Guest Crea

Beyllupsforberedelser - Hvor lang tid i forvejen?

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja det samme her . Vi gjorde det også 6 måneder før og havde store problemer med musikken. Og der har vi desværre måtte gå på kompromi. Så det er nok lidt for sent, men hvis I har bestemt musik eller et ønske om hvor det skal holdes, så ville jeg nok se at få ringet i god tid.....for at være sikre...

Knus Connie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men omvendt - er I villige til at gå på kompromis og har I ikke set jer varm på et bestemt feststed eller band, så kan I sagtens planlægge et bryllup "med det hele" på meget mindre tid! Fx. er der et par på bryllupnu der planlagde deres bryllup på bare 5 uger - og det var med hvid kjole, fotograf, band og det hele.......

Vi var så selv ude næsten 2 år før (bare for at tage en kontrast der er til at få øje på Postet billede ) og vi fik så ALT som vi ville have det. Havde vi ventet meget længere havde det festested vil ville have med garanti været optaget.

Så svaret på, hvor længe før man skal være ude må vel være: det afhænger helt og holdent af jeres krav, forestillinger og hvor meget is i maven i har Postet billede

[Dette indlæg er redigeret af Dinna (edited 17 Maj 2003).]

0

Del dette indlæg

Hej

Vi skal d. 29. november i år, og begyndte at bestille hotel og kirke og musik allerede i januar, og det var ikke noget problem med hotellet, men vores første valg af kirke kunne vi ikke få, da vi ikke havde et tilhørsforhold i deres regelsæt, så vi måtte vælge anden kirke, og musikken havde vi en del problemer med, da vi giftes i julefrokost sæsonen, men det lykkedes da.

Jeg tror tiden af hænger af hvornår man vil giftes, for i foråret og sommermånederne er der flest der vil giftes, så der skal meget tidlig ud, og januar måned f. eks. er der ikke så mange der vil giftes, så der er det nemmere at få arrangeret tingene.

Jeg krydser finger i får det i ønsker.

Susanne

0

Del dette indlæg

Hej Crea

Vi bestilte lokale og præst allerede sidste sommer (juni), og vi skal giftes i juni i år.

Præsten kunne når vi ville, men ang. lokale var der få datoer at vælge mellem (2 i maj og en i juni), resten af kalenderen var alle datoer optaget frem til januar - februar 2004.

Musikeren som vi havde fået anbefalet, kunne vi ikke få, men han anbefalede så nogle andre, så det lykkedes til sidst at få en musiker.

Hilsen Snehvide.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Crea

Vi bestilte lokale og præst allerede sidste sommer (juni), og vi skal giftes i juni i år.

Præsten kunne når vi ville, men ang. lokale var der få datoer at vælge mellem (2 i maj og en i juni), resten af kalenderen var alle datoer optaget frem til januar - februar 2004.

Musikeren som vi havde fået anbefalet, kunne vi ikke få, men han anbefalede så nogle andre, så det lykkedes til sidst at få en musiker.

Hilsen Snehvide.

0

Del dette indlæg

Hej Crea!'

Vi har været i så god tid, at vi bestilte festlokalet et helt år i forvejen, men der var absolut ikke ret mange muligheder tilbage. Vi skal nemlig giftes i maj, hvor der er mange konfirmationer, så hvis det skal være i konfirmationstiden, skal I være ude i god tid.

Hilsen Gitte

0

Del dette indlæg

Gælder det også kirken?

Jeg mener - vi skal giftes i august 2004 ,men min kæreste har ikke friet officielt til mig endnu, da han mener, han har oceaner af tid...

Men efter at ha' læst det her, bliver jeg helt stresset?? For jeg tror, vi har valgt nogle steder, hvor jeg kunne forestille mig at der var hårdt booket, fordi de er så romantiske.

0

Del dette indlæg

Hejsa

Mht. kirken så har de jo mulighed for at vie flere end et par om dagen i forhold til mange feststeder som kun kan have en fest (og det sammen med musik mv.) men hvis I vil være sikre, så er det da bare at bestille.

Hvis I har besluttet jer for at blive gift, så er det vel et frieri på linie med alt muligt andet - det er jo det man gør når man frier......spørger om den anden vil gifte sig med en. Hvis man allerede har besluttet, at man vil giftes, så er det jo egentligt omsonst at gå og vente på at han frier (selvom det ganske vist er romantisk) og så er det da bare med at komme i gang med at bestille Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi besluttede 25. januar i år, at vi skulle giftes 24. maj i år. Vi skulle ikke have musik, måske er det derfor det er gået så let og smertefrit. Vi måtte gå lidt på kompromi med vielses tidspunktet. Det bliver en halv time senere end vi havde ønsket. Men ellers ser alt ud til at blive som vi kunne tænke os. For os har 4 måneder været fint. Og vi er nu helt klar til på lørdag, og vi glæder os.

God fornøjelse med planlægningen.

Bib

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer