Majamarie

Hvor gammel/ung er man, når man bliver gift?

91 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre jeres alder. Hvor gammel/ung :denmarkflag: er i på jeres bryllupsdag? Jeg er selv 23 og mange synes at det er meget ungt. Min kæreste er 29.

Kh

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er 32 når jeg bliver gift og min tilkommende er 31, jeg fylder år 2 mdr. inden brylluppet og han 1 md. efter.

Vi er nok lidt gamle, men vi har også mødt hinanden sendt. Vi har på nuværende tidspukt kendt hianden i 3,75 år.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er 25 på dagen (er 24 nu) og kæresten er 29 på dagne (og ja, 28 nu) syntes ikke det er specielt tidligt, men vi er dog de første i vennekreds til at tage skridtet - det er trods det, at vi i venne kredsen har 2 par som kun 'fejre kobberbryllup' - dvs. har kendt hinanden i 12½ år - vi har på bryllupsdagen kendt hinanden i 2½ år - men - når man er sikker - så er man sikker - efter 3 måneder snakkede vi allerede bryllup, men blev dog enige om, at give det lidt tid (og så er der jo også lidt økonomi i det)

0

Del dette indlæg

Kærligheden HAR heldigvis ingen alder, som Trisse så smukt har udtrykt, sååå...

Jeg kommer til at være 26 (25 nu) - og Jonn - tra-tra-traaaaa - vil være 39 år... :denmarkflag: Han fik en "panik-40-anfald og faldt på knæ"... :lol: Neeeejdaaa.... -HAHA-

-HAHA- Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hej

ja jeg vil være 30 bliver det 2 mdr. før ca. og min kæreste vil være 29 bliver 30 3 uger efter. Det var meningen at det skulle have været fælles fødselsdag den dag men så blev det til bryllup i stedet for. vi har været sammen i 2 år til marts og været forlovet i 1 år til marts.

fasling

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal giftes d. 27. aug. og vil på dette tidspunkt være fyldt 25 år.

Brian fylder 27 år, 14 dage efter bryllupet.

Vi har kendt hinanden i 8 1/2 år, og været forlovet i næsten 6 år.

Har faktisk også selv følt at det var en ung alder at blive gift i, men kan se at det hvis egentligt er meget normalt...

:hjerte: Anja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer