Guest Jonna

Brudebuket

73 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Jeg er blomsterdekoratør og bliver derfor lige nød til at svare dig på din efterlysning... hvis jeg var dig ville jeg gå ned til den blomsterhandler du plejer a bruge, og bestille en tid hos dem til at snakke om brudebuket. Det er emormt rart at noget der er så vigtigt for dig, bliver præcist som du ønsker det, derfor er det også vigtigt at der er tid til at lytte til dine ønsker. Det er derfor jeg mener du skal bestille tid, ligesom når vi skal finde drømme kjolen...

Når du så ser noget i blade og reklamer du kan lide, eller bare slet ikke kan udstå, så klip ud og tag det med til blomsterhandleren, også selvom det ikke er i de farver, du vil have. En dygtig dekoratør vil altid kunne høre, hvad du ønsker og kan så foreslå dig de helt rigtige blomster.

Held og lykke

:-) Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg sender dem med det samme, dvs jeg skal lige finde ud af hvordan i alverdens jeg sender så mange på en gang *G*

Så skulle de gerne komme til dig som zip-fil inden så længe.

Jonna ,har du en anden mailadresse,som kan modtage store filer? din ofiradresse kan ikke modtage min post :-(

[Dette indlæg er redigeret af Bettevibs (edited 27 Februar 2003).]

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil mægtig gerne sende til alle jer, der har spurgt ,men jeg kan ikke finde ud at få dem til at fylde mindre.

Hvis I skriver hvad I specifikt sørger efter f.eks buket med calla, så skal jeg sende nogle enkelte billeder til jer.

Bettevibs - der bliver nødt til at kalde sig Bettevibsen fordi jeg ikke kan huske mit password - og som ikke kan få det sendt fordi "flere benytter MIN mailadresse"????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Jeg kunne også godt tænke mig nogle billeder af forskellige brudebuketter. De må meget gerne være hvor de er blandet med lilla,lyserød,hvid hvis det findes. Også må det meget gerne være store buketter...

Håber du har noget i den stil :-)

E-mail er karlsson.ann@tdcadsl.dk

Knuser fra Ann

------------------

Ann soon to be Vernersen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer