-
Antal besvarelser
227 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
-
Days Won
2
Alle besvarelser af Carinnnna
-
Sikke en fin besked du fik sendt ud. :-) Det kan man da næsten ikke sige nej til. Jeg er på din kærestes side, jeg ser det som helt normalt, at det er andre der rydder op... Allerede inden vi havde booket lokale, ja nærmest lige da vi havde fundet dato, havde både min mor, svigermor og H2B's gudmor meldt sig på banen "Jeg skal nok blive og rydde op!" - men der kan jeg så høre, at vi åbenbart er meget heldige på det punkt.. Jeg bliver helt forpustet bare ved tanken om, at H2B og jeg skulle stå med det alene! Jeg har dog valgt at have lokalet til mandag (festen er lørdag), så vi kan rydde op sammen om søndagen, jeg er for meget kontrolfreak til at overlade det hele til andre Jeg beder dog mit serveringspersonale om at klare ALT opvask fra middagen - det plejer jeg da at klare, når jeg er ude og servere, så tror det var standard.
-
Woooow nogle mega fede invitationer!!!! Dem er jeg HELT vild med!!!! Ligger de tre ark bare "løst" i cellofanposen? Mht. skoene, er jeg altså vild med 3 og 5 - totalt besværligt, når alle de andre siger noget andet - men jeg kan ikke se din kjole (?). 1 og 4 er også rigtig fine.
-
Jeg kan godt forstå, du er i tvivl, det er en flot farve pink, du har fundet. Men jeg ville helt klart gå efter de lidt mere neutrale blomster. Som Akoesterby siger, klæder det sjældent en kirke med meget for meget pink. Jeg synes det ville være mere stilet, at det kun var sådan noget som brudebuket og brystbuket der var holdt i den dominerende pink farve, så kirken var pyntet med nogle lidt mere neutrale farver. Så er der heller ikke noget der stjæler fokus fra kirken og jer der er i centrum Så bliver den pink farve endnu mere BLIKFANG ;)
-
haha, ja det har du selvfølgelig ret i det er SÅ fint!
-
Tak skal I ha'!! Jeg er også blevet enig med mig selv om, at det nok er rigtigt. Jeg har netop valgt den blå farve for at bryde det der meget romantiske og "tøsede" (for at bruge min H2B's ord). Den blå "opdagede" jeg egentlig, fordi vi blev enige om, at han skal have navy jakkesæt - han er bedst til masser af farver! Og han ser for kedelig og helt forkert ud i kulsort og hvidt. Til gengæld er han også helt vildt traditionel - altså, vi snakker virkelig meget - så han SKULLE have sort smoking. Så viste jeg ham 2-3 billeder fra pinterest af mænd i mørkeblåt jakkesæt og rosa slips, så var han heldigvis også overbevist Chrict - synes dine farver er såååå fine!!! Så det skal du slet ikke være ked af Ongobongo - må vist ind og kigge på din tråd
-
Det er jeg glad for at høre! ;-) Nu har jeg uploadet lidt inspirationsbilleder.. Så kan jeg kigge på dem, når jeg bliver i tvivl om jeg har valgt rigtigt
-
- - - - - - - - - - Her er der lige lidt inspirationsbilleder - jeg har tror jeg har besluttet mig for at beige/natur også skal være lidt med, selv om vi så ryger op på 4 farver.. Det synes jeg er lidt meget men synes bare de går fint sammen. Den grønne farve, tror jeg at jeg holder mig til kun skal indgå i blomsterne. Og invitationerne bliver så beige og rosa, og for at bryde det lyse lidt, skal der også være lidt mørkeblåt. - - - - - - - - - -
-
Hej og velkommen til ! Vi har datoen til fælles, hvor er det skønt. Glæder mig til at følge med Vil lige gøre opmærksom på, at jeg tror du har skrevet forkert i din planlægningstråds overskrift; 16.06.2016 - er det ikke 16.07.2016?
-
Heeej! Sikke nogle fine invitationer!! Vi har ret meget samme stil, kan jeg se på det hele! Mht. invitationer og alt den inspiration du har til borddækning. Jeg vil også meget gerne have lavet et hjerte ud af vores fingeraftryk. Jeg mødte også min H2B på efterskole da jeg var 15 Vi skal giftes i juli, næste år..
-
Øv, jeg er en 37-38
-
hvad str. bruger du?
-
Har kigget lidt i din tråd, så hej! Mht de lys, du har lavet, må jeg være ærlig - altså jeg synes de er fine... Men synes nok ikke, de er bryllups-fine Men det er også svært at sige, for når de først står på et pyntet bord giver de nok noget helt andet, end når de bare står opstillet som på dit billede. Kan godt lide dem med striberne. Måske et bånd foroven eller noget.
-
Tak for link! Jeg skal op i løbet af foråret og kigge på det lokale jeg har lejet. Jeg håber sådan jeg kan få hængt nogle lyskæder
-
Dine borde er så fine Ikke sikkert jeg når at få skrevet senere.. Så: Håber I får en helt fantastisk dag i morgen
-
Tak skal du have! Ja, det kan du have ret i - jeg har det også altid bedst med at være i god tid. Jeg er typen der har købt alle mine julegaver inden vi når december
-
Tager du det så bare på til dansen ?
-
Har lige læst hele din tråd igennem, hvor er det hele altså virkelig fint!! Hvor har du købt dine lyskæder?
-
Jeg ved ikke, om du har set den guide der er herinde, men den ene synes jeg er meget sjov. Noget i stil med: I eventyr får prinsen altid prinsessen og det halve kongerige. Det halve kongerige må vi nok undvære, men det skal ikke stoppe os i at få hinanden! Derfor vil det glæde os at se - navne - - dato - til vores vielse i ....
-
Det var godt nok nogen søde tegninger!
-
Det var faktisk også noget jeg overvejede, om de ikke ville begynde at spire. Var det mange af dem der begyndte på det?
-
tror faktisk de fleste af vores H2B har været på knæ i december Inkl. min egen Velkommen til , vi har også oprettet en Fb- gruppe, hvis du vil være med os andre Ja dette forum er noget af en tidsrøver har brugt alt for mange timer herinde En fb gruppe?? ja jeg forkorter jo bare facebook ha ha ha, jaaaa - det ved jeg godt! Det var mig, der ikke var tydelig nok - det var mere sådan: Lad mig høre mere... Hvad er det for en gruppe? :D Du kan skrive en pm til Ninij1987 herinde eller søg på Nini Jørgensen på facebook, så får hun dig ind i gruppen Det er en lukket gruppe, hvor vi sidder og hygger, deler ideer mv. Du er hjertelig velkommen, eller retter sagt det er alle, der skal giftes 2016 Det lyder hyggeligt.. Tak
-
tror faktisk de fleste af vores H2B har været på knæ i december Inkl. min egen Velkommen til , vi har også oprettet en Fb- gruppe, hvis du vil være med os andre Ja dette forum er noget af en tidsrøver har brugt alt for mange timer herinde En fb gruppe?? ja jeg forkorter jo bare facebook ha ha ha, jaaaa - det ved jeg godt! Det var mig, der ikke var tydelig nok - det var mere sådan: Lad mig høre mere... Hvad er det for en gruppe? :D
-
Jeg ville prøve at sætte dem til salg på dba eller trendsales ;) Hvor har du købt de blå?
-
tror faktisk de fleste af vores H2B har været på knæ i december Inkl. min egen Velkommen til , vi har også oprettet en Fb- gruppe, hvis du vil være med os andre Ja dette forum er noget af en tidsrøver har brugt alt for mange timer herinde En fb gruppe??
-
hehe nå okay, hvad ved jeg om det - tydeligvis intet! Ved jo slet ikke om det bliver til noget, nu må vi se... men det kunne da være fedt ;)