Guest Biancamus

-

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Rikke!

Ja, jeg kan desværre ikke rigtig give dig nogle gode råd, da jeg ikke selv er nået så langt endnu.

Men jeg vil da gerne ønske dig en rigtig god tur på lørdag, og held og lykke med prøvningen!

Håber du vil skrive hvordan det går, for så vil jeg spændt følge med... Det kan jo være jeg kan få gode råd og ideer til det bliver min tur.

Knus Monster :)

:jul10:

0

Del dette indlæg

hej du , tilllykke med det! Det er en skøn oplevelse... :)

Jeg fik jo selv min drømmekjole i sidste uge (og det var første butik og første gang jeg skulle prøve kjoler)!!! Jeg havde heldigvis taget mit kreditkort med....jeg synes det er en god idé at have nogle friske øjne med, jeg tog f.eks min kusine med...dagen efter var jeg i butikken igen og der tog jeg DESVÆRRE min mor med...hun var så negativ og kritiserede alle kjolerne (men da jeg kender hende, så ved jeg at de kun var grimme fordi de var dyre ha ha ha)!

Hun ødelagde lidt af oplevelsen men sådan kan det jo gå! Det var ihvertfald dejligt at jeg havde min kusine med dagen før, også må du håbe på en god salgspige!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :heppe:

Det bliver rigtig spændende for dig at skulle ind og prøve kjole. Jeg har ladet mig fortælle (da jeg endnu ikke er nået der til) at det er en god idé at have sit kamera med og en veninde eller to...

Jeg skal selv ud og prøve kjole d 28 December, kan snart ikke vente længere.

Hold os endelig opdateret med hvordan det kommer til at gå på lørdag.

Knus S. :hjerte:

0

Del dette indlæg

Godt du havde en delvis god oplevelse!!!

Jeg synes også det sværeste er ikke at fortælle min forlovede hvordan kjolen ser ud!!!

Dejligt du har sådan en god veninde der vil hjælpe dig med kjolen!!!

Jeg måtte af med 8000 kr. men den er tilgengæld også FANTASTISK smuk....

Jeg sælger den nok bagefter, hvis jeg kan få mig selv til det! :)

0

Del dette indlæg

hej!

Jeg kender godt det er med ikke at kunne vise ham et billede af kjolen. det er bare så sværet når man nu selv synes den er så smuk. Jeg tror faktisk min mor også er lidt ked af vi ikke kan fortælle om den. Hun synes nemlig også den er helt fantastisk smuk.

Med hensyn til Dybvad. Jeg var derinde og prøve kjoler (det var ikke der jeg endte med at købe den) Hvis du gerne vil have en hvis, skal du ikke tage derned. De har kun nougat- eller mokkafarvede!

Jeg købte min kjole i Lucca Bride i Sindal. Hun er bare så sød og behagelig og meget mere service-minded end hende i Dybvad. Hun kan klart anbefales.

Held og lykke med det!

Signe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej!

Jeg kender godt det er med ikke at kunne vise ham et billede af kjolen. det er bare så sværet når man nu selv synes den er så smuk. Jeg tror faktisk min mor også er lidt ked af vi ikke kan fortælle om den. Hun synes nemlig også den er helt fantastisk smuk.

Med hensyn til Dybvad. Jeg var derinde og prøve kjoler (det var ikke der jeg endte med at købe den) Hvis du gerne vil have en hvis, skal du ikke tage derned. De har kun nougat- eller mokkafarvede!

Jeg købte min kjole i Lucca Bride i Sindal. Hun er bare så sød og behagelig og meget mere service-minded end hende i Dybvad. Hun kan klart anbefales.

Held og lykke med det!

Signe

Ang. Dybvad kjoler, han vil tage på babserne. sidder de ordentlig retter han på dem,

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer