal der altså sættes ind for at få drømmebrylluppet lige i skabet Ja, huset bliver rigtig godt! Vi havde dog planlagt at være færdig til jul, så vi havde god bryllupsplanlægningstid Men ja, der er nemlig ikke længe til. Så Håber huset står klar 1 maj. Så vi kun skal tænke bryllup de sidste 3 mdr. (ved om H2B bliver lidt skræmt over dette) Og ja, 25 dage er jo lige om snart. Men det virker nu, som du har fuldstændig styr på det hele. Jeg er ikke nervøs på dine vejne. Den er så fin! Jeg købte min i september.. Der var lang bestillings tid.. så er spændt på min første fitting i maj.. Håber den er præcis som jeg husker. Glæder mig til at følge med i bloggen frem til den store dag, og se billeder derfra. Du bliver så fin!
  20. Kom lige forbi denne tråd. Og den er jo intet mindre en fantastisk Vi har renoveret hus det sidste års tid, og bryllupsdatoen nærmer sig nu med alt for hastige skridt, og vi er håbløst bagud, og så er denne tråd bare så fantastisk, da du har delt så mange fine ting, der minder om det vi ønsker os. Virkelig god inspiration. I får en fantastisk bryllup! Og synes du har valgt den helt rigtige kjole - SÅ fin.
  21. Vi har lavet og bestilt vores på optimalprint.dk, kan det være der?
  22. Uhhh jeg lytter lige med her
  23. Jeg har netop bestilt på optimalprint.dk. Det var super nemt og billigt. Pluds at de har tilbud frem til den 11 februar, hvor man får 35% rabat. Og man kan også up-loade sit eget design.
  24. Hej. Jeg ved ikke om du har fundet noget? Vi holder det i Festlokalet Laden som ligger i Allerød. De har et fint lokale og en have/park i baghaven Hilsen Liv
  25. Jeg kan varmt anbefale X-tend der ligger i centrum ved Kgs. Nytorv. Både Rebecca og Mark er super dygtige til hår og make-up.