Guest jane-san

Bordpynt/opdækning...

1,716 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Jane,

Hvor har du bare gjort et rigtig flot stykke arbejde !!!

Men, jeg har ledt vidt og bredt efter lige præcis dét vi kunne tænke os til vores bord. Øv det var der ikke :bearhug:

Skulle du eller nogen anden have nogle billeder liggende af en borddekoration med hvide creme farver så kom endelig med dem. Min kæreste vil meget have noget som ikke har så meget grønt i sig og så skal det stå lavt på bordet samt være enkelt.. Hmmm det er jo noget af en opgave!!!

Cirkeline

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Jane,

Jeg vidste at jeg kunne regne med din ekspertise :bearhug:()() Den har jeg puttet i min mappe som et muligt valg. Ved dog ikke om det er hvad min kæreste har i hovedet :bed:

Hvis du finder nogle andre må du meget gerne lade mig vide.

Jeg har jo set hvor fiks du er til at finde monogrammer frem, brugte som nye antager jeg (læste den lille debat :bearhug: ). Måske du ligger inde med et S og et C somewhere ???

Ciao Susan

0

Del dette indlæg

Hej Jane,

Jeg vidste at jeg kunne regne med din ekspertise  :bearhug:  :griner:- Den har jeg puttet i min mappe som et muligt valg. Ved dog ikke om det er hvad min kæreste har i hovedet  :griner:-

Hvis du finder nogle andre må du meget gerne lade mig vide.

Jeg har jo set hvor fiks du er til at finde monogrammer frem, brugte som nye antager jeg (læste den lille debat  ()() ). Måske du ligger inde med et S og et C somewhere ???

Ciao Susan

<{POST_SNAPBACK}>

Lad os håbe det ikke er jord han har i hovedet :bearhug::bed:

Tak for roserne.

Vedr. monogrammer skal jeg nok kigge på et til jer. Jeg laver selv monogrammer nu, for så er der ingen der behøver og brokke sig !!!!

Knus Jane :hjerte:

post-6149-1098639154.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Jeg tror næppe det er dét han har i hovedet ligenu. Han er pænt presset over alle de ting han skal tage stilling til SÅ længe før brylluppet :bearhug:

1000 mange tak Jane. Jeg har faktisk overvejet hvide callaer og hvide roser i min brude buket. Christian, vil meget gerne have at de samme blomster går igen som dekoration på slottet :bed:

Glæder mig til at se hvad du tryller ud af ærmet med det monogram.

Knus Susan

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer