Guest August-brud

Kjole og hvidt? Hvad tid på dagen?

8 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

Min søde kommende mand ser brandgodt ud i kjole og hvidt.

Er der nogen, der lige kan huske hvad tid på dagen, det så er man skal giftes??? (I følge Emma Gad)

Kan kan beholde Kjole og hvidt på til festen også, eller skal han klæde om til smoking?

(Han ser lidt fjollet ud i smoking. Han prøvede det, da han var ude og købe tøj, og han var ikke selv helt vild med det heller. Dvs. at jeg kun har set et digifoto af ham i smoking, men alligevel.)

Håber der lige er en ekspert i nærheden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Augustbrud

Hvis man skal være "korrekt" ifølge Emma Gad og Mads Christensen passer kjole og hvidt til et eftermiddagsbryllup. Modsat smokingen kan man uden problemer have kjole og hvidt på i kirken og man kan også sagtens have det på til den efterfølgende fest bagefter. Dog skal man huske, at man i kjole og hvidt ikke må drikke sig sanseløst beruset, - hvilket er helt i orden i en smoking:-) Så om de kæreste skal skifte til smoking, - tjaa det afhænger af, hvor meget han vil drikke til festen:-) - Hvis man altså skal holde sig til Emma Gad og Mads Christensen:-)

Håber det kunne bruges

Mange hilsner

Bride

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ups ups. Vi prøver igen.

Fra den ene augustbrud til den anden

Min kæreste skal også i kjole og hvidt og vi skal giftes kl. 14.00. Vi har slet ikke tænkt på Emma Gad eller andre i den sammenhæng, men har valgt at klæde os, som vi selv synes er det eneste rigtige for os.

Jeg synes også at det lyder noget dumt - undskyld mig - hvis gommen skal skifte undervejs. Men det er bare min holdning. Gør hvad I har lyst til.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer