Guest mdy

Scorereplikker....

10 indlæg i dette emne

Japanske forskere er kommet frem til at denne replik er den ULTIMATIVE SCOREREPLIK:

Vil du grine sammen med mig næste år ved denne tid?

:lol: Den er da for sød...

Den engelske udgave af den ultimative scorereplik skulle efter sigende være;

Her har du mig - hvad er så dine andre to ønsker?

()():kiss:

Men så kommer mit spørgsmål... Kan I overhovedet huske hvad jeres mænd/tilkommende mænd sagde da der skulle scores....

Jeg må indrømme jeg er blank... Mødte ham på dametoilettet, hvor han lige havde fået at vide at "DET her er altså et dametoilet".... af en eller anden sur madamme... Personlig kunne jeg ikke tage det højtideligt at han var der, og fangede overhovedet ikke interesse for ham på det tidpunkt... Men han sagde et eller andet om hende madamsen, og om at herretoilettet var nede i baggården så det var jo lidt nemmere... Og det var så det. En lille times tid senere måtte han jo prøve igen og så kom vi ud og danse og så sad jeg ved deres (julefrokost på et hotel de var smede fra havnen!!! Hvad gik der galt for mig??? :) ) bord et stykke tid... og resten er historie!!! :kiss:

Men hvad sagde jeres mænd... eller hvad er den bedste scorereplik i har hørt???

Glæder mig til at læse jeres svar.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er den bedste jeg har hørt, men ihverfald den mest ordinære.

Sad på en bar med en veninde og ind kommer en busfuld med teenagere.

Der kommer en gut hen til min veninde og siger

"Hej, jeg hedder Kristian og min sædkvalitet er bare heeelt i top...."

Vi kunne ikke andet end grine lidt og sige, nå men det lyder da fint og så gik han. Om den nogensinde har virket for ham aner jeg ikke :lol:

Jeg tror ikke at min kæreste brugte nogen scorereplik, i så fald kan jeg ikke huske den.

0

Del dette indlæg

Jeg har engang hørt denne her:

Du ser træt ud...skal jeg holde dine bryster?

Et eller andet sted er den jo ekstrem plat, men kunne da ikke lade være med at grine alligevel.

Men jeg tror nu ikke min kæreste brugte nogle bestemt scorereplik......han er bare dejlig :hearts:

Mullepigen

0

Del dette indlæg

... nu har jeg jo været bartender, så det med scorereplikker .. det hænger mig ud af halsen ..

nogen af dem ovenfor er ret ... :lol: ...

dem jeg hørte var lidt mere ordinære:

:hjerte: Dine forældre må være guder ... "hvorfor" .. jo - de har samlet solen, månen og stjernene i dine øjne ...'

:hjerte: ...skal du bruge to hjerter .. må jeg så ikke godt få mit tilbage, selvom det ligger så lunt i dit :hjerte:

:hjerte: .. vil du ikke holde mine bilnøgler, så jeg er sikker på at få et lift hjem (det var så en eller anden spasser, der IKKE ved, hvor meget man som bartender høvler ned i løbet af en vagt .. jeg havde det klart bedst med cykler :) )

:hjerte:

()() Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmmm jaaa øøøøø scorereplikker er ik det de mænd er bedst til ...... Det er Peter i hvertfald ik .........

()():kiss:

Vi var sammen med en masse venner og på et tidspunkt trak han mig til side og sagde VI HAR ET PROBLEM hmmmm fed scorereplik..... :) men upppps jegvar vist allerede falde for ham der såååååå den gik lige ind *gggggg*

:lol: Mariemusen

0

Del dette indlæg

ja.... jeg må nok indrømme, at noget, der virkede på mig var en helt enkel replik. Det var godt nok en kæreste fra fortiden (ikke min mand).

Vi havde gået et par uger og skulet til hinanden, og en aften under festlige omstændigheder, kom der pludselig en stemme i mit øre fra en person, der stod bagved mig. Han hviskede simplethen bare "good evening stranger" med det sødeste tonefald. Selv her 10 år efter løber det mig stadigvæk ned af ryggen af ren fryd. Han var sgu dejlig... men også et stort fjold (derfor er vi ik sammen!). Men en god replik! 10 points til ham.

Marlene

0

Del dette indlæg

Hej

Ja, min kommende mand er noget helt særligt når det kommer til scorereplikker og andet romantisk :)

Hans ene var "Hvis telt er det der er oversvømme?" (vi mødtes på Roskilde festivalen 1997) Den anden var da han 3X spurgte efter mit nummer "Gi´mig nu dit nummer, jeg lover at ringe!" Det gjorde han også, mod alt forventning :)

Når han mener han har været allermest romantisk kommer han og putter et tæppe om benene på mig og giver mig et kys på kinden.

SLÅ DEN EN ELLER ANDEN!!!!

Jeg kunne ikke få en større romantikker som min kommende mand (y):(-HAHA--HAHA-

Han er i det mindste en god hådværker :bed:

KH

Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer