Guest Lunez

Vores ringe var forkerte.

14 indlæg i dette emne

:hug: Jeg var nede for at hente vores ringe igår i guldsmeden og de to ringe som hun hentede frem svarede bare ikke til hvad vi havde bestilt.

Mortens ring var med indlagte guld "ringe" og ikke udelukkende mat titanium og min ring var i mat titanium, som den skulle være og mine "pink diamonds" var også som de skulle være - MEN de skulle have siddet som "stjerne drys" og var istedet nedfældet meget tæt sammen midt på ringen, så de nærmest sad i en firkant. Øv Øv Øv.

Morten havde godt nok kigget på den ring med guldet, men havde valgt den anden alligevel. Men han var "ligeglad" om det var den ene eller den anden, så han kunne godt acceptere at det var blevet den med guldet.

Men jeg vil imorgen gå ned og tage en snak med dem om min ring, da jeg aldrig har set "stjerne drys" udformet på den måde.

Jeg håber at de kan nå at lave det om.

mvh.

Trine - hin skuffede :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv øv øv....

Jeg går selv i frustration og venter på at vores ringe kommer hjem til butikken. De bliver lavet i Tyskland og skulle have været "hjemme" for et par uger siden. I butikken siger de, at de HAR rykket for dem og at de er lige på trapperne. Ja, tak, det har de været længe nu...

Øv - sådan noget skal bare være i orden.

Medfølende knus fra Marlene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var i butikken igår, for at høre om muligheden for at de kunne lave isætningen af stenene om, men det kunne ikke lade sig gøre :hug:

Forklaringen var at den måde de var sat i var som stjernedrys og den anden slags stjernedrys var et zigzag mønster i stedet for !! :angry1:

Fed forklaring. Så jeg har egentlig fået hvad jeg har bestilt, blot troede jeg at det jeg bestilte var som den anden ring der blev vist mig i butikken. Dårlig rådgivning!!!

-Trine

0

Del dette indlæg

:tosset: Øv øv øv øv. Jeg er helt vred på dine vegne....

jeg var helt vildt nervøs over vores ringe, som jeg skrev til dig og havde egentlig på fornemmelsen, at noget var glippet. Men min kæreste hentede dem idag, og de var fine... og de passede.... Jeg siger det ikke for at gnide salt i såret. Bare en lettelse herfra. Jeg håber, at du bliver glad for din ring alligevel. Eller vil du have den lavet om????

Knus fra Marlene

0

Del dette indlæg

Øvøv. håber du kommer til at kunne lide din ring( efterhånden :hug: )

Vi havde også lidt bøvl med vores ringe.

Det var de rigtige og størrelserne var gode

I min var ingraveringen også helt i top,

men i mands(dejligt :hearts: ) var årstalet forkert.

Han blev noget mærkelig i ansigtet da jeg spurgte om han ikke havde tænkt at fortælle han allerede var gift :smash: . Heldigvis var der tid nok så de var helt perfekte til bryllupsdagen.

God fornøjelse med brylluppet( den fedeste dag :mellow: )

hilsen Anne :heppe:

0

Del dette indlæg

Hej Trine

Jeg føler med dig, det er meget vigtigt at tingende er iorden!!!

Dårlig rådgivning og service fra butikkens side!!

Håber at I finder ud af det!!! - måske at du kommer til at li din ring....

Hav en rigtig god dag til jeres Bryllup.

Vi bestilte helt enkelte sølvring hos Museums smykker i Århus. De skulle graveres med vores navne og årstal og dato i store bogstaver.

Ugen inden Brylluppet kunne vi så hente dem. Jeg hentede dem, og så til min forfærdelse at mit navn i min mand ring var stavet forkert, og at der var brugt anden skrift type i begge ringe.

De havde lavet en fejl og gjorde alt for at gøre det godt igen, dog uden rabat men hende der stod der undskyldte og ham der havde graveret forkert ringede senere på min mobil og undskyldte.

De blev færdige og var rigtige anden gang og 3 dage inden Brylluppet.

Så selvom det gik galt så nåede vi det!!!

Solskin fra Sophie :sun:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og uheldene fortsætter...... :)

Idag var jeg nede for at hente de møgringe, så havde de ikke indgraveret møget endnu!! Det var ellers aftalen fra i onsdags og for at gøre det helt perfekt, så mente ekspedienten ikke at det var noget guldsmeden kunne klare selv, så de skulle muligvis retur til fabrikken.....*AAAARGH* :banned:

Nu har vi været der nede to gange for at bestemme modellen, 4 gange for at finde den rette størrelse, 1 gang for at godkende stenene, 1 gang for at godkende ringene og 2 gange hvor at vi har troet at vi skulle hente ringene, men hvor de ikke har været indgraverede. Helt ærlig, så synes jeg godt nok min glæde over vores ringe kan ligge på et MEGET lille sted. :)

Og på trods (eller pågrund af) alt dette, ender vi op med en ring hvor stenene ikke er indfattet som ønsket og en herre model som ikke er den vi oprindeligt valgte...... :hug:

Ligenu vil jeg egentlig bare droppe de pokkers ringe og finde nogen andre......*SUK*

hilsen

Trine

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare synd for jer!

Jeg sidder og får helt ondt i mit hjerte over det i har været udsat for. Det er jo ikke det man forventer. Jeg synes også det er total dårlig service og at de burde give jer et klækkeligt nedslag i prisen. Jeg synes da også du skal fortælle dem at i absolut ikke vil anbefale dem til andre der står og skal have ringe eller lignende.

Held og lykke med alt alligevel!

Signe

0

Del dette indlæg

Efter min mening burde den butik have de ringe lige i fjæset igen. Den behandling I har fået er da bare under al kritik :angry1: .

Jeg ved selv hvor meget ringene betyder - og man skal ikke nøjes med mindre end det man gerne vil have. Som sagt, det er nogle ringe I skal gå med resten af livet. Det er bare så vigtigt at det er de helt rigtige ringe man har valgt.

Og stjernestøv er et zigzagmønster, og ikke noget som helst andet. Den måde du har fået sat dine sten i er ikke stjernestøv, så de amatører i butikken kan godt gå hjem og vugge!

Håber virkelig I finder en løsning på det hele, så I bliver glad for jeres ringe. Held og lykke og et stort :) herfra.

Nille-pigen

0

Del dette indlæg

Endelig var der noget som lykkedes med vores ringe :)

De er nu hentet og ligger og venter på den store dag hjemme i vores skuffe. Indgraveringen var i orden og det var den rigtige dato mv.

Forhåbentlig er der ikke flere episoder af den slags i vente....

Tak for jeres opbakning - I er guld værd :)

Hilsen

Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer