ChristinaBM

Medlem
  • Antal besvarelser

    165
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af ChristinaBM

  1. Dejligt glæder mig til lørdag 😊
  2. Glæder mig Dejligt du fik en god fornemmelse for en kjole..
  3. Hvor er det dejligt med tilbagemeldinger Har booket tid på lørdag. Er SÅ spændt - har ikke nogen ide om hvilken kjole jeg leder efter, synes jeg har set mange forskellige som jeg godt kan lide. Det er vidst lidt af en jungle med de kjoler Håber virkelig at man bare ved når det er KJOLEN - om det så er hos Fuhrmanns eller en anden butik.
  4. Det var da dejligt for jer 😊
  5. Vores bryllup er med børn - men kan godt forstå dem, som ønsker et bryllup uden Det kommer jo helt an på, hvilken fest man ønsker at holde. Jeg ville ikke få mine børn passet nytårsaften og jeg tror generelt, det vil være svært at få en barnepige netop den dato. Så skulle jeg giftes den 31/12, ville jeg inviterer med børn.
  6. Vil du ikke dele din smørcreme opskrift ??😊
  7. De damer - jer som har holdt havebryllup .. Vis mig jeres kjoler <3 GO!
  8. Hvor mange timer inden I skal i kirken/på rådhuset har I bestilt tid hos frisøren?
  9. Tak synes det er svært .. For vil ikke stresse rundt ..
  10. Hvor lang tid i forvejen skal man booke tid?
  11. Har en tid på torsdag - så må jeg hører dem ad Ville bare ikke spørge så lang tid i forvejen, hvis de nu tænker jeg ikke er rigtig klog Vi skal giftes den sidste uge i skolernes sommerferie, så man kan jo også rende ind i, at hende jeg gerne vil have holder ferie.
  12. Man må godt tage billeder hos Fuhrmanns i Køge, har selv købt min brudekjole der - virkelig god service og hun er så sød hende som ejer den Jeg vidste heller ikke hvad jeg gik efter, så hun kom med en masse kjoler og så prøvede vi alle sammen en efter en og så ind foran det store spejl Havde du noget bestemt med derind ? Sko osv?
  13. Ikke for at tage modet fra dig, men hvis der ikke må kastes med ris, så må der højst sandsynligt heller ikke kastes med andet. Og det er ikke pga. fuglene, men pga. rengøringen bagefter Det gør du skam heller ikke Synes bare jeg har kunnet læse mig til, at det var ris der var problemet - men skidt pyt jeg må hører kirken ad når vi nærmer os
  14. Har skrevet mig bag øret, at jeg lige skal spørge kirken ang. Ris, alternativet er nok hvide solsikkefrø . Hvis det altså er ok:) Tror jeg køber nogle organzaposer på E-Bay.. Så har jeg dem for en sikkerheds skyld
  15. 'Ris' til kirken:) Hvem sørger for det? Er der nogen skik for det? Ved ikke om jeg skal give min mor en hentydning eller ej:)
  16. Super skøn beretning Glæder mig til at læse meget mere..
  17. Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup Skal selv giftes den 13.08.2016 - det bliver spændende at følge med i din planlægning.
  18. Fine vaser - hvad langt var blonden du fik hjem? Skal selv bruge en del - kunne være rart at bestille det hele ad en gang
  19. wow bliver helt stresset;) Tillykke med milepælen til VORES allesammens store dag Nemlig - TILLYKKE til os alle
  20. tillykke med milepælen Tak:)
  21. Milepæl 10 måneder til vores storedag!
  22. Da jeg arbejdede på en kommune, havde vi til tider brudepar, som ønskede bestemte tidspunkter. Det kunne sagtens lade sig gære, så længe borgmesteren eller en af de andre giftefogeder havde tid:) Jeg ville ringe og forespørge på det rådhus hvor I ønsker at blive viet:)
  23. Vi skal da se billede Her er der et billede af en af dem Hvor er de fine hvor har du fundet dem?