Guest Msk

Bryllupsnatten - er man bare færdig?

34 indlæg i dette emne

Hej piger!

Min tilkommende og jeg havde snakket om, om vi skulle leje os ind et eller andet sted til natten efter brylluppet, men allerede gifte venner/veninder har sagt, at der såmænd ikke er så meget ved det - man er død-træt af alle de indtryk og al den opmærksomhed, så man vil bare gerne sove romantisk i hinandens favn. Mange, der havde haft lejet sig ind på hotel el. lign, ville egentlig hellere have sovet hjemme.... :sleepy:

Hvad gør I, der endnu ikke er gidt?

Hvad gjorde I, der ER blevet gift?

marlene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej msk

Vi snakkede meget frem og tilbage om hvor vidt vi ville sove ude, men nåede frem til konklusionen der hedder "ude godt men hjemme bedst" så vi tog hjem i vores egen seng og det har jeg ikke fortrudt...og ja man er temmelig træt, i hvertfaldt mentalt oven på sådan et bryllup..

knuser fra flette ;)

0

Del dette indlæg

Vi har ikke mulighed for at tage hjem eller det vil sige, at det er en 3 timers køretur. Vi bor i København og skal holde festen i Randers, så vi overnatter på feststedet og spiser morgenmad med de af gæsterne, som også overnatter der.

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej.

tja jeg kom til ret hurtigt at "låne" vores seng ud, til min mor og far, for så kunne de ta ungerne med hjem. så vi skal på hotel. men har også hørt at den der bryllupsnat er totalt overdrevet. ingen har kræfter til den helt store tur.(hvis du forstår hihi) :)

Men vi har fået en suite og skal ned og spise dejlig morgenkomplet og så tuller vi hjem, hvor min mor og far venter og så skal vi desvære over at ryde op i lokalerne. men det går nok.

kusser :hug:

0

Del dette indlæg

Vi sov hjemme og har overhovedet ikke fortrudt det.

For det første var vi meget trætte efter en lang dag med mange oplevelser/indtryk og for det andet, så er det sgu rart at vågne hjemme og ike skulle gøre sig lidt pæn og være ude på en bestemt id og så videre.

Jeg ville til enhver tid forettrække hjemme!!

Camillab

0

Del dette indlæg

Jeg havde sagt til min mand (hvor vildt!) at han skulle finde ud af hvor vi skulle sove, det skulle bare ikke være hjemme.

Thomas havde valgt at vi skulle overnatte på skovhoved hotel, og det var rigtigt hyggeligt. Vel var vi trætte, men jeg (vi) synes nu at dejligt at afslutte dagen på en romantisk og hyggelig måde. Næsten morgen kom vi forsent til morgenmaden, men da det er et lille sted vidste de godt hvem vi var. Vi satte os derfor ud på terrassen hvor vi fik en dejlig brunch. Inden det var tid til at vende hjem, gik vi en tur ned til havnen.

Vi holdt reception hjemme og selvom vi havde noget hjælp til oprydningen, var der alligevel en del der skulle ordnes. Så alt i alt synes jeg at det var en dejlig afslutning på dagen og jeg kunne bestemt ikke have tænkt mig at sove hjemme.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sov også på Herregården hvor vi holdt festen. Jeg var glad for at da vi endelige besluttede os for at vi ville i seng at vi ikke først skulle transportere os 30 km for at komme hjem i seng ( og da vi så lejligheden dagen efter var jeg bestemt glad for at vi ikke sov hjemme.. de havde smidt flamingo stykker ud over alt!!!)

Men selvom det havde været en lang dag (vi startede allerede kl. 11) så var der stadig gejst da vi kom i seng ;) og vi sov først et par timer senere...

Pernille

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Min mand og jeg overnattede også på feststedet. Da vi var listet af fra festen sad vi oppe en times tid og snakkede om dagen (...... og tog hårnåle ud af håret) vi var egentlig ikke overtrætte, bare mættet af dejlige indtryk.

Næste morgen fik vi morgenmaden op på værelset, så vi bare kunen sidde og hygge og være os selv, det var virkelig skønt!

knus Pernille

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg

Vi skulle overnatte på feststedet. Min mor havde hygget om os ved at stille en kurv ned med lidt frugt, champagneglas og cola'er (vi er cola-maner).

Vi sagde godnat kl. 03.15, og inden jeg havde fået alle hårnålene ud af håret var klokken blevet over 03.30.

Og ja, jeg var færdig. Havde været oppe siden kl. 06.00, så vi sov. Har dog taget revanche senere. :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi sov på kroen hvor vi holdt festen (det var med i prisen). De sidste gæster gik lidt i 4 - så der gik vi også først i seng.- eller det vil sige der var bare verdens største badekar - så det blev jeg selvfølgelig nødt til at prøve (kl. 4 om morgenen) så kunne håret også lige få en tur - manden blev inviteret med - det var fedt.

Jeg tror vi gik i seng kl. 5. Vi var stået op. kl. 7 - for der vågnede vores vidunder - men forbavsende nok var vi altså ikke for trætte til et lille bad.

Mvh Mai

0

Del dette indlæg

Vi startede dagen kl. 7 om morgen. Gik i seng kl. 3 om natten. Vi sov på Arnbjerg Hotel, hvor vi holdte festen. Mette, TWO havde spredt rosenblade ud over sengen og på gulvet. På bordet havde hun stilt en flaske champagne og lidt jordbær. Det var bare perfekt. Vi nød champagne og hjalp hinanden af tøjet..... og ja der var overskud til det hele.

Næste morgen spiste vi morgenmad med alle vores gæster. Det var bare alletiders.

Knus Winnie :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi tog på hotel (Skovshoved), og det var det eneste rigtige.

Vores barn blev passet hjemme, og hvis vi var taget hjem, ville han være vågnet senest kl. 7 næste dag. Da vi først kom i seng kl. 4, ville det have været ret hårdt.

Samtidig var det en måde at forlænge den romantiske stemning på, fordi vi fik morgenen for os selv og kunne nyde at spise morgenmad og vågne op stille og roligt og give hinanden morgengaver i fred og ro.

Selv hvis man ikke har et barn hjemme, ville jeg alligevel altid råde til at tage på hotel. Som sagt forlænger det virkelig den romantiske stemning - vi var meget glade for det.

KH Fladstjerne

0

Del dette indlæg

Vi sov hjemme. Af flere grunde! Vi holdt festen i opgangen ved siden af vores, så det var nemmest at tage hjem og så var vores datter på det tidspunkt 2 måneder, så jeg ammede stadig! Derfor tog vi hjem! Og sov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Knus Henriette

0

Del dette indlæg

Ja, vi overnattede altså på kroen sammen med mange af de andre gæster. Der var vist kun et værelse, som ikke var booket af "vores" gæster, og alle værelser var besat. Det var bare superhyggeligt at kunne stå op og spise morgenmad sammen dagen efter.

Min familie kommer langvejs fra, så det var dejligt ikke at skulle sige farvel til alle om aftenen, men kunne mødes igen om morgenen og snakke om festen og få sagt ordentligt farvel.

Desuden var der ris og toiletpapir OVERALT i vores lejlighed (inklusive mellem alle lagner og madrasser!). Vi havde nok ikke syntes, det var så sjovt at komme hjem til, hvis vi var trætte efter en fest.

Der var godt nok ikke sat champagne og frugt op til os på værelset, men der var nogle store edderkopper i gulvtæppet, så vi behøvede ikke føle os alene. ;)

Bryllupsnatten gik med at få ris og hårnåle ud af håret, snakke og sove!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi to hjem efter festen, ungerne blev passet ude! vi var trætte men der var alligehvel overskud til det SJOVE :lol: syntes faktiskt at vi er blevet lidt ny forælskede siden i lørdags :):hug::) DEJLIGT!!

Hvis vi bare havde lagt os til at sove, var jeg nok blevet lidt skuffet, jeg havde jo haft DET undertøj på hele dagen og de selvsiddende strømper, som han bare ikke kan modstå!!!!!!!!!!!!! :)

Quaade :plante:

0

Del dette indlæg

Vi sov også på feststedet. Det var inkluderet i prisen (det vidste vi nu ikke). Vi havde sørget for, at alle gæster kunne overnatte, hvis de ville, og det var der gu'ske'lov mange som havde gjort. Det var skønt næste morgen, at kunne stå op med morgenhår og småtømmermænd og få sagt ordentligt farvel til venner og familie.

KH

Mette

0

Del dette indlæg

Vi havde fået et værelse af det hotel som jeg er nattereceptionist på.

En del af vores gæster sov der også.

Det var lidt underligt at sove der fordi jeg har været vågen så mange nætter ude i receptionen og jeg tænkte da lidt på om væggene ville tale :hug:

Men det var rigtig hyggeligt at spise morgenmad med en del af vores gæster den næste dag.

JJ

Redigeret af JJ1
0

Del dette indlæg

Vi valgte at overnatte på hotel. Dels fordi vi holdt festen langt væk hjemmefra, dels fordi vi synes det kunne være lidt romantisk at overnatte ude som nygifte. Vi faldt om i hinandens arme af træthed, og sov lige til kl. 9 næste morgen. Dernæst gik vi ned og fik noget morgenmad, og så kørte vi ned og hentede gaver på feststedet. Det var en dejlig nat/morgen, og jeg har ikke fortrudt at vi gav lidt ekstra for at sove ude :) .

Knus Nille-pigen

0

Del dette indlæg

Hej

Vi overnattede hjemme og har ikke fortrudt eet sekund! Vores familier havde pyntet det flotteste og mest romantiske soveværelse... det var bare så SMUKT!

Vi var noget flade i det - klokken var over 4 - og det tog mig over en halv time at tage hårnåle ud, men lidt "hygge" skulle der altså til.... :)

Vi kan kun anbefale at sove hjemme - hvis det med at pynte op ikke er en tradtion hos jer kunne man måske ytre ønsket højt? :) Og husk - "rigtige" venner smider IKKE ris ind i ALLE skabe osv - det var min kusine ude for og det ER altså IKKE sjovt!

Vedhæfter lige et billede af vores flotte "hule"....

Carina (der bestemt også stadig svæver!)

(Chokoladen havde de lagt ovenpå champagnekøleren fordi der var 27 grader den dag og de var bange for at de skulle smelte!....)

post-4851-1095067427.jpg

post-4851-1095067441.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer