Guest Camilla Korsmoe

endelig fundet KJOLEN..

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Skønt for dig at du har fundet kjolen... Hvordan sender man en PM?

25 kg på 4 mdr. det er bare super flot! Hvordan har du båret dig ad?

Heidib

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg fødte for 4 mdr soiden og de sidste 2 mdr har jeg været på ddv.. så på den måde, men min kjole er bestilt hjem mindre end jeg er nu så det er bare med at hænge i med de sidste 15 kg:-) :bed:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle i dejlige tøser..

Tusinde tusinde tak jeres flotte ord.. syntes også selv men kjole er venvittig smuk.. skal se den igen d 13 januar, da de vil følge mit vægttab.. (egentlig meget betrykkende) og jeg kan slet ikke vente..

Ha en god dag..og håber ikke jeg har glemt nogen

knus milla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Camilla

Tusnindtusind tak fordi jeg måtte se kjolen ........WOOOOOOOW hvor er den bare flot..... og jeg kan godt forstå at du er faldet for den .......TRUST me.....

Jeg ved godt hvordan det er når man bare har fundet KJOLEN det er bare en :) fed fornemmelse det ved jeg fra mig selv af .... har selv fået lagt min kjole ind under billeder af brudekjoler......

Knuuuz Mariemusen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer