Fluff

Også undertøjshjælp

9 indlæg i dette emne

Ja, jeg har så lidt det modsatte problem.

Jeg søger corsage o.lign. i størrele 75A. Det skal være uden stropper, men da jeg jo ikke har så meget til at holde det oppe, skal det ikke være sådan noget som "falder ned" hvis man ikke har de største babser.. ;) ;) :hug: Det må gerne have lidt vatterede skåle så gajolerne kommer til at se ud af lidt mere.. :):):):lol:

Nogen som kender??????????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Ryberg.

Jeg var ude og hente min kjole i fredags og jeg skal også have en corsage på og jeg har også nogle små "dibedutter", :hug: men jeg købte en slags indlæg som skal inden i corsagen hvor barmen "ligger på"

Det gjorde underværker og så er der ikke noget der falder ned. :)

Jeg ved ikke hvad de kostede men for corsagen og indlæggene gave jeg 850 kr. for, og det er jo ikke kun noget man kan bruge den dag.

Jeg skal til min kusines brylup i juni næste år og der skal jeg have en lang selskabskjole på og der regner jeg da også med at jeg skal have corsagen og indlæggene på.

Håber det kunne hjælpe lidt og held og lykke.

Birgitte

0

Del dette indlæg

Hej!

Marie Jo laver en lingeri serie der hedder "Avero" - der er der en corsage der er i a skål og hvor du kan tage stropperne af. Den er en smule dyr (900 kr.), men sidder som en drøm.

Men også Femiliet plejer at ha corsager i deres bryllupsserier og de er hamrende gode til at lave lingeri til små str.

Magasin har altid et stort udvalg eller også de butikker der er med i Fleur kæden.

Sabine

(ex salgsassistent i en lingeributik)

0

Del dette indlæg

Hej Fluff!

Jeg har købt en bh fra Triumph i 75b, mon ikke den også findes i 75a?

Der sådan noget gummiagtig noget inde i bhen, der gør at den bliver siddende og holder brysterne oppe, også selvom du tager stropperne af. Jeg har købt den i Lilly til 270 kr.

Jeg skal først giftes til oktober, så jeg ved endnu ikke om det holder hele aftenen, men mon ikke?

Held og lykke

Klem Rar

0

Del dette indlæg

ang undertøj

I brudegården har jeg set det sødeste undertøj.

Hun har også corsager.

Men jeg køber bg, trusse og hofteholder, bhen skulle hun have 200kr for og de andre 2 dele 175kr og kan selvfølgelig tage stropperne af og str går helt ned i 60A

Heidi :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer