Besvaret October 23, 2004 · Rapportér indlæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2004 · Rapportér indlæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2004 · Rapportér indlæg Sikke et arbejde du har gjort. Det er dejligt, og sikke mange idéer. Jeg kunne godt forestille mig, at jeg vil tænke lidt videre med det sidste billede. Tak skal du have! Håber der kommer rigtig mange billeder herind. Signe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2004 · Rapportér indlæg Hej Jane Sikke mange gode ideér, der ligger der. Har allerrede fundet flere, som vi måske kan bruge. KH Susanne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2004 · Rapportér indlæg Hej Jane, Hvor har du bare gjort et rigtig flot stykke arbejde !!! Men, jeg har ledt vidt og bredt efter lige præcis dét vi kunne tænke os til vores bord. Øv det var der ikke Skulle du eller nogen anden have nogle billeder liggende af en borddekoration med hvide creme farver så kom endelig med dem. Min kæreste vil meget have noget som ikke har så meget grønt i sig og så skal det stå lavt på bordet samt være enkelt.. Hmmm det er jo noget af en opgave!!! Cirkeline 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2004 · Rapportér indlæg Uhhaaaa, cirkeline 4... det er ikke sådan med det Jeg tror måske at de næste forslag vil vække lidt interesse - håber jeg. Knus Jane :hjerte: *********************** Er det ikke smukt?? 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2004 · Rapportér indlæg Hej Jane, Jeg vidste at jeg kunne regne med din ekspertise Den har jeg puttet i min mappe som et muligt valg. Ved dog ikke om det er hvad min kæreste har i hovedet Hvis du finder nogle andre må du meget gerne lade mig vide. Jeg har jo set hvor fiks du er til at finde monogrammer frem, brugte som nye antager jeg (læste den lille debat ). Måske du ligger inde med et S og et C somewhere ??? Ciao Susan 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2004 (redigeret) · Rapportér indlæg I denne kunne man jo stille en stor hurricane, og indeni et cremefarvet bloklys. Det er da også sødt og meget enkel. Redigeret October 24, 2004 af jane-san 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2004 · Rapportér indlæg Hej Jane, Jeg vidste at jeg kunne regne med din ekspertise Den har jeg puttet i min mappe som et muligt valg. Ved dog ikke om det er hvad min kæreste har i hovedet Hvis du finder nogle andre må du meget gerne lade mig vide. Jeg har jo set hvor fiks du er til at finde monogrammer frem, brugte som nye antager jeg (læste den lille debat ). Måske du ligger inde med et S og et C somewhere ??? Ciao Susan <{POST_SNAPBACK}> Lad os håbe det ikke er jord han har i hovedet Tak for roserne. Vedr. monogrammer skal jeg nok kigge på et til jer. Jeg laver selv monogrammer nu, for så er der ingen der behøver og brokke sig !!!! Knus Jane :hjerte: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2004 · Rapportér indlæg BRUG ISTEDET HVIDE CALLA'ER I VASEN. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2004 · Rapportér indlæg Jeg tror næppe det er dét han har i hovedet ligenu. Han er pænt presset over alle de ting han skal tage stilling til SÅ længe før brylluppet 1000 mange tak Jane. Jeg har faktisk overvejet hvide callaer og hvide roser i min brude buket. Christian, vil meget gerne have at de samme blomster går igen som dekoration på slottet Glæder mig til at se hvad du tryller ud af ærmet med det monogram. Knus Susan 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2004 · Rapportér indlæg HOLD DA OP ET ARBEJDE ....... 10000 TAK FOR ALLE DE SUPER GODE INSPIRATIONSBILLEDER! DE ER GULD VÆRD!!! Tak for det ! Jeg har med de samme sendt et til min mormor ... hun skal nemlig lave det hele Trine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2004 · Rapportér indlæg HOLD DA OP ET ARBEJDE ....... 10000 TAK FOR ALLE DE SUPER GODE INSPIRATIONSBILLEDER! DE ER GULD VÆRD!!! Tak for det ! Jeg har med de samme sendt et til min mormor ... hun skal nemlig lave det hele Trine <{POST_SNAPBACK}> Det var så lidt, Trine Godt, at du kan bruge nogle af dem. Knus Jane :hjerte: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2004 · Rapportér indlæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2004 · Rapportér indlæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites