roselein

Må jeg se jeres hjemmesider?

10 indlæg i dette emne

Vi står i den situation at vi ønsker at lave en hjemmeside, hvor al den praktiske information omkring brylluppet kan komme op (adresser, ønskeliste, dresscode osv.) Vi er i den heldige situation, at den eneste der ikke er så stærk i det med internettet er min bedstemor, og hende skal jeg nok finde ud af at få informeret alligevel :)

MEN, jeg synes det er rigtig svært at finde ud af at lave en hjemmeside selv. Jeg ved godt, at der findes løsningen med 123.hjemmeside, men den er jeg ikke så hooked på, da jeg synes det bliver lidt for "standard"-agtigt, og måske en anelse kedeligt at se på :floejt:

Derfor vil jeg rigtig gerne høre, hvad I andre har gjort med hjemmesider, hvilken host I har og om I har betalt jer til en professionel løsning eller bare er super gode til det selv :)

Håber I kan hjælpe, jeg er virkelig på dybt vand med det her.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har brugt squarespace.com til at lave en hjemmeside. De har super lækre designs og det er MEGET nemt. Drag'n'drop agtigt. Læste om det på en amerikansk bryllupsblog:) Vi har også fået lavet en funktion hvor gæsterne kan svare på invitationen på hjemmesiden ned oplysninger om hvor mange de kommer, om de ønsker overnatning, hvilken sang de gerne vil danse til osv. Så bliver der automatisk oprettet er excel ark med oplysningerne, som bliver opdateret hver gang nogen svarer. :)

1

Del dette indlæg

Dette er nok også lidt for standard, men da jeg havde en hjemmeside selv (som del af erhverv), havde jeg den hos http://www.bricksite.com/main/da

- dette også gratis.

Ja, den ligner lidt det man kan få på 123, men kunne godt forestille mig, at den var god til erhverv. Tænker at det godt må være lidt ekstra kunstnerisk, når det er til et bryllup :)

Super fin side! Hvordan har I lavet den?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dette er nok også lidt for standard, men da jeg havde en hjemmeside selv (som del af erhverv), havde jeg den hos http://www.bricksite.com/main/da

- dette også gratis.

Ja, den ligner lidt det man kan få på 123, men kunne godt forestille mig, at den var god til erhverv. Tænker at det godt må være lidt ekstra kunstnerisk, når det er til et bryllup :)

Super fin side! Hvordan har I lavet den?

Øhh det er min mand, der har lavet den :) Han er mediegrafiker.

0

Del dette indlæg

Jeg er TOTALT med på det her... Jeg leder selv efter ideer til hjemmeside. Det skal helst være noget der kan ændres nemt, så når vi får børn skiftes fokus dertil. Derfor kan jeg ikke købe et specifikt design.

Jeg bruger wordpress, men ærlig talt så virker det som om man skal ind og rette en masse i koden selv - altså, det er snarere en skabelon til folk der kan... Og det er jeg ikke så meget til.

Jeg synes det er rigtig svært at finde det rigtige tema på wordpress, så hvis nogen af jer har set noget, så sig endelig til.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer