HeidiH

Heidi & Michaels planlægning

54 indlæg i dette emne

Så kom dagen hvor Michael "endelig" gik på knæ og friede til mig... :bearhug: dagen for brylluppet vil være d. 4. Marts 2006 så der er lidt tid endnu.... dejlig laaaaaang tid at planlægge i :bearhug:

Det er jo lidt nyt endnu, så de helt store forberedelser er det ikke blevet til endnu, men vi har snakket om en hel del ting og inden længe har vi sikkert også nogle ting på plads. Til at starte med har vi printet alle huskelister ud her fra B.klar.dk .. det er da en start ;)

Jeg hedder Heidi, jeg fylder 25 her i December.. Michael er 28 år... når lige at blive gift en lille mdr før han fylder 30 he he -HAHA- Så det er da en god planlægning.

Kan lige tilføje at vi har været sammen siden 4. Juni 1998

Kærligst Heidi

Redigeret af HeidiH
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MICHAEL FRIER....

Michael kom hjem d. 3/11-04 efter arbejde med 5 røde roser og siger "Du skal have en rose for hvert år vi har været sammen".... "men der mangler én!"

Derefter hiver han en rose frem fra ryggen, samtidig med at han går ned i knæ og spørger om jeg vil giftes med ham... Jeg var bare så paf... så havde der ikke stået en seng bag mig, var jeg faldet på gulvet :bearhug:

Jeg siger JA (for det her har jeg bare ventet længe på !!!) og så tuder jeg ... *vræl* ..

Michael havde sat et stykke ståltråd på den sidste rose og vedhæftet en lille hjemmelavet ring, som han havde kreeret på sit arbejde (han er radiomekaniker) Jeg har vedhæftet et billede...

post-9105-1099641336.jpg

0

Del dette indlæg

Taaaak :hjerte:

Jeg må også lige tage mig selv i nakkeskindet og lige slå koldt vand i blodet, for ikke at forberede alt for meget lige her og nu....

Michael og jeg har som regel meget arbejde at se til... så forhåbentlig kan vi finde en løsning... jeg er jo helt vild for at arrangere !! :bearhug:

Kh Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har jo dag d. 4 ... men han friede d. 3.. så da jeg spurgte ham, blot af nysgerrighed hvorfor han egentlig ikke friede dagen efter (d. 4), så sagde han at han bare ikke kunne vente mere... det synes jeg bare var helt vildt sødt :hjerte:

Kærligst Heidi

Redigeret af HeidiH
0

Del dette indlæg

Feststed: Taastrup Park Hotel

Kirke: Herstedvester Kirke

Musik: Mobildiskotek Dark Moon

Stylist: Kiss4u

Fotograf: Bettina Pihl

Rådgivning: The Wedding Organizer, Mette Poynton

Bryllupsrejse : KolleKolle

Redigeret af HeidiH
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi leder i øjeblikket efter et sted vi kan holde festen, men vi synes ikke helt vi kan finde noget.. det må ikke være for stort og vi skal kunne medbringe egen mad og drikkevarer osv.. vi skal max være 40 pers. og det må ikke være inde i København..

Vi har haft kigget på Tåstrup Medborgerhus... som sådan er fint nok, men man SKAL købe drikkevarer derfra... og det synes jeg ikke lige vi vil ofre... øv øv... hvis nogen har nogle forslag er de mere end velkomne  :griner:-

Kh Heidi

<{POST_SNAPBACK}>

Er der slet ingen der kan hjælpe os med ovenstående.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif vi er helt lost nemlig...

Kærligst Heidi

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad slags sted skal det være?

-HAHA- Anja

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Ihh hvor er jeg glad for at høre at jeg ikke er den eneste der er tidligt ude - jeg skal også først giftes og MEGET meget llaaannnggg tid - nemlig d.29.juli 2006!

Vi har allerede bestilt musikken og har næsten også bestilt stedet hvor festen skal holdes - kirken bliver vist først i næste uge!

- Jeg undskylder mig med at det er fordi at jeg ikke får tid nu hvor jeg skal starte på studiet igen!! :griner:-

Jeg kan forstå at det er svært at få hende Betina - håber hun svarer på min mail snart om priser!?!? Hvilket tilbud har du fået??

Håber I finder et lokale snart!

Mange Hilsner M

0

Del dette indlæg

Hej Olivia! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Jeg var allerede igang sidste år.. lyder mærkeligt når man siger sidste år.. :griner:- så længe siden er det jo eller ikke -HAHA-

Betina er meget efterspurgt ja... har ikke fået noget tilbud endnu.. har blot sørget for en aftale som det første -HAHA- Prøv evt at ringe til hende ()()

Knus Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Solrød.. den havde jeg ikke lige tænkt over... vi havde til at starte med overvejet noget i Sengeløse (ikke at vi har undersøgt det grundigt endnu) http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Ved du om der ligger en kirke i nærheden ?

Tak for dit forslag

Knus Heidi

Er Solrød for langt væk? -hvis ikke så ved jeg at de lejer selskabslokaler (også til folk udefra) i den bebyggelse mine forældre bor i og det er ikke langt væk fra Jersie Kirke. Hvis du er interesseret så kan jeg sende dig en PM

:griner:- Anss

0

Del dette indlæg

Ja, Jersie kirke (se billed)

Ellers ved jeg at min kommende svigerinde lige har lejet noget i Tåstrup. Hvis det er noget kan jeg prøve at høre hende???

:griner:- Anss

Nøøøøøj... hvor er den smuk !!! :hearts: det skal jeg helt sikkert lige have forelagt til Michael.. !!!!

Vi havde tænkt os at køre en tur ud i morgen og støve kirker op http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Du har vel ikke liiiiige adressen på det evt. feststed i Solrød.. ? så ville vi blot lige kigge området an nemlig ?

Jeg vil også meget gerne høre omkring det i Tåstrup :hjerte:

Tusind tak !!!!

Knus Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter em længere tids søgen har vi stadig ikke kunne finde et feststed som var lige os.. vi ville jo gerne have vores helt egen menu og selv arrangere med privat kok mv. Men det rigtige festlokale har gjort det lidt umuligt for os... så vi begyndte at søge efter et feststed hvor vi kunne få den menu vi gerne ville og hvor det ikke var alt for dyrt.. DET VAR IKKE NEMT! -HAHA-

Men!.... nu er det fundet : Taastrup Park Hotel

- Vi får vores helt egen menú uden merpris!

- Velkomstdrink - frit valg mellem 7-8 forskellige muligheder

- Vin, øl og vand ad libitum under maden

- Fri bar efter middagen og frem til natmaden

- 2 x likørting til kaffen (der er 6-7 forskellige at vælge mellem)

- Lys, duge, servietter og blomsterdekorationer efter eget valg

- Vi må gerne selv medbringe bryllupskage, overflødighedshorn, småkager, chips og hvad vi ville.. ingen problemer.. -HAHA-

- Michael og jeg får brudesuiten samt morgenmad gratis

Alt sammen for kun 748 dkr pr couvert !

Kærligst Heidi

post-9105-1107988702.jpg

Redigeret af HeidiH
0

Del dette indlæg

.... nu er det fundet : Taastrup Park Hotel

Alt sammen for kun 748 dkr pr couvert !

Hej Heidi -HAHA-

Hvor er det bare godt at høre -HAHA- Det lyder SUPER - og at I selv må ha' kage med, det er da bare kanon...

Held & lykke med det - glæder mig til at høre mere...

-HAHA- Khio.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer