lucky

peberkornskur

10 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Er der nogle af Jer der har hørt om peberkornskuren??

Jeg går i klasse med en som har været på den i 3 måneder og hun har tabt 3 kilo.

Hun startede med 5 peberkorn om dagen og satte det så op til 10 stk.

Hun tager dem om morgenen sammen med et glas vand.

Det lyder som en nem måde at tabe sig på og jeg har da overvejet at prøve for at se om jeg kan tabe mig lidt.

Er der andre der har prøvet og har det virket??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ved det lyder dumt, meennn...... spiser hun så ikke andet, eller lever hun bare helt normalt ved siden af??

sluger hun dem, eller skal de tygges??

ja som du kan hør, kender jeg ikke noget til den :hug: men det lyder da spændende

:)

pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ved det lyder dumt, meennn...... spiser hun så ikke andet, eller lever hun bare helt normalt ved siden af??

sluger hun dem, eller skal de tygges??

ja som du kan hør, kender jeg ikke noget til den :hug:  men det lyder da spændende

:)

pernille

hun spiser helt normalt som hun altdi har gjort, har ikke skåret ned på noget som helst og spiser også slik som før.

Hun sluger dem hele

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har godt hørt om det, men det er ikke en decideret kur. Man tager peberkornene (sluger dem hele) for at sætte lidt skub i maven og MÅSKE er det medvirkende til at øge forbrændingen. Der er mange, der tager dme i håb om at de så øger forbrændingen. Det siges jo, at f.eks. stærk mad øger forbrændingen - men om det passer ved jeg ikke.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer