Guest jane-san

Bordpynt/opdækning...

1,716 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej med jer. Hold da op en masse gode billeder, med masser af inspiration. Vi skal holde bryllup i telt i vores indkørsel, så det er lidt uformelt, men lidt klasse vil man jo alid gerne have med.

På flere af de inspirerende billeder kunne jeg få øje på engangskamera der var camufleret enten i hvid eller sølv. Er der nogen afjer der ved hvor man kan få fat i disse??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer. Hold da op en masse gode billeder, med masser af inspiration. Vi skal holde bryllup i telt i vores indkørsel, så det er lidt uformelt, men lidt klasse vil man jo alid gerne have med.

På flere af de inspirerende billeder kunne jeg få øje på engangskamera der var camufleret enten i hvid eller sølv. Er der nogen afjer der ved hvor man kan få fat i disse??

engangskameraerne i enkle farver kan fåes hos de forskellige festartiklerforretninger bla hos something blue og calligraphen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Vi blev gift den 4.10 2008 og vi valgte at lave vores blomsterdekoration i tagrender. De var dyre, da vi både skulle have ender og fødder på så de står helt lige, men vi er faktisk meget glade for resultatet. Nu har vi bare 9 x 1 meters tagrende som vi ikke kan bruge til noget så derfor kan de købes eller lejes, hvis du er intereseret så kontakt mig på mosekjaer@c.dk

Jeg kan ikke finde ud af at ligge billeder ind her, så jeg kan maile billeder til dig hvis det er

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen måske skal vores bord opdækning med - selvom den jo ikke er så avanceret. Men den passede fint til et oktober bryllup, hvor middagen blev nydt i den mørke efterårsaften. Og så nogle gange er det bare bedre at holde det simpelt

post-36326-1273603365.jpg

post-36326-1273603419.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hjælp søges til at pynte en trærod til bryllup

Pyntede engang en trærod til en julefest.. der brugte vi ler som der blev lagt med i alle "lommer" og "kroge" af roden, så vi kunne stikke blomster og kogler ned i.. derefter sprayede vi med guld-spray...

Håber det evt. kan hjælpe lidt. Har desværre ingen billeder..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom jeg, med nogle dages mellemrum, endelig igennem alle 85 sider! Pheew! :thumbsupsmileyanim:

Der var mange gode billeder, som nu er gemt i min mappe på computeren ;) Tak til dem som har brugt tid på at smide alle de billeder i denne tråd!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥


Annoncer