Guest Stenvang

Musiker

8 indlæg i dette emne

Hej

Er der nogen, som kan anbefale nogle musikere til at spille til vores bryllup. Vores tanke var at de skulle spille under maden og til evt. sange. Efter maden skal de spille til dans og selvfølgelig brudevals.

Festlokalet er ikke meget stort, så vi forestiller os måske højst to mennesker og ikke et helt band.

Vi skal til bords kl 18:30 og natmaden serveres ca kl 1, så der bliver ikke så mange timer til dansen, derfor synes vi ikke det skal koste en formue for musikken.

Er der nogen, som har nogle gode erfaringer med musikere, vil jeg meget gerne høre fra jer.

TAK! :band:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Vi havde bestilt en pakkeløsning gennem diskobil, hvor vi havde en pianist til at spille ved maden og så diskotek bagefter.

Det var bare super vellykket. Pianisten (Mikkel Mark) var bare super, og DJ'en klarede fra brudevalsen af og indtil vi ikke orkede at danse mere. Dansegulvet var fyldt hele tiden fordi at han havde sådan et brudt udvalg af musik med sig.

Jeg kan kun helt klart anbefale dem.

Hilsen Susanne

0

Del dette indlæg

Jeg kan så tilføje at pianisten Mikkel Mark, der er konservatorieuddannet, kan bookes alene eller sammen med DISKOBIL via os.

Fordelen ved sådan en pakkeløsning i forhold til en bryllupsfest som kun varer til kl. 1 er at der kun opstilles 1 anlæg da Mikkel spiller via vores gear og blot skal komme med sit piano og sine utallige noder.

Derfor er denne løsning noget billigere end hvis man skal hyre eks. en pianist og et diskotek hver for sig, da de kommer med hvert sit anlæg.

Iøvrigt 1000 tak for de pæne ord Susanne som jeg straks vil give videre til Mikkel og Rene (der spillede efter maden). Det var iøvrigt også en fornøjelse at være med til de par timer jeg var derude.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm.... Det link vil ikke godtages :)

Vi har opstillet nogle eksempler på mulige løsninger:

Løsning 1.

Diskotek med en erfaren Dj efter afslutning af spisning og 5 timer frem.

* Pris fra 3000 kr.

Løsning 2.

Diskotek under spisning, Dj´en spiller dæmpet dinnermusik, tænder og slukker musikken under taler, festsange m.m. Efter spisning spiller Vi op til dans.

* Pris fra 4000 kr.

Løsning 3.

Soloartist/pianist spiller dæmpet hygge musik under spisning, samt med på festsange. Dj´en sørger for musikken resten af aftenen/natten.

* Pris fra 6000 kr.

Løsning 4.

Dj´en spiller dæmpet musik under spisning. Et anerkendt liveband spiller op til dans efter maden. I bandets pauser og efter, sørger Dj´en for at musikken forsat spiller.

* Pris fra 10.000 kr.

Vi har indgået en fornuftig samarbejdsaftale med en meget dygtig fotograf, så I (kommende brudepar) kun behøver at kontakte en leverandør med får to seriøse leverandører til en meget fornuftig samlet pris.

Opnå gode rabatter ved at booke fotograf & diskotek i et!!

Pris fra 6200 kr.

Priserne er beregnet ud fra arrangementer på sjælland.

* Vi skræddersyr den rette pris på hvert enkelt arrangement alt efter ønsker og behov.

0

Del dette indlæg

Vel vidende at I har fået nogle gode tilbud ovenover, tillader jeg mig lige at henvise til ham vi brugte (og altid har brugt i familien).

Han hedder Tommy Jo og er den mest geniale musiker vi kender !!! Han spiller alverdens sange. Han løfter stemningen helt til tops, han fanger lynhurtigt små situationer og spiller passende melodier dertil.

Et par eksempler: Min mand hedder John, så da der kom sang til ham, spillede Tommy: Brevet til John

Min sang fra John var i en 1½ cola-flaske med tyl båndet omkring. Jeg skruede pænt proppen af, og forsøgte at få sangene ud den vej !!! Det er jo umuligt, men jeg forsøgte alligevel. Alt imens spillede Tommy en sang, der hedder noget i retning af: Jeg kan ikke få kokosnødden op !! (Lidt efter fandt jeg ud af, at hvis jeg fjernede tyllet, var colaflasken skåret ½ op, så jeg kunne få sangene ud den vej !!!!! :tosset:

Senere på aftenen, da dansen var gået i gang, fik Tommy hele selskabet med ud på dansegulvet til lidt Boogie Woogie !!! Selv dem af vores venner som normalt aldrig danser, var ude at svinge lårbasserne !!!

Hans hjemmeside er her: Tommy Jo

Håber du eller andre kan bruge ham !!! For han har helt klart vores bedste anbefalinger.

Hilsen Redhead

0

Del dette indlæg

Den løsning fra os som Sus & Mikkel beskriver ovenfor med pianist og efterfølgende diskotek ligger prismæssigt i niveauet 6.500 - 7.500 kr. afhængig af hvor på Sjælland det er. På Fyn og i Jylland kører vi kun med den rene DISKOBIL løsning som er billigere (4 - 6.000 kr.)

Jeg kan iøvrigt også kun sige god for Tommy Jo. Hvis I vil have en festmusiker og I er til den stil han spiller, går I bestemt ikke galt i byen der.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer