Guest bager

romantisk sang

37 indlæg i dette emne

hej..

ska lige ha 2 gode råd... hvis nu en trompetist skulle overraske min mand i kirken og spille et nummer lige efter vielsen,hva ville i så vælge ??

havde tænkt lidt på,, I will always love you ;, men ved ik om det er for gammelt et nummer...

og så lige en ting til,skal ha skrevet em meget romantisk sang til ham til om aftenen ...hva musik kunne man der vælge ?? havde tænkt måske lidt på kim larsen...men kan ikke huske hva nummeret hedder... hva synes i ???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej..

ska lige ha 2 gode råd... hvis nu en trompetist skulle overraske min mand i kirken og spille et nummer lige efter vielsen,hva ville i så vælge ??

havde tænkt lidt på,, I will always love you ;,  men ved ik om det er for gammelt et nummer...

og så lige en ting til,skal ha skrevet em meget romantisk sang til ham til om aftenen ...hva musik kunne man der vælge ??  havde tænkt måske lidt på kim larsen...men kan ikke huske hva nummeret hedder... hva synes i  ???

<{POST_SNAPBACK}>

Hej bager

Ja smag er jo et meget individuelt spørgsmål, så det kan være svært at råde andre :griner:-. har tænkt lidt over sangen til om aftenen: tror at hvis jeg skulle vælge, ville det evt. blive en Tim Kristensen sang eller en ballade af Sabya - bare en ide

k.h. Hyacinth

0

Del dette indlæg

Når vi taler om Saybia ville jeg nok ikke tage "The second before you sleep". Jeg spillede til et bryllup i sommers hvor en i den nærmeste familie var død og de sagde inden at de ikke ville høre den. Inden da havde jeg ikke tænkt over det.

Nu ved jeg ikke om du tænker i ungt eller gammelt musik men en mulighed kunne være Dionne Warwicks All the love in the world. Eller Barry Whites - Just the way you are. Begge egner sig godt til trompet spil (det skal man jo også tænke på)

Dog er det jo vigtigt at man vælger en sang som alle kender. Særligt når det er instrumentalt.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

havde tænkt lidt på,, I will always love you ;,  men ved ik om det er for gammelt et nummer...

Hvis du vil have et romantisk nummer til jeres vielse er "I Will Always Love You" muligvis ikke det rette valg.. prøv at læse teksten engang og se hvor sørgelig den er .. jeg ved godt det skal være instrumentalt, men alligevel...

I Will Always Love You

If I should stay

I would only be in your way

So I'll go but I know

I'll think of you

every step of the way

And I will always love you

will always love you

my darling you

Bitter sweet memories

That is all I'm taking with me

So goodbye please don't cry

We both know

I'm not what you you need

and I will always love you

will always love you

I hope life treats you kind

And I hope you have all you dreamed of

And I wish you joy and happiness

But above all this

I wish you love

And I will always love you

will always love you

I will always love you

I will always love you

I will always love you

I will always love you

Bare et lille tip med på vejen.. men der findes jo utrolig mange gode sange du kan vælge imellem :griner:-

Kærligst Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Love Me Tender, Elvis, er også ret "cool" - og sikkert tilpas enkelt til at den lyder godt på trompet. Your Song. Elton John, er også en af mine favoritter (den som også er med i Moulin Rouge).

Melodi til din sang om aftenen kunne fx være "kvinde min", Kim Larsen. Den kender alle.

Held og lykke med eftersøgningen :-)

:griner:- :guitar: fra Rikke

0

Del dette indlæg

Hvad med "Can't Help Falling In Love" med Elvis ?  :hjerte:

Ang din sang om aftenen... Kim Larsen har jo lavet utallige sange  :griner:-  Kan det mon være Papirsklip eller Susan Himmelblå ? Haveje ?

Kærligst Heidi

Heidi, ligger du mon inde med teksten på "Can´t help falling in love"?
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det gør jeg da :griner:-

Can't Help Falling In Love - Elvis Presley

Wise men say only fools rush in

But I can't help Falling in love with you

Shall I stay would it be a sin

If i can't help Falling in love with you

CHORUS

Like a river flows surly to the sea

Darling so it goes somethings are meant to be

Take my hand take my whole life too

For I can't help Falling in love with you

CHORUS

Like a river flows surly to the sea

Darling so it goes somethings are meant to be

Take my hand take my whole life too

For I can't help falling in love with you

For I can't help falling in love with you

Knus Heidi

0

Del dette indlæg

Når vi taler om Saybia ville jeg nok ikke tage "The second before you sleep". Jeg spillede til et bryllup i sommers hvor en i den nærmeste familie var død og de sagde inden at de ikke ville høre den. Inden da havde jeg ikke tænkt over det.

Nu ved jeg ikke om du tænker i ungt eller gammelt musik men en mulighed kunne være Dionne Warwicks All the love in the world. Eller Barry Whites - Just the way you are. Begge egner sig godt til trompet spil (det skal man jo også tænke på)

Dog er det jo vigtigt at man vælger en sang som alle kender.  Særligt når det er instrumentalt.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Diskobil

Er helt enig i, at man selvfølgelig ikke skal vælge noget sørgeligt til et bryllup, jeg havde dog forstået at det kun var melodien Bager skulle bruge og ikke teksten, men det kan jo være jeg har misforstået det :griner:- Troede nemlig de selv skulle lave teksten

k.h. Hyacinth

0

Del dette indlæg

Vi bruger temasangen fra Dirty Dancing

The best time of my life, men også fordi det var den de spillede, da vimødte hinanden.

Ydermere har vi planer om at hyre en til at spille saxofoni kirken, i stedet for at folk sidder og synger utallige salmer, og der har vi planer om at han skal spille 2 sange, den ene med ronan keating, if tomorrow never comes og så ved vi ik helt med dirty dancing sangen, om den også skal med der.

Knus Heidi

0

Del dette indlæg

Vi bruger temasangen fra Dirty Dancing

The best time of my life, men også fordi det var den de spillede, da vimødte hinanden.

Den hedder faktisk I had the time of my life, og det er Jennifer Warnes og Bill Medley der synger den (fra Dirty Dancing som du selv siger)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej..

og så lige en ting til,skal ha skrevet em meget romantisk sang til ham til om aftenen ...hva musik kunne man der vælge ??  havde tænkt måske lidt på kim larsen...men kan ikke huske hva nummeret hedder... hva synes i  ???

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med When I fall in love?

Den er bare så smuk og siger det hele synes jeg...

JJ

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En utraditionel sang som helt sikkert vil blive spillet meget til vores bryllup er 'Elsker' med det brune punktum. Om den lyder flot på trompet kan jeg ikke lige vurdere, men den er super smuk på guitar. :guitar:

For de som ikke kender den kommer teksten lige her:

vers

Hver gang jeg ser dig

falder jeg pladask

selvom du kun var væk et minut

Du er min krop og mit sinds etagevask

chef for mit hjertes institut

bro

hvad sku' jeg ty til og gribe i

og gøre uden dig

for du tror alt og håber alt

gennemstrømmer mig

omkvæd

Elsker

elsker din mund

hver gang du smiler

elsker din krop

når vi elsker

elsker dig højere end

sol og måneskin

når vi to ligger kind mod kind

vers

Hver gang jeg beder dig

siger du altid ja

selvom jeg presser din citron

evig er din langmodighed

skønt jeg ved jeg kan være tung

at danse med

bro efterfulgt af 2 x omkvæd

:super:

Kan vidst godt afsløre det er 'vores' sang....... :heppe:

Redigeret af JannieE
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er sindsyg dårlig til navne, men 'I knew I loved you before I met you'

i kender den godt :loveflag:)

Ja da. Hvis jeg nu siger Savage Garden, albummet Affirmation og Darren Hayes (forsangeren) er der nok noget der dæmrer.

0

Del dette indlæg

Hmm.... hva med "because you loved me", af celin Dion...???

Hmm... men det skal vel være en kending, som han ikke er i tvivl om hvilken en det er.. har i ikke en sang der er specielt jeres???

Ved det ikke........ tænke tænke....

0

Del dette indlæg

Come fly with me, let's fly...... Har lige sat den på - den er så super fed. Det er også lige vores stil - men Kastelskirken (de ansatte og præsten) ville aldrig tilllade den sang, tror jeg.. desværre. Men til recpetionen kommer der en fyr med en guitar, vi bookede på Strøget (ja, faktsk!) og han synger en masse i Frankie-stil :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer