brudigen2

Morgengave

12 indlæg i dette emne

Jeg er allerede begyndt at spekulere over hvad min mand skal have i morgengave. Han forventer nok ikke at få noget.

Jeg forventer at få personlige SMYKKE® :bearhug:, som kan minde om den dejlige dag.

Men hvad skal jeg give ham? Det skal være noget varigt og gerne noget han bruger ofte. (IKKE ur, slipsenål og fotos).

Tak for svar

:hearts:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Min mand og jeg er igang med at spare sammen til en bryllupsrejse, da vi ikke havde råd lige efter brylluppet.

Så jeg gav min mand en Georg Jensen kreditkort holder. og han blev simpelthen så glad for den :-)

Jeg fik visitkort med mit nye navn på, super skønt også en perlekæde

Knus Pernille

0

Del dette indlæg

Er han stor fan af et eller andet?

Jeg havde skaffet en brønbytrøje med alle autografer på, og den bragte kæmpe lykke, selvom han ikke kan bruge den så meget, da den jo ikke kan tøle vask, men han siger han vil nu bruge den et par gange om året, til de store kampe, og den skulle da også på, på vores bryllupsdag så han kunne gå rundt og blære sig med den (de spillede vist også en kamp den dag 19/9). Jeg havde også fået lavet en bluse og et par trusser hvor der stod Fru Jensen på ( :bed: tyv stjålet her fra forum af en anden Fru Jensen :) ), det syntes han også var sjovt. Jeg lavede det på pcen så det kostede mig ikke noget vidre. :)

Jeg selv fik et rigtig flot smykke sæt, det er jo altid super skønt med smykker!!!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså min plan er enten at få fat i et signeret eksemplar a hans favorit bog eller også at få fat i to billetter til en af de bands han er helt vild med... nu får vi se hvad der sådan lige falder i bedst smag eller hvad jeg sådan lige får råd til...

Men jeg tror man skal finde ud af hvad han godt kunne tænke sig, men ikke føler han har råd til og så finde ud af om det er overhovedet er muligt, eller også give ham en oplevels for livet, en tur i en formel1 bil eller lign...

thessie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Morten fik en flyvetur med luftballon :denmarkflag:

Og jeg fik et lysserødt sæt undertøj (ææælsker lysserød), en pose vanille karameller (ææælsker også dem..) og en stor gave pakke med lækre cremer og andet guf (æælsker også den slags)...

Og vi var begge glade... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

-Trine

0

Del dette indlæg

Vi havde også sprunget morgengaven over grundet en (mindre) budgetoverskridelse. Jeg kunne dog ikke helt lade være, så jeg sendte en af hans gamle Brøndby-trøjer ind og fik dem alle til at skrive under. Det kostede ikke andet end portoen - og så den store skifteramme den nu hænger i hjemme på væggen...

Det lader til vi er nogle stykker der har fundet os en Brøndby-fan...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer