Guest Anne-Metchen

Brudebuket

35 indlæg i dette emne

Det er min sviermor som skal lave min brudebuket.. Da hun er kanon til at lave sådan noget.. Hun lavedet også hendes svierindes buket.. Og den blev hun meget glad for..

Men jeg havde det lidt sådan.. Åh nej,, min kærste har ingen smag.. Og det har han bare ikke..

Men så sagde hun at jeg IKKE selv måtte bestille bestemme hvordan buketten skal se ud.. Men at jeg gerne måtte komme med ønsker.. Dejligt..

Så jeg har tænk mig at vise hende nogen billeder af nogen buketter som jeg er vilde med..

Og så får jeg en super flot buket.. Håber jeg på.. Og tror jeg på...

:drink2: :drink2: :drink2: :drink2: :drink2: :drink2:

Mange Hilsner Sanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til min søsters bryllup mener jeg, at det var hendes mand der bestilte buketten, men det var mine forældre som hentede den og tog den med hjem til dem selv..

Ellers har jeg også bare forestillet mig, at han lægger den i våbenhuset, så bruden kan tage den lige inden hun går ind.

Til mit eget bryllup er det ikke det store problem, da min mor skal lave buketten, så den er allerede hjemme hos mine forældre fra morgenen af.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

:shoot:

Hej Jeg vil da ogaå lige fortælle hvad vi gør, det er næsten på samme måde som i andre jeg har printe nogle billeder ud til ham , men han har det lidt letter fordi han tag sammen med min mor op til min moster som er blomster binder og for en snak med hende, for hun skal også lave min brudebuket og pynte kirken. :jupi:

Hun lavet nemmelig begge mine søstre´s brudebuketter og pynte kirken :heppe:

Hun kommer også hjem med buketten til mig så jeg ikke behøver at tænke på det. :jupi:

Hilsen Wembie

0

Del dette indlæg

da jeg blev gift i juli sidste år, hentede mine svigerforældre min buket, 4 brystbuketter og 4 borddekorationer og kørte til feststedet hvor min mand fik buket og 2 af brystbuketterne.

det gjore de mens jeg var ved frisør og da jeg så kom i kirke, havde manden lagt min buket i våbenhuset så den var klar til mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Hej

Jeg havde egentlig ikke tænkt over at det var brudgommen der skulle komme med buketten.

Men jeg ved ikke lige hvad vi skal endnu. Jeg har nemlig set til et bryllup engang, at, der stod en blomsterbinder ved døren til kirken, og når alle gæsterne kom, så havde alle pigerne en blomst med hver. Buketten blev så bundet af alle blomsterne og givet til bruden inden hun gik ind i kirken. Det var egentlig en rigtig sød idé, så alle havde lidt at gøre med buketten. Man kunne måske sige til pigerne, at der var nogle specielle farver de skulle bruge eller hvad ved jeg, hvis man ville have bare lidt indflydelse.

da jeg blev gift i juli sidste år, hentede mine svigerforældre min buket, 4 brystbuketter og 4 borddekorationer og kørte til feststedet hvor min mand fik buket og 2 af brystbuketterne.

det gjore de mens jeg var ved frisør og da jeg så kom i kirke, havde manden lagt min buket i våbenhuset så den var klar til mig

<{POST_SNAPBACK}>

0

Del dette indlæg

Vil lige give mit besyv med ..

Jeg har set en del buketter jeg er helt tosset med .. men det er til syvende og sidst ham der kommer til at vælge ... den skal han ha lov at have for sig selv ... spørger han om råd så svarer jeg men jeg elsker overraskelsen i det ... synes det er en dejlig romantisk idé at overlade det til ham

Som regel lægger de kære mænd jo mærke til en del mere end man regner med .. så mon ikke han rammer farverne nogenlunde ..

Jeg regner med den ligger i våbenhuset når jeg kommer ...

Lene :byebye:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ifølge traditionen skal manden hente brudebuketten... Hvorfor egentlig det?

Og hvordan fungerer det i praksis? Hvis min kæreste henter min brudebuket lige inden vielsen, hvordan kan jeg så få den, inden jeg skal gå op ad kirkegulvet? Han kan jo ikke bare aflevere den til mig, når han ikke må se mig...

Det er da lidt besværligt, hva'? Hvad gør/gjorde I?  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi gør det at han henter og bringer brudebuketten. mens jeg er hos frisøren. Så ser vi ikke hinanden!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer