Besvaret October 26, 2010 · Rapportér indlæg Jeg har vist også selv lidt billeder at dele ud af ;) Først sort/hvid tema... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2010 · Rapportér indlæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2010 (redigeret) · Rapportér indlæg Redigeret October 26, 2010 af 26 feb 2011 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2010 · Rapportér indlæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2010 · Rapportér indlæg Lidt vintage/bling stil ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2010 · Rapportér indlæg Lige 2 mere ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2010 · Rapportér indlæg Og sidste i denne omgang - En af mine egne kreationer Jeg har brugt et glas, der har været agurkesalat i, men andre glas kan selvfølgelig også bruges Så er der bundet guldbånd om i to forskellige størrelser, samt en broche er sat på for at gøre det hele lidt mere bling ;) 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 · Rapportér indlæg Hold da op hvor er der bare mange flotte billeder :love: jeg vil bare sige tak til alle der har bidraget og så skynde mig at stjæle masser af ideer til inspiration 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 · Rapportér indlæg Måske kan dette bruges til bordpynt eller bordkort, hvis man kan skrive pænt på dem. De er fra stof og stil og koster 14.95 for 4 stk. De er som vist her i limegrøn, lys lilla og hvid. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 · Rapportér indlæg Det første forsøg på lidt bordpynt til den store dag - har endnu ikke besluttet mig helt hvordan med blomsterne i glasset og om der evt skal være lidt grønt rundt om - tror det ville give en god kontrast... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2011 · Rapportér indlæg Jeg lukker denne inspirations tråd. Vi henviser fremover til vores nye forum farvetema til bryllup Venligst Martin 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites