Guest sus79

Til frisør kl. ?

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Sus

Det er en rigtig god ide at høre frisøren ad, hvor lang tid det tager hende at sætte dit hår samt make up. Og det kommer nok også an på hvor langt dit hår er. Postet billede

Jeg skal også giftes kl. 13.00 og jeg skal være hos frisøren kl.8.00, så regnede hun med at jeg kunne være færdig senest kl.10.30. Jeg har hår ned til mine skulder.

Held og lykke!!

Knuser fra Ann

------------------

Soon to be Vernersen

[Dette indlæg er redigeret af karlsson (edited 13 April 2003).]

0

Del dette indlæg

Hej Sus

Jeg skal også selv giftes klokken 15:00, og min "plan" ser således ud:

Jeg skal være ved frisøren klokken 10:00. Jeg har halvlangt hår, der skal sættes op med slør. Min frisør regner med, at det tager lige godt 1½ time (skal have prøveopsætning nogle dage før).

Dernæst skal jeg til kosmetologen, som ligger lige på den anden side af gaden. Her har jeg bestilt tid til klokken kvart i tolv - tolv. Her er jeg blevet anbefalet at afsætte ca. 1 time (hun laver manicuren dagen før, da det tager et pænt stykke tid).

Herefter skulle der gerne være tid til at komme hjem og nyde en stille frokost (som om man kan spise noget den dag :-)), inden det bliver tid til at komme i kjolen.

Håber, det var svar nok.

De bedste ønsker om en uforglemmelig dag til dig og din kommende mand.

Anne - der skal giftes om 34 dage.... :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi skal giftes kl. 13.00 og jeg skal være ved frisøren kl. 9.00. Jeg har langt hår der skal sættes op med slør, men der skal ikke alt mulig dillerdallerperler osv. i frisuren. Jeg skal have lagt make-up samme sted.

Min mor og min søster skal være der kl. 11.00.

Spørg din frisør - hun ved det jo!

Mvh

Malene

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg vil sige at min tidsplan så ud nøjagtig som maj-brudens. Altså 1½-2 timer for hår og ca. 1 time for makeup - det passede meget godt (jeg tror det tog 1½ time for frisuren som var rimelig enkel uden perler eller andet, men med slør og knapt en time for min også rimeligt enkle makeup)

Men ellers vil jeg sige at hvornår du skal bestille tid afhænger meget af hvordan du er som person - har du det ok med at det går slag i slag fra frisøren - hjem og i kjolen og af sted til kirken eller skal du helst have mulighed for at gå lidt rundt når du kommer tilbage, spise lidt og have god tid inden turen går mod kirken etc. ?

[Dette indlæg er redigeret af Dinna (edited 21 April 2003).]

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror at det kommer til at passe fint. Jeg blev selv gift d.5.april kl.16. og var ved frisøren kl.13 - det var lige sent nok, for jeg var først færdig kl.15. og skulle så skynde mig hjem og i brudekjolen, hvorefter min frisør kom hjem til mine forældre og satte mit slør på kl.15.45 - der var totalt kaos og det blev ikke helt så hyggeligt at skulle gå og nusse mens jeg kom i kjolen, som jeg havde håbet. Så jeg kan kun anbefale at sætte tid af hos frisøren 4-5 timer før man skal være i kirken.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer