Katrinem

Medlem
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Katrinem

  • Rank
    Ny bruger
  • Birthday
  1. Input fra en som lige har ammet to børn i streg. For mig ville det være super rart med et rum hvor man kan trække sig tilbage om amme, pusle mv på en dag hvor der er enormt mange indtryk for en baby. Jeg ville i hvert fald nyde at kunne give mit barn lidt ro i løbet af dagen. En lænestol (og gerne en stol til at sætte fødderne op på) ville for mig være luksus. Gerne også et bord hvor man kan rulle pusleunderlaget fra pusletasken ud så man kan skifte ble i fred og ro. Til gengæld ville en plads ved vinduet være at foretrække så man kan have barnevognen stående og stadig se til sin baby (selvom man har babyalarm på) mens man er til festen. Så overvej gerne hvilke vinduer man kan have en barnevogn stående ved uden at der kommer alt for mange gæster forbi som kan vække baby.
  2. Hvad med at tape panodilerne fast på fx låget af vandflasken? Ellers tror jeg mange ikke vil lægge mærke til dem. Der er jo mørkt når de skal have poserne med hjem (og tænk lige over hvor poserne står under festen hvis der er børn til stede. det ville være frygteligt hvis de spiste pillerne)
  3. Sikke et gennemført tema I har valgt. Vi bor i samme by som jeres kok og overvejer at høre hende om hun vil stå for maden til vores bryllup i september (jep, vi er først lige begyndt at planlægge). Ved du om hun kender nogle som kan servere mm eller står I selv for den del?
  4. Vi skal holde fest i Grundfør Forsamlingshus, men havde også kig på Selling og Borum. Begge stedet er fine lokaler.
  5. Grundfør forsamlingshus og Borum forsamlingshus er også flotte lokaler få kilometer fra Sabro. Her er der mulighed for selv at stå for mad mm.
  6. Sabro Kro ligger også i køreafstand fra Randers, men jeg har ikke selv nyere erfaringer med stedet.
  7. Vi havde besøg sf Cafe Kølbert til sommerfest på mit arbejde for nogle år siden. Jeg kan slet ikke huske om jeg nogensinde har været til en sjovere fest end den aften - de gjorde det helt fantastisk og løftede stemningen til kogepunktet!
  8. Ikea har haft nogle tykke sugerør her i foråret. Dem bruger vi til smooties mm herhjemme.
  9. Jeg bruger enten hjemmelavet fondant (hvor jeg tilsætter marcipan da den giver en bedre smag) eller den fra Wilton. Wilton er rigtig let at arbejde med!
  10. Vi kan rigtig godt lide fingeraftryks-træer så min kreative svigermor har lovet at male et træ til lejligheden. Vi glæder os til at få det indrammet og hængt op som et minde om dagen. Vi bruger det i stedet for en gæstebog.
  11. Jeg kan anbefale Playitas på Fuerteventura - især hvis man godt kan lide at være aktiv! Deres morgenyoga ved stranden er helt fantastisk at starte dagen med!
  12. Vi har booket Grundfør Forsamlingshus. Det er rigtig flotte lokaler:-)
  13. Vi skal bestemt have slikbuffet - jeg ELSKER bland-selv-slik! Planen er at det skal være en del af maden til receptionen (selvfølgelig sammen med brød, frikadeller, sandwich, frugt mv). Resterne samler vi i nogle skåle og tager med hen til feststedet hvor det kan stå fremme efter middagen.
  14. Allerførst kan I se min skønne ring som også bliver vielsesring. For mange år siden gik vi forbi en smykkebutik, hvor J pegede på denne ring og sagde st hvis han nogensinde skulle fri til en pige, skulle det være med denne ring. Heldigvis faldt hans valg på mig:-) Jeg er SÅ glad for den og bruger den allerede på højre hånd da den er for løs på venstre hånd og jeg så nødig vil tabe den.
  15. Efter at have hentet inspiration herinde længe, vil jeg nu også oprette en tråd om planlægningen af vores bryllup. Vi nærmer os de 30 år, bor i Aarhus og har kendt hinanden i ca ti år. Efter et frieri i sensommeren 2013 blev vi snart enige om at brylluppet skulle stå i sommeren 2014. Men da vi nu venter vores andet barn i august 2014, har vi besluttet at udskyde dagen til en endnu ukendt dato i 2015. Her kommer I til at kunne følge med i vores planlægning:-)