Helene Løvschall

Medlem
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Helene Løvschall

  • Rank
    Ny bruger
  • Birthday

Profile Information

  • Vielses dato
    19.09.2015

Recent Profile Visitors

171 profile views
  1. Jeg har lige et spørgsmål til dette Vi står nemlig og skal holde bryllup på Sonnerupgaard næste år. Vi har samme overvejelser mht. brunch dagen efter. Det vi egentligt var kommet frem til var, at vi ikke ville kunne nå at spise brunch stille og roligt og så stadig nå at aflevere. Hvordan klarede i det? Vi havde fået lov først at aflevere lokalet Kl 13, så det gav lige en time mere.Vi havde morgenmad fra Kl 10 og de fleste gæster var faktisk ret hurtigt på vej hjem efter det. Folk var trætte, havde tømmermænd og/eller ville gerne hjem og nå andre ting inden weekenden var ovre, så tror egentlig ikke vi kunne have holdt på dem ret meget længere end til Kl 11, hvilket var omkring der, hvor vi begyndte at rydde op. Vi var færdige med oprydning ca 15 min i 1, men vi havde også meget pynt... Vi brugte Rickys køkken til al maden, som jeg klart vil anbefale:) Det var virkelig lækkert og han lavede kæmpe brunch med alt hvad hjertet kunne begære for 99kr. Det vil vi også lige se om vi kan købe os til, for det er absolut den bedste løsning og der man får mest for pengene. Tusind tak for svaret Sonnerupgaards morgenmad er meget dyr. Vi betalte i alt for morgenmaden ca 1500 kr. For 35 mennesker. Og tjenerne havde taget alle drikkevare i kander med isterninger. Kødpølse og ost var anrettet på fade så det så meget professionelt ud. Vi havde købt billig pålæg og juice og alt hvad der hørte til. Selvfølgelig også wienerbrød Klart værd at overveje og den billigste løsning
  2. Okay, tusind tak for svaret Så tror jeg også det er det vi prøver - for der er ikke meget i deres morgenmad ift. prisen.
  3. Min mand og jeg blev gift i lørdags og spise morgenmad på Sonnerupgaard nede i laden. Vi havde selv købt pålæg og drikkelse og så fik vi leveret morgenrøde fra en bager. Vi havde igennem Maria Lyng booket 2 tjenere til om morgen som stod for at dække op. Alt så såå fint ud om morgen og det var dejligt at det ikke var det store måltid. Vi spise mellem 09.30-10.30. Vi kunne sagtens nå og få det sidste med fra lokalet uden stress. Skriv endelig igen hvis du har flere spørgsmål
  4. Man ja hvis man har planlagt et fødselsdag til 150 mennesker er det klart at 60 ikke er så mange. Tror det handler om at bruge lokalet.
  5. Okay ? Hold da op. Nej jeg mener ikke det bliver for stort. Lokalet kan deles op og der er ikke noget værre end at være til at bryllup hvor alle sidder og gnubber sig op af hinanden og man næsten ikke kan skubbestolen ud. Jeg tror godt man kan forvente af gæsterne at de ikke bare begynder at gå rundt i hele lokalet men bliver hvor det hele sker. Jeg tænkte ekstra planlægning i forhold til at holde det på et hotel hvor alt bliver ordnet for en. Undskyld jeg ikke specificeret det med det samme.
  6. Vi har valgt at gøre lidt ekstra ud af transporten. Jeg bliver hentet at en af vores venners knaldrøde veraran bil som er uden tag. Denne bliver vi også kørt fra kirken og ud til fotograf i Men når vi skal ud til lokalet har vi lejet en helikopter til at flyve os der ude. Det koster ca 4000 kr for turen på ca et kvarter. Men helt sikkert alle pengene værd!! Ingen af gæsterne ved at vi har booket denne så det bliver en overraskelse
  7. Vi skal holde bryllup om lidt over en måned i laden på Sonnerupgaard. Vi har lejet laden fra kl 18.00 om fredagen til søndag kl.12.00. Vi har givet 24500 kr for lejen af Laden. Hvis man skal have værelser der ude koster der ca 1450 kr for et 4 personers lejlighed og ca 850 kr for et 2 personers værelse. Vi valgte at gæsterne selv kunne betale og Sonnerupgaard lavede et link til vores gæster specielt. Vi bliver I alt 55 personer så vi har god plads der ude men kan til gengæld have både plads til at sidde og spise og kaffe borde samtid. Vi har fået hjælp af Maria Lyng som sonnerupgaard har anbefalet og hun er GULD værd. Hun minder en om de små ting i planlægningen som man kan have glemt! Hvis man skal holde bryllup på Sonnerupgaard skal man være opmærksom på at der er meget planlægning! Vi har bestilt morgenmad fra Elmely kro og vi får en bager til at levere morgenmad hvor Maria Lyng dækker op og gøre lokalet rent efter. Du kan få det hele som du selv vil have det spørg endelig hvis der er mere du vil vide Helene