Icebitch75

Isbryllup

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nå så må jeg vist hellere fortælle lidt om i lørdags!!!

Det startede med at jeg havde smidt Klaus og min lillebror som var forlover ud til svigermor om fredagen.

Min søster, svoger, svigerinde, mor og stedfar kom så her og var hos mig om natten...det var så hyggeligt!!!

Nå men vi kom da endelig i seng klokken 2 ca, efter lang tids prøveopsætning (meget tykt umuligt hår).

Nå men klokken 9.00 vækkede de gamle os og så sad vi og hyggede med morgenmad, indtil min mor tog til frisøren, for at få stilet håret!!

Nå men vi unge sad og pjattede, før min svigerinde begyndte opsætning af mit hår, som jeg iøvrigt mener blev rigtigt flot og anderledes .

post-5293-1098096219.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ca. klokken 13.45 begyndte vi at komme i tøjet og klokken 14.15 kom min storesøster, med min niece, som skulle være brudepige og min niece kunne slet ikke lade være med at stirre på mig (hun har aldrig set en brud før).

Nå men afsted vi kom og indtil der var nerverne helt i orden, men det var kun indtil de åbnede dørene og jeg så min reserve svigerfar, med tårer i øjnene.... Der begyndte jeg at ryste lidt på hånden!!!

Nå men afsted det gik op af kirkegulvet og op til min kære mand, der havde tårer i øjnene...åhhh han var bare så kær!!!

Postet billede

Redigeret af Icebitch75
0

Del dette indlæg

Vi havde en kanon præst og han holdt en rigtig god tale, hvoraf jeg skal prøve at huske lidt af den...

Det var noget med:

" Anne og Klaus lærte hinanden at kende gennem en chat og og at hverken yahoo, kvasir eller Google virked, men JUBII og at man godt kunne møde kærligheden via nettet"!!!

Så var der noget med:

""Klaus var blevet godkendt af svigermama'en, men at Anne nu nokmente at hendes mor nok havde fortrudt det lidt efter"

Han skulle også lige have det med at jeg er nordmand:

"Ja der må jo ikke være meget krudt i norske mænd, når nu Anne måtte tl Danmark for at finde en dansk mand"

Det var lidt grineren, for der sidder min meget norske far lige ved siden af... han smilte nu alligevel af det og sagde at han nok skulle få hævn *LOL*

Redigeret af Icebitch75
0

Del dette indlæg

Nå men vi fik da sagt ja de rigtige steder og pludselig var vi mand og kone!!!

Da vi kom ud fra kirken, holder der en stor gylden/champagnefarvet mercedes og auvra hvor den skinnede...

Det var en af Klaus barndomsvenner, der havde sørget for vores transport til dagen...wauw for en bryllupsgave!!

Nå men afsted tl feststedet det gik og vi fik da også budt velkommen!

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Redigeret af Icebitch75
0

Del dette indlæg

Nå men mad skal der jo til og vi håber da at der ikke var nogen der gik sultne i seng, selvom vi også skulle have overstået 7 sange og fem taler...

Klaus havde ellers gået og været lidt trist, da hans lillebror var i spanien og derfor ikke kunne være hos os, indtil han opdagede at hans søster og svoger havde en cd-rom med, hvorpå der var en tale fra hans lillebror..... åhhh Klaus blev så rørt, det var bare så kært

Nå men ikke nok med at der var mange taler og sange... Lige pludselig dukker der et 12 mænds tyroler-klædte mænd op og spiller.

Det var så også festligt nok, indtil de hiver mig op, for at skulle dirigere dem.... Det var total griner men også lidt flovt at stå der foran hele selskabet, uden at vide hvad man skal gøre!!!

post-5293-1098096544.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha så kom svigermors hjerteformede bryllupskage ind og fut fut så skulle vi fodre hinanden... Hyggeligt

Nå danses skulle der også og natmad var der masser af og så hjem i seng og sove 2 ½ time, før vi igen skulle rydde op efter festen.

Postet billede

Redigeret af Icebitch75
0

Del dette indlæg

Vi har så lige siddet og læst gæstebogen og jeg vil da lige dele min lillebrors hilsen med jer... uhhh hvor jeg elsker den dumme knægt:

"Hej Søs og Klaus

tillykke med den store dag!

Jeg og Lenette håber i vil nyde det i fulde drag.

Vi ønsker jer al held og lykke på jeres vej, hvad den end bringer!

Anne... Vi har jo altid haft det hårdt i vores familie, men det kendetegner det jo godt, at uanset hvad har vi altid vendt tilbage til hinanden og det underbygger jo teorien om at blod er tykkere end vand!!!

Klaus...pas på hende, hun er guld værd, det ved både du og jeg...

Kærlig hilsen

Lillebror

Redigeret af Icebitch75
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kanon gode billeder. Hvor er din kjole bare smuk og du er bare hammernde godt ud i den... :heppe: :heppe: :heppe: Måske du skulle have haft en tyrolerhat på??? :) Totalt grineren med den "band"...

ET STORT TILLYKKE MED :) ....

0

Del dette indlæg

Kanon gode billeder. Hvor er din kjole bare smuk og du er bare hammernde godt ud i den... :heppe:  :heppe:  :heppe:  Måske du skulle have haft en tyrolerhat på??? :)  Totalt grineren med den "band"...

ET STORT TILLYKKE MED  :) ....

Har en hat på..men man kan desværre ikke se det, pga lyset på billedet :)

0

Del dette indlæg

:) Stort tillykke fra mig.

I ser begge to rigtig dejlige og glade ud. Det lyder alt sammen til at have været en dejlig dag.

Fik helt kuldegysninger, da jeg læste det din bror havde skrevet i jeres gæstebog..... :)

Var det egentligt ikke træls, at skulle op og rydde op næste dag? Havde I slet ikke nogen til at hjælpe jer?

Knus Winnie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Stort tillykke fra mig.

I ser begge to rigtig dejlige og glade ud. Det lyder alt sammen til at have været en dejlig dag.

Fik helt kuldegysninger, da jeg læste det din bror havde skrevet i jeres gæstebog..... :bearhug:

Var det egentligt ikke træls, at skulle op og rydde op næste dag? Havde I slet ikke nogen til at hjælpe jer?

Knus Winnie

jo det var meget trist, men min lillebror, svigerinde, stedfar, mor og reserve svigerfar hjalp os da

0

Del dette indlæg

Kanon gode billeder. Hvor er din kjole bare smuk og du er bare hammernde godt ud i den... :heppe:  :heppe:  :heppe:  Måske du skulle have haft en tyrolerhat på??? :bearhug:  Totalt grineren med den "band"...

ET STORT TILLYKKE MED  :bearhug: ....

Har en hat på..men man kan desværre ikke se det, pga lyset på billedet :bed:

Jeg har lige prøvet at lysne billedet lidt, så nu kan man vist bedre se hatten :guitar:

post-677-1098261253.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer