Guest Lotte78

Kan nogle hjælpe mig?

5 indlæg i dette emne

Jeg håber nogle kan hjælpe mig.

Jeg er i vildrede. Min kæreste og jeg vil gerne giftes, og jeg vil gerne giftes i kirke med hvid kjole.

Men så kommer vi til det bagefter, min kæreste har det ikke så godt med fester og at være midtpunkt, så derfor håber jeg at der måske er nogen herinde som kan komme med nogle forslag til hvad man kan gøre i stedet for at holde en fest.

Jeg vil jo gerne have min kæreste er glad på vores dag.

Mvh

Lotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lotte

Hvad er det din kæreste ikke har det godt med præcis? Er det at skulle sidde som æresgæst til højbords eller er det i det hele taget at folk kommer for at fejre ham?

I kunne jo gøre det at I evt. efter vielsen holdt en lille reception og så tog direkte afsted på bryllupsrejse, I kunne skippe receptionen og tage afsted direkte efter vielsen (det er den ekstreme udgave), I kunne lave et meget uformelt arrangement efter vielsen hvor fx. i et telt hvor der ikke er faste pladser, hvor der måske grilles eller serveres et eller andet helstegt kød med tag-selv buffet med tilbehør, I kunne lave det som en picknick med madkurve eller lign., I kunne invitere kun den nærmeste familie til middag om aftenen på en god restaurant, I kunne blive viet tidligt og invitere på brunch i haven....

0

Del dette indlæg

Hej Lotte78

Min mand vil til at starte med heller ikke giftes i en kirke pga. generthed over at der så mange, der kigger på os den dag, men skiftede heldigvis mening.

Vi skal giftes kl. 15 og holder derfor ikke nogen reception, men gæsterne er inviteret til aftensmad kl. 18.

Vi har valgt at lave grupper (med bordkort)ca. 12 personer i hver gruppe; vi ahr også valgt at lave et højbord, hvor der sidder forældre, gudmor og venner. Maden bliver buffet først forret, dernæst hovedret og tilsidst dessert.

Vi synes, det er god måde at gøre det på. På den måde får man også snakket med gæsterne, når man henter maden.

Hilsen Snehvide

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer