MTO

Bordpyntning

17 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg er gået fuldstændig i stå, hvad bordpytning angår. Er der nogle, der har nogle billeder eller ideer som kan hjælpe mig lidt på vej?

Umiddelbart vil jeg gerne holde det i lyserødt, creme/hvide & guld farver (man er jo en prinsesse :heppe: ) men stole og gardiner på hotellet er holdt i blåt :hug: Vil det ikke se helt fjollet ud?

Hilsen

Marlene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Anne

Vi fik dem faktisk lavet på skjerns produktionsskole og vi betalte for 55 stolebetræk dkk 2625.00 excl moms. Det fik bare lokalet til at se helt anderledes ud, og vores borddækning blev lige som jeg ville have det. Vores farve var guld, så derfor købte jeg guld bånd til stolene, som du kan se. Jeg betalte for 2 meter pr. stol (vi var 50 til brylluppet) dkk 170.

Knus Winnie

Som I kan se, har jeg lavet det om, da efter jeg fik snakket med min mor, fandt jeg ud af, at jeg var helt forkert på den! Det må i mange gange undskylde.

Redigeret af Winnie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Winnie

Wow, hvor ser det godt ud. God ide!!

Problemet med "vores" stole er, at de har armlæn + gardinerne og tæpperne er blå....- så det kræver noget mere. Tror jeg må acceptere, at farven er blå.

Men jeg kan rigtig godt lide den enkle og flotte borddækning. :hug:

Tak for billedet.

Marlene :kissthefrog:

0

Del dette indlæg

Kære Winnie

Wow, hvor ser det godt ud. God ide!!

Problemet med "vores" stole er, at de har armlæn + gardinerne og tæpperne er blå....- så det kræver noget mere. Tror jeg må acceptere, at farven er blå.

Men jeg kan rigtig godt lide den enkle og flotte borddækning. :hug:

Tak for billedet.

Marlene :kissthefrog:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Marlene

Tak for de søde ord. Vi var også rigtig glad for det. Ja, det nok et problem når der er armlæn. Den tænker jeg lige over.

Knus Winnie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi hadde samme "problem". Jeg havde bestemt mig for farvene creme, guld, grønt, men så var tallerkenene og stolene i lokalet blå.

Løste dette ved at have en blålilla asters i borddekorationene. De øvrige blomstene var cremefarvede grenroser og eføy. Det så rigtig godt ud.

0

Del dette indlæg

Hvad med lyseblå/himmelblå i samme nuance som hotellets? Hvis der er en gul tone i det blå kan du jo bruge guld og creme til, men hvis det er koboltblå kan du jo bruge lyseblå, sølv og hvid. Det kunne også være rigtig flot. Den lyserøde bliver nok lidt svær at passe ind i - men ellers vælg neutrale farver: hvid, creme, guld og sølv og så lade blå træde ind i skriftfarve (på bordkort), lidt blå blomster i blomsterarrangementerne, osv. Hvis du ellers holder dig meget til de neutrale farver med kun meget lidt blåt blandet ind i, så kan det godt se rigtig flot ud.

0

Del dette indlæg

Jeg ligger helt på linie med Nenya. Hvorfor ikke gøre en dyd ud af det du ikke kan skjule?? (de blå tæpper, blå gardiner m.m.)

Jeg skulle holde min 30 års fødselsdag i et festlokale, hvor stole, træværk, gulve m.m. var l....brunt. Jeg valgte en cremefarvet dug og cremefarvede blomster, med en lang guilande af brune birkegrene uden blade (april). Lysestagerne var fyldt med brune kaffebønner og servietringene var en brun sløjfe med et manillamærke som bordkort med brunt skrift.

Måske kunne du / I på samme måde tilsætte jeres borddækning noget blåt (som der jo skal være til et bryllup... ha ha) måske i form af blå muslingeskaller, nogle blå blomster, et touch af blåt på menükort, bordkort m.v.

Jeg mener dog at guld passer lige så godt til blåt som sølv.

held og lykke med det.

Her ka' du se lidt med guld og blåt:

Postet billede

0

Del dette indlæg

Tak for Jeres svar.

Vi har fundet svaret på vores "problem", selv om det i bund og grund var bagateller....

Var forbi hotellet, hvor det skulle holdes. Brød os ikke om stemningen, så nu har vi fundet det helt rigtige sted.

En lækker kro/restaurant, der er SÅ romantisk og hyggelig - lige vores stil - og her er der ingen problemer med stole, gardiner eller tæpper :guitar: Så nu kan jeg få det helt rigtige prinsesse-bryllup ( man er vel romantiker ).

Jeg vil tage udgangspunkt i Winnie's bordpytning med rosenblade, - det er virkelig flot!

:heppe: Marlene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marlene

Rigtig godt at høre fra dig. Det er dejligt, når man har fundet STEDET. Hvis du har brug for hjælp, siger du bare til. Ang. blomsterne, tag da kontakt til Aoye da hun sælger frysetørret rosenblade, og det er nok meget nemmere. Vi var udsat for, at rosenbladene ikke var taget af, så Mette, TWO måtte sidde og pille dem af, det var ikke sport sjovt, skulle jeg hilse at sige. I skulle jo nødigt blive udsat for det samme. Endnu en god grund til at have en bryllupsarrangør, da når der sker noget, tager hun sig af det. Det er jo hendes job, så man kan bare slappe af, for der er som sagt styr på tingene.

Jeg vil meget gerne se billeder af bordpyntet efter brylluppet.

:) Winnie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer