HenrietteS

Preben & Henriettes bryllup

122 indlæg i dette emne

:denmarkflag: Ja, så må jeg jo nok også hellere være ned i planlægningen

Vi mødte hinanden for snart 8 år siden og for at gøre en lang historie kort, så kom jeg til at spørge ham, om han ville danse, det ville han gerne og det gør vi så stadig.

Vi har begge været gift før, har 2 børn hver og et sammen.

Det kan absolut ikke anbefales at finde en mand med børn, det er meget hårdt arbejde, det skal siges, at hans er weekendbørn; men det er da blevet lidt bedre med tiden.

Mine børn blev ellevilde, da de fik at vide, at vi skulle giftes, "så vil vi også have hans efternavn", så det arbejder vi lidt på. Det skal siges, at børnene har ingen kontakt til deres biologiske far.

Nok om det, nu til det det hele handler om:

Brylluppet skal stå d. 5 februar 2005 kl. 16.00 i Brønderslev gamle Kirke

Festen bliver holdt på Hotel Phøix i Brønderslev kl. 18.30

Gæsteliste er lavet

Menuen er bestemt

Præsten er bestilt

tilladelser er i orden

solocornet er ok

solosangerinde er ok

kirkemusik er valgt

Brudekjole er købt

Brudepigekjoler er under udarbejdelse, min moar syer dem

sko til bruden er ok, resten:td:

tøj til gommen er ok

frisør og kjosmetolog er ok

Brudebuket sørger Preben for

Blomster er ok

Musiker er valgt

Fotograf til festen er ok

Vielsesringe er kommet

Bryllupskage laver vi selv

Boksershorts til gommen ok

undertøj til mig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif

Hemligheder er der styr op

Prof. fotograf :)

Ønskeliste :(

Indbydelser er lavet

Tale med præsten til januar

farver er bestemt - holdes i røde nuancer

Diadem er købt

Smykker er købt

Det var vist lige det; der er helt sikkert noget jeg har glemt, men det kommer

Redigeret af HenrietteS
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu stiller du mig jo et svært spørgsmål.

Brudepigekjolerne fandt jeg på amerikansk hjemmeside, kan ikke huske hviken.

Men jeg for dem syet af min moder og kender ikke prisen i nu.

Min kjole fandt jeg for et stykke tid siden under køb og salg.

Den er nemlig rigtig smuk og den er MIN, hvis jeg kan passe den, skal prøve den i næste uge :heppe:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine tilladelser drejer sig om: solocornet i kirken og solosangerinde i kirken, det skal man spørge degnet og organisten om.

Ægsteskabsattesten skal laves inden 4 måneder før bryllup og den er kun gyldig i 4 måneder.

Ja, jeg tror, at der styr på det hele indtil videre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal I også lige have menuen:

Kaffe/the/vand/øl og en småkage og lidt chokolade mens de venter på at vi kommer fra fotografen

Velkomstdrink: Kir serveret i champagneglas

Forret:

Fiskeroulade a la Maison, serveret på marinerede urter i julienne. Lun butterdejssnitte og dildcreme

Hovedret:

Svinekam stegt som vildt, serveret med waldorfsalat, asier og tyttebær. Nøddeqroquetter, pommes pailles, hvide kartofler samt vildtsauce tilsmagt med danablue

Dessert:

Sprød nøddekurv med hjemmelavet is, frisk frugt og hindbærpure

Derefter kaffe/the samt bryllupskage som vi selv laver

vin/fadøl/vand under dans

Natmad:

Biksemad med spejlæg og bernaiscesauce

Der er også børnemenu:

Forret: 3 små snitter

Hovedret: Kyllingefilet med pommes frittes

Dessert: 3 slags farvet is og chokoladesovs

Der er vin a libitium

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har manden fået købt sort habit: Falbe, hvid skjorte med struktur og et bourdeax farvet slips, han bliver smadder flot.

Jeg har ikke set ham, sådan rigtig i tøjet, så jeg er meget spændt på at se ham.

:bearhug: Jeg fik listet mig til at sige til ekspedienten, at min kjole er rød, så han fandt nogle rødlige slips og et par andre farver.

Han valgte selv det bourdeax. :bearhug:

Fotografen er også på plads.

Hun forslog at vi skulle fotograferes udenfor, det vil også være rigtig smukt med nyfalden sne; men brrrrr hulens koldt.

Vi skulle selvfølgelig snakkes ved om morgenen, hvis det skulle være møgvejr, så bliver det i ateliet

Redigeret af HenrietteS
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er diadem fra bryllupskompagniet modtaget og slikhjerter, samt mærkater fra SomethingBlue modtaget.'

Nu mangler vi kun shortsene og ringene; men tror at de kommer i morgen.

Vil lige sige, at der er en flot betjening fra www. chanti.dk

Blev ringet op, og de fortalte, at man altid fik ringene hjem på prøve, så man nu var helt sikker på at det var DEM, vi ville have og de med sender en ringmåler, så man også er helt sikker på størrelsen.

Vi skal selvfølgelig betale for ydelsen; men vi får ALLE pengene retur vis det ikke er noget.

Der bliver medsendt en returkuvert, så vi kan sende ringene ind igen og få indgraveret vores navne deri.

Alt dette skal vi kun give 2700.- for

Redigeret af HenrietteS
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

post-8060-1100808705.jpgpost-8060-1100808716.jpgSå er mine sko fundet, håber bare at de kan fåes i min str.

Det er nemlig en børnemodel; men jeg bruger heldigvis kun 37/38, så jeg krydser fingre

og børnene skal have dem i sorte

Kun 299.- ved Skoringen

Redigeret af HenrietteS
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer