Guest Msk

ARNO på tv???

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jo, jo... Det ER rigtigt nok mig der var med i TV2 Østjylland's nyheder i søndags. Jeg havde nomineret Thrine Kvist fra Ørnsø Centret, og TV2 Østjylland syntes at mit brev var rigtig godt!

Så jeg blev ringet op af dem torsdag i sidste uge, og de spurgte om jeg skulle noget dagen efter (i fredags). Jeg havde FRI, så de kunne bare "komme an"!

Jeg tog ud på Ørnsø Centret fredag - skulle være der kl 12. Om formiddagen havde de optaget noget fra holdet og Thrine's undervisning, og derefter skulle JEG interviewes. Både alene, men også sammen med Thrine.

Det gik stille og roligt, selvom jeg var RYSTENDE nervøs og svedte som en pisket! Men det kan man heligvis ikke se på fjernsynet. Er faktisk lidt stolt af min optræden derinde... Hvis man ellers må sige dét...?? :bed: Jeg regnede ikke med at det ville blive så godt, heller ikke selvom dem der interviewede mig sagde at jeg virkelig var et naturtalent :)(y)

Men men! Jeg overlevede, men har ikke sagt eller skrevet til ret mange at jeg ville komme i fjernsynet. Man ved jo aldrig om det KOMMER i fjernsynet, og det ville være ret dumt hvis jeg havde "plapret" ud med at jeg måske ville komme i fjernsynet, og det så alligevel ikke blev sendt... Derfor fik I heller ikke noget at vide. Men der er da åbenbart MANGE der har set - og genkendt - mig alligevel -HAHA-

Dejligt at høre at I synes at jeg klarede det godt derinde! Det er jo rart at vide at jeg ikke faldt HELT igennem... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P.S. Jeg glemte helt det vigtigste: NU SKAL I JO HUSKE AT STEMME PÅ THRINE, så hun kan blive årets østjyde!!! Så får I mig at se på TV2 igen ;o)

Hvordan gør man det??? Jeg skal nok være den første til at melde mig under fanerne. Du var bare god og overbevisende!

:bed: Marlene

Jeg ved faktisk ikke hvordan man stemmer... Men hold øje med informationerne på TV2 Østjylland - så kommer oplysningerne sikkert på et tidspunkt! Jeg skal nok også holde øje, og putte oplysningerne herind på forummet, når jeg ser dem i fjernsynet. Det KUNNE da være sjovt hvis Thrine vandt; det er i hvert fald MEGET fortjent!! Hun gør et KÆMPE stykke arbejde med de depressive mennesker som er så heldige at komme på Ørnsø Centret. Hun har været MIN redning - og mange andres også...

/arno

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det er i hvert fald MEGET fortjent!! Hun gør et KÆMPE stykke arbejde med de depressive mennesker som er så heldige at komme på Ørnsø Centret. Hun har været MIN redning - og mange andres også...

Det var også mit indtryk. Hun virker som et hetl igennem behageligt menneske!

Læg endelig stemmeoplysningerne herind, hvis du ser dem før mig.

Marlene :bed:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været inde på TV2's hjemmeside, for at se hvad der egentlig står om at stemme på kandidaterne til "Årets Østjyde".

Det er sådan at alle nominerede personer der bliver tilmeldt konkurrencen, allesammen bliver sendt til en dommerpanel, bestående af tre personer (Muskelsvindsfondens formand - Evald Krog, foredragsholderen - Lotte Heise, samt redaktionschef på TV 2 Østjylland - Søs Kjeldsen).

De tre dommere vælger 5 østjyder ud, som skiller sig særligt ud. Disse fem østjyder er så FINALISTER i konkurrencen om at blive Årets Østjyde 2004, og bliver alle præsenteret i TV2 Østjylland i løbet af december måned.

Torsdag d. 16.12. om aftenen, får man (østjyder?) mulighed for at stemme på den som de gerne vil have skal være Årets Østjyde, via en telefonafstemning. Og når stemmerne er talt op, bliver vedkommende kåret.

Så sådan sker det altså! Derfor er der vist ikke meget andet at gøre, end bare at læne os tilbage og krydse fingre for at Thrine bliver valgt som een af de fem kandidater... Jeg håber i hvert fald at det sker, for hun fortjener virkelig et ordentligt klap på skulderen - både hun og Ørnsø Centret generelt. Det er et RIGTIG godt sted, som virkelig hjælper en masse mennesker som ellers falder "udenfor systemet".

/arno

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer