Guest julibrud2003

Make-up hjemme

21 indlæg i dette emne

Hejsa...Så er alt ved at værer klar til mit bryllup i Juli men mangler dog en der kan komme og lægge makeup og sætte mit hår.Men vil gerne at det skulle forgå hjemme. Så er der nogen der kender nogen i Horsensområdet der kan klarer det?????? Postet billede

------------------

Julibrud2003

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Julibrud.

Jeg har brugt det halve af natten til at gennemgå makeupartister på nettet. Jeg har her nogle sider, som jeg syntes du skulle prøve at tjekke.

www.totalstyling.dk

www.kvindeguiden.dk

www.trueblue.dk

www.estart.dk

god fornøjelse.....der var desværre ikke så meget på fyn så jeg leder videre..øv..håber at du er mere heldig.

Hej hej

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rikke Thal er frisør og make-up artist, der kører ud privat til kunder. Jeg skal giftes d. 29. maj 2003, og kan få sat hår + make-up for 550,- kr.

Dette er mellem Vejle og Fredericia. Jeg ved ikke, om hun kører til Horsens, men det var da forsøget værd at ringe og spørge!

Tlf. 27122314

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Til Dolberg:

Jeg vil høre lidt nærmere om din erfaring med mobilfrisøren. Jeg har kontaktet hende og hun vil kun have 250 kr for hår og make-up og prøveopsætning. Det er kun godt, at det er så billigt, men jeg er blevet lidt skeptisk pga. den lave pris.

Jeg vil blive glad for at høre om din oplevelse.

Laleh

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Dolberg.

Det samme her..det er næsten så billigt at kommer i tvilv, men håber da det er ubegrundet..Havde faktisk ikke tænkt på hende,,,hvor åndsvagt, da vi bor i samme område...hvad med beuty klinik er der nogle der kender noget til hende??????

Tak for hjælpen.....håber at kunne gi' noget tilbage om andet emne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej til jer fynboer

nu har mobilfrisøren været og lave prøven og hun er en meget posistiv overraskelse hun kunne hurti spore sig nid på hvad jeg ønsket og hvad der passet til mig så jeg tar hinde uden vider bekymringer til at ordne mit hår den 24 maj og at hun er så billig er jo kun en gevinst og forklaringen for den lave pris er jo hun har ikke en husleje hun skal have dækket

håber at det hjalp.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer