S+N

Hvor skal festen holdes?

15 indlæg i dette emne

jeg synes jeg kigger og kigger alle steder her på nettet efter steder at holde vores bryllupsfest. det er jo ikke så'en når man ikke har så mange penge, og der kommer omkring ca 70 gæster.

har du/i nogen forslag til evt sted man kunne holde det på amager? Jeg tænkte på at leje et festlokale eller fælleshus eller noget og så bestille mad ude fra.. er der nogen der har noget kendskab til det?

er der ellers nogen forslag til kroer, restaurenter eller andet på amager eller i nærheden?

En anden ting er... Vi skal giftes i oktober, og regner med at få en bekendt, der er fotograf til at fotografere os. hvis vejret er til det, kunne det være lækkert og flot at blive fotograferet i dyrehaven. men hvis nu ikke vejret er til det, skal vi jo have et alternativ. er der nogen der har et forslag til evtuelle flotte indendørs steder i københavn, man evtuelt kunne blive bryllupsfotograferet?

på forhånd tak!

Sarah og Nichlas

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja da:

SAS har et klubhus ude på Tømmerupvej. Ikke et specielt bryllupsminded sted, men det er rigtig gode lokaler og I kan selv bestemme alt vedr. mad, musik !, m.v.

Restauranter og billigt: Vores gamle stamrestaurant Rimini på Amagerbrogade. Jeg ved ikke om de har selskaber (hvor alt lukkes af) men prøv da at spørge dem. Det er ihvertfald billigt.

jeg synes jeg kigger og kigger alle steder her på nettet efter steder at holde vores bryllupsfest. det er jo ikke så'en når man ikke har så mange penge, og der kommer omkring ca 70 gæster.

har du/i nogen forslag til evt sted man kunne holde det på amager? Jeg tænkte på at leje et festlokale eller fælleshus eller noget og så bestille mad ude fra.. er der nogen der har noget kendskab til det?

er der ellers nogen forslag til kroer, restaurenter eller andet på amager eller i nærheden?

En anden ting er... Vi skal giftes i oktober, og regner med at få en bekendt, der er fotograf  til at fotografere os. hvis vejret er til det, kunne det være lækkert og flot at blive fotograferet i dyrehaven. men hvis nu ikke vejret er til det, skal vi jo have et alternativ. er der nogen der har et forslag til evtuelle flotte indendørs steder i københavn, man evtuelt kunne blive bryllupsfotograferet?

på forhånd tak!

Sarah og Nichlas

0

Del dette indlæg

Hvad med kastrup Strandpark (www.kastrupstrandpark.dk)?

Jeg har godt nok ikke selv været der, men synes det ser hyggeligt ud.

Det ligger på lystbådehavnen og jeg tror, at udsigten ud over Øresund er fantastisk, da man sidder på første sal, hvor der er store vinduer som er vendt mod øst.

KH

Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er nogle steder - jeg har ikke kendskab til dem men I kan jo selv vurderer om det er noget for Jer.

Amagerselskabslokaler

Hosbuller

Kareten

Nu er det godt nok 13 år siden at jeg spillede på Kareten men dengang mindede det mest om en bodega. Det gør det vist stadigvæk og er nok ikke lige egnet til bryllupsfest.

0

Del dette indlæg

En anden ting er... Vi skal giftes i oktober, og regner med at få en bekendt, der er fotograf  til at fotografere os. hvis vejret er til det, kunne det være lækkert og flot at blive fotograferet i dyrehaven. men hvis nu ikke vejret er til det, skal vi jo have et alternativ. er der nogen der har et forslag til evtuelle flotte indendørs steder i københavn, man evtuelt kunne blive bryllupsfotograferet?

på forhånd tak!

Sarah og Nichlas

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Sarah,

Jeg var for nogle år siden til min venindes bryllup, der blev holdt i Amager Selskabslokaler, Markmandsgade 9-11. Det var meget pænt men vist ikke så dyrt.

Indendørs steder.... jeg ved ikke om man må blive fotograferet på Torvaldsens Museum, men det er da et alternativ;-)

Jeg håber vejret arter sig og at I finder et sted at være.

Katrine

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi er osse på kig efter lokaler, og har hjemme på amager, så jeg lytter ivrigt til gode ideer.

Vi er dog mest til kro agtige steder, hvor vi ikke selv skal lave noget.

Jeg regner med at min venninde skal være fotograf til vores bryllup og hun har vist nogle gode ideer til steder at tage billeder, jeg ved bare ikke hvor og om nogen af dem er indendørs, men får jeg noget at vide skal jeg gerne fortælle det.

KH Mau

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa....

min veninde's bryllup blev holdt i amager selvskabslokaler. det blev holdt oppe på første salen hvor der er 2 kæmpe rum med bar i den ene.

I det ene lokale spiste vi og i det andet med baren var der dækket op til kaffe og bryllupskage og dansgulv, der var også plads til musikken. Det er 2 store lokaler der hænger sammen så man føler ikke at man er indelukket, der er plads til mange mennesker, og det er ikke dyrt. Det er den sal de kalder spejlsalen, bryllupet blev holdt. hvis du vil se et billedet af spejlsalen, så skal du kigge under menuoversigt på deres hjemmeside, der er et godt billedet. linket til hjemmesiden står længere oppe (diskogruppens svar)

hvis vi stadigvæk havde boet på amar, havde vi holdt festen der

knus fra victati :griner:-

Redigeret af victati
0

Del dette indlæg

Nu er det godt nok 13 år siden at jeg spillede på Kareten men dengang mindede det mest om en bodega. Det gør det vist stadigvæk og er nok ikke lige egnet til bryllupsfest.

Jeg spillede på Kareten i november måned og syntes at lokalerne er pæne og minder ikke om en bodega. Tiderne ændre sig og det er en ny ejer siden dengang Bent spillede derude. Maden er i top klasse ligeledes er betjeningen. Om det er bryllupsegnet eller ej, må være op til brudeparret at vurderer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:griner:- tak for rådene og ideerne. jeg har fået tilsendt en brochure fra amagerselskabslokaler og også kigget lidt på deres hjemmeside. det ser umidelbart rigtig godt ud. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif men jeg tager fortsat imod ideer. hellere et stort udvalg med en masse gode steder, end et lille udvalg med en masse dårlige.

med hensyn til steder at blive fotograferet, vil jeg stadig gerne høre, hvis der er nogen der har flere ideer.

fra Sarah

p.s. til MAU- det ville være dejligt hvis din veninde havde nogen ideer som du ville dele med mig, med hensyn til sted til fortografering

0

Del dette indlæg

Jeg har spillet derude men jeg er faktisk ikke klar over om det var i selskabslokalerne eller hovedsalen hvis de har sådan en. Det var et aflangt lokale ganske pænt. Såvidt jeg kunne fornemme er det stedet der leverer maden men prøv evt. deres hjemmeside:

http://www.dragorfort.dk/DesktopDefault.aspx

Hmm - Der står nu ikke så meget om det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer