HenrietteS

Preben & Henriettes bryllup

122 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, jeg må også ærlig indrømme at der ved at komme lidt stress. Vi har kun 2 friweekender inden brylluppet og vi skal også tænke at der muligvis kommer en polterabend.

Jeg tror nok, at der er styr på det hele.

det er rart, at høre fra andre, at det er flot, det jeg/ vi har gang i :bed:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

puha!!

Sikke mange ting der skal være styr på, hva?

Vi skal giftes til marts og jeg synes ikke vi har nået halvt så meget som Jer.

Dine piger er da bedårende i de kjoler. Sikke et bryllup det bliver.

Signe

PS: tillykke med jobbet, selvom jeg godt kan forstå du lige pludselig føler et tidspres.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja, så småt! Især når jeg ser her hvor langt andre er nået. jobbar

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor spændt man er nu, men at det egntlig er lidt underligt, da vi jo har kendt hinanden i nogle år efterhånden. Jeg ved jo hvem jeg siger ja til, så hvorfor så nervøs??!!

Signe

Redigeret af signe3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det gør jeg da, der kommer flere billeder i morgen, da de igen skal prøve kjoler. Den mellemste får i lige at se i morgen, hun skal i bukser og bluse i samme stof, som de 2 andre.

Hun er ikke til kjoler og det glæder hende ikke.

Dejligt at høre, at I synes min kjole er flot.

Jeg er nemlig begyndt at tænke på min mands og andres reaktioner.

Også er jeg nok også ved at blive lidt småbryllupsstresset, synes at der så mange småting der mangler: men der bliver jo bryllup alligevel.

:) :jul6:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yes så gjorde jeg lige et kæmpe kup i Netto.

De har længe haft engangskameraer Kodak. 3 stk. til 99.-, det er jo meget billigt i sig selv til den kvalitet.

Så var jeg lige inde og julehandle det sidste og hvad så jeg: de var sat ned til

49.-

det kan da vist ikke gøre billigere.

De har flere i nu.

det er Netto i Brønderslev

Idag fik jeg så lige en mail fra en gammel klassekammerat.

Vi skal have gaveposer som bordkort og der skal være lidt ting og sager i.

Der skal blandt andet en duftprøve i til hver.

Jeg skrev til min gamle klassekammerat om han kunne hjælpe, da han ejer 2 MATAS´er og det ville han. Det er bare super.

I det nye år for jeg tilsendt 60 duftprøver til M/K

Åhr. det er en god dag idag :jul4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg endelig fået arrangeret at min kære moster syr en "pels"kåbe til mig. Fik stof ialt 58.- og så kan der endda blive til en muffe til min lille pige.

Jeg faldt også over dette dejlige slør, som jeg skal bruge som stola, hvis det egner sig til min kjole. Kun 188.- og der er 2 meter.

Jeg kan varmt anbefale Up to Date i Åbyhøj, ved Århus. De har bare så meget lækkert stof

post-8060-1104747118.jpg

Redigeret af HenrietteS
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

takker for Jeres positive tilbagemeldelser.

Idag måtte jeg sygemeldes pgr. af en dårlig arm øv........håber det snart går i sig selv.

Idag kom posten med 70 duftprøver, ½ afhver til M/K og det er ikke bare nogle billige dufte, det er ene gode

Han er bare dejlig min klassekammerat :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Programmet for kirken bliver således.

Ave Maria – Franz Schubert - der kommer Dennis og Kathrine (Prebens børn) op ad kirkegulvet

Trumpet Voluntary - Jeremiah Clark - Der kommer Signe, Clara og Rikke og jeg ind, Rikke og Clara først, derefter Signe og jeg

Allegro, from Spring Concerto opus 8, no. 1 ( Vivaldi ) – lige før og mens Preben og jeg går til alteret, gerne sammen med orglet

Når så vi har sagt JA til hinanden, synger Cheryl sammen med kirkeorglet ( det ved Preben ikke noget om)( temaet fra Taitanic)

Rejouissance from the royal fireworks – George Fredric Handel – der går Preben og jeg ud ad kirken.

nr. 1 2 3 og 5 bliver spillet at cornet og orgel

Redigeret af HenrietteS
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer