Guest Majer

DDV

13 indlæg i dette emne

Hej Tøser.

Det er længe siden at jeg har gjort mig bemærket herinde, MEN i er ikke glemt. :super:

Nu er det 20 uger siden at jeg startede på DDV ( vægtkonsulenterne ) og jeg har nu tabt 14,9 kg. :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

Det er bare for vildt.

Det svare til 13 cm på mave og talje.

14 cm på røven. :super:

12 cm på brystet.

2,5 cm på overarmene.

Før brugte jeg bukser i str. 44-46. Nu bruger str. 40-42

Nogle af jeg tænker sikkert: Hvorfor gjorde jeg ikke det her inden vores bryllup!

Jeg var ikke klar på det tidspunkt og havde ikke erkendt overfor mig selv, at jeg faktisk var overvægtig.

Jeg mangler 6,1 kg. Så er jeg på mit mål. Jeg vil så på det tidspunkt, se om der er et par kilo mere, der skal af.

Hvis der er nogen af jeg der er intersseret i at vide mere om DDV, må i meget gerne tage kontakt til mig.

Knuser fra Majer :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ufatteligt flot!!!! Godt gået!

Jeg ved udemærket hvordan du har det. Jeg opdagede først en mdr. før brylluppet at jeg var virkelig var overvægtigt, og fik pludseligt et problem med det. Hvad gør man.... der er ikke så meget man kan nå. Jeg gik på den 13 dages kur, det virkede, men alt er taget på efter bryllupsrejsen. Så nu starter jeg forfra igen igen. Jeg har nu valgt at tilmelde mig DDV og skulle gerne få materialet i løbet af et par dage.

Håber det også virker for mig.

Endnu en gang mega mange gange tillykke.

Knus Winnie

0

Del dette indlæg

Rigtig godt gået. Jeg ved fra min mor, at det er skønt bare at kunne tage noget stangtøj ned og det så passer. Min mor startede på dem sidste år og på godt et halvt år tabte hun 30 kg. og har holdt vægten, selvfølgelig med udsving på et par kilo, men slet ikke mere end det.

Jeg ved fra hende at det kan lykkedes, men man skal være motiveret for det. Jeg har prøvet deres opskrifter og maden er virkelig lækker. Det er også dejligt med nye opskrifter for en almindelig salat og noget kød, bliver kedelig i længden.

Camilla

Redigeret af cmon
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres søde ord.

Da jeg var til vejning i sidste uge skete katastrofen. taz

Jeg havde taget på. Det havde jeg bare ikke gjort i de 20 uge jeg har været DDV.

Det drejede sig KUN om 600 gram. Lyder ikke af meget, men det gjorde det for mig.

I går var jeg til vejning igen og jubiiiii, vægten er på vej ned igen. Jeg har tabt 500 gram. :)

Det er utroligt at man kan få det dårligt af sølle 600 gram, men man er så fukuseret på at tabe sig, er det p.... irreterende når vægten går op istedet for ned.

:) fra Majer

0

Del dette indlæg

Først og fremmest tillykke med dit vægttab!

Der er ikke noget, der som et vægttab kan give selvtilliden en saltvandsindsprøjtning.

Jeg gik selv på DDV for 3 år siden. For mig var det en sej omgang. Jeg har for lavt stofskifte og bliver medicineret for det. Derfor tabte jeg mig ikke 1 kg om ugen, som kursuslederen havde reklameret med. Hun var virkelig ude efter mig, og sagde, at jeg burde tage mig mere sammen. Jeg blev utroligt ked af det, da jeg vitterlig gjorde ALT efter forskrifterne. Jeg vidste, at flere af mine veninde, som også gik der, snød i ny og næ, men det gjorde jeg ikke, og alligevel gik det langsomt.

Jeg medgiver, at det var nogle lækre retter, men det var også noget, der åd i et SU-financieret madbudget. Stakkels min mand. Han fik mad, når jeg havde fået det jeg skulle have.

Efter 8 mdr. havde jeg tabt 12,3 kg og kom på stabilisering. De så mig aldrig siden, og jeg har nu taget 7 kg på igen.

Jeg forstår nu, at jeg for det første havde et fuldstændig forskruet forhold til min vægt. Ifølge vægtkonsulenterne, var jeg overvægtig, når jeg vejede 62 kg (jeg måler 169 cm). Så er alle mennesker jo overvægtige. For det andet ville jeg aldrig kunne leve efter et skema resten af mit liv, for det er jo det, der skal til. En livslang kostomlægning.

Selvfølgelig er det ærgeligt, at jeg har taget 7 kg på, men jeg tror det er meget vigtigere, at være tilfreds med sin krop, sådan som den ser ud. Mit selvværd er helt anderledes end det var, da jeg gik igang med DDV.

Jeg er dog godt klar over, at for nogle mennesker er et vægttab livsnødvendigt. Min tante tabte 72 kg med DDV, og for hende har det betydet et helt nyt liv. Hun ved, at stopper hun med at leve efter DDV's stabiliseringskostplan, så ender hun hvor hun var før.

Mange begynder på DDV og taber sig hurtigt, men man skal virkelig gøre sig klart, om man kan leve sådan resten af livet, for ellers er besværet spildt.

Desuden mener jeg, at vi ikke kan komme uden om motion som en vigtig faktor for at tabe sig og forblive sund. Det tager DDV slet ikke med i deres plan.

Jeg tager dog hatten af for de mennesker, som rent faktisk formår at tabe sig og holde vægten livet ud.:bearhug:

Go girls!

0

Del dette indlæg

Tillykke med det flotte vægttab!!! :bearhug:

Jeg har ligesom Dittelitten haft dårlig erfaring med DDV - altså selve vejlederen. Det er ærgerligt, når man har fundet en god metode, som virker. Hun var utrolig negativ og ikke særlig motiverende, når man virkelig havde behov for et skub.

Nu er jeg startet - igen - hjemme for mig selv, men det er jo ikke helt det samme, når man mangler holdkammeraterne. Men jeg vil under ingen omstændigheder starte hos pågældende konsulent igen.

Det er så flot, at du har tabt dig, og det motiverer også os andre for at give det en chance. Det er jo skønt, når bukserne bliver for løse.

/Fru Nuser.

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt følge Ditte - da jeg selv har for lavt stofskifte og DDV var også efter mig - De er meget hårde ved en - og det er ikke fordi jeg har snydt eller lign. Hun behøver jo ikke stå og råbe ud over forsamlingen at man kun have tabt 500 g. på 14 dage og at det var VIRKELIGT FLOT !! - - hun var ikke så diplomatisk - så ejg stoppede også der.

så jeg kender til det Ditte - :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Allesammen!

Uha... jeg har for lang tid siden tabt mig 18 kg med DDV. Jeg vejede også 108 kg så det var hårdt tiltrængt. Men det er vel et par år side nu og jeg kan bare ikke komme længere ned end de 87-90kg.

Her i sommeres friede min kæreste til mig og vi skal giftes næste år i aug. Så nu må motivationen da være der... Nææææ...

Der er vel nogen der kender det.. Jeg sidder i kantinen med min DDV mad og der er bare ikke nogle der kender mere til DDV end jeg da jeg har været on /off i et par år. Ja jeg er da også den der har sat andre ind i programmet og de har nået deres idealvægt. Og så sidder sølle jeg her og kan fan.. ikke tabe mig. Minus 1 kg den ene uge og så ugen efter plus det samme eller ligenende..

Men i mandags fik jeg faktisk en god snak med mine holdkammerater og konsulent. Vi fandt mine faldgruper og blev enige om at jeg skulle forberede mig på disse når jeg har overskudet. Fx. bage kage om aften så jeg har noget om eftermiddagen, det er nemlig der jeg synder aller mest..

Så nu fik jeg taget trykket af ventilen både til vejningen i mandags og så også her over for stakkels jer.. Men det har hjulpet og jeg er frisk for fight igen. jeg skal sgu nok blive en yndig brud og det bliver ikke i en str. 46-48... Jeg vælger at ro på det...

Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer